املت رژیمی
۱۹۷۵۶۵
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
۵۴۱۳۸ 
اگر به دنبال یک صبحانه برای رژیم لاغری یا برای دیابتی ها هستید ، این املت خوشمزه بسیار مناسب است. با تهیه این املت برای صبحانه ، از آغاز یک روز زیبا لذت ببرید.
سایت نیکو - ترجمه نازنین خیرخواه: اگر به دنبال یک صبحانه برای رژیم لاغری یا برای دیابتی ها هستید ، این املت خوشمزه بسیار مناسب است. با تهیه این املت برای  صبحانه ، از آغاز یک روز زیبا  لذت ببرید.

مواد لازم:

  • تخم مرغ 2 عدد بزرگ
  • کره یک قاشق غذا خوری
  • اسفناج یک فنجان خرد شده
  • گوجه فرنگی خرد شده یک سوم فنجان
  • نمک یک هشتم قاشق چای خوری
  • پنیر سوئیسی یک سوم فنجان خرد شده
  • فلفل یک هشتم چای خوری

املت رژیمی

طرز تهیه:


1. آب را با دو عدد تخم مرغ در یک غذا ساز ترکیب کنید.

2. کره را در یک ماهی تابه روی حرارت ملایم ذوب کرده و اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی ها را به آن بیفزایید.

3. نمک ، فلفل و ترکیب آب و تخم مرغ را به ماهی تابه بیفزایید.

4. هنگامی که تخم مرغ در ماهی تابه در حال شکل گرفتن و بسته شدن است ، با یک قاشق بزرگ صاف ، لبه های آنرا  از ماهی تابه جدا کنید .

5. پنیر سوئیسی رنده شده را روی املت بپاشید و اجازه بدهید تا پنیر ذوب شود.این املت را با نان تست کره ایی و میوه تازه میل کنید.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج