۱۹۴۵۰۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش تند یک نماینده به سخنان هاشمی

مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.»

خبرگزاری فارس: مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.»

او که در همایش «چرایی مذاکره برای رسیدن به تفاهم» در دانشگاه تهران حضور یافته بود، با بیان اینکه برخی می‌خواهند با تحقیر کسانی که نگران مسائل کشور هستند، کاری کنند که صدای آنها شنیده نشود، گفت: آقایی که ادعا می‌کرد با یک سفر به عربستان می‌تواند همه مشکلات را حل کند؛ الان زمان سفر است، این کار را انجام دهد.

هاشمي رفسنجاني ديروز در همايشي گفته بود: «اگر برخی خشک‌مقدس‌ها و دلواپسان اذیت می‌کنند که قبلا هم امام راحل را اذیت می‌کردند، اما توده مردم این خانواده را قبول دارند و نباید بگذاریم این کانون مناسب که با محور شمع وجود امام است، توسط آدم‌های حسود و نادان تضعیف شود که البته هرچه تاکنون تلاش کرده‌اند، نتیجه عکس گرفته‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      آقاي بذرپاش! سن شما ها به اين حرفها قد نمي دهد. حد و مرز خود را نگهداريد تا از اين که هستيد کوچکتر نشويد! اين سخن رهبر معظم انقلاب در باره قطعنامه است، ببينيد:
      «... قبول قطعنامه‌ی 598 از سوی جمهوری اسلامی و رهبر عظیم‌الشّأن فقید آن، توطئه‌ی وسیع دشمن را بار دیگر با هدایت الهی به خود او برگرداند و دشمن را که تحت شعار صلح‌طلبی، به هر جنایتی دست می‌زد، خلع شعار کرد. شاید مشیت الهی بر این بود که با قبول قطعنامه، حقانیت جمهوری اسلامی بیش از پیش در جهان آشکار شود...» (30/ 6 ۱۳۶۸ پیام به مناسبت نهمین سالگرد جنگ تحمیلی)

    • شاهین کاکاوند

      زنده باد هاشمی امید جوانان ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج