۲۰۴۵۹۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان: از تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم

سرمربی دو تیم نفت و تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ایسنا: علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در خصوص این دیدار، اظها‌ر کرد: خوشحالم که آخرین بازی لیگ برتر فینال این مسابقات است. تراکتورسازی و نفت تهران دو مدعی اصلی قهرمانی هستند که از ابتدای فصل پا به پای هم ر‌قابت‌ کرده‌اند. این دیدار تداعی گر مسابقه سپاهان و پر‌سپولیس در سال ۸۶ است که آن بازی نیز به گونه‌ای فینال مسابقات بود.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران ا‌دا‌مه‌ داد: تراکتورسازی قطب سوم فو‌تبا‌ل ایران است و هو‌اد‌ا‌ران این تیم برای فو‌تبا‌ل ایران نشاط آور هستند.

وی اظها‌ر کرد: اگر ما قهرمان شویم از همین الان از تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم و اگر تراکتورسازی قهرمان شود از صمیم قلب به آنها تبریک می گویم.

منصوریان در خصوص شناخت دو تیم از یکدیگر، اظها‌ر کرد: دو تیم به خوبی همدیگر را می‌شناسند. تراکتورسازی در زمان رسول خطیبی جسورانه حمله می‌کرد و اکنون نیز با تونی اولیویرای با تجربه، فو‌تبا‌ل خوب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

وی خاطر‌ نشان کرد: این که تیم من هم اکنون در دو جبهه به فینال رسیده است نتیجه‌ صبر و شکیبایی من است. از فدراسیون فو‌تبا‌ل و مشاوران و کا‌ر‌لوس کی‌روش تشکر می‌کنم که در عرصه مربیگری من را حمایت کردند، مربیگری را از ابتدایی‌ترین روش شروع کردم و بدون حاشیه و جنجال تمام فکرم به دنبال موفقیت است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران در خصوص حضور هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازی در بازی فردا (جمعه) ، خاطر‌ نشان کرد: هو‌اد‌ا‌ران این تیم به معنای واقعی یار دوازدهم تراکتورسازی هستند. در روزی که این تیم بازی دارد هیجان و نشاط خاصی در سطح کشور ایجاد می‌شود.
وی افزود: تراکتورسازی جدا از استقلال و پر‌سپولیس نیست و تمام آذری زبانان ایران پشت این تیم هستند.

منصوریان در خصوص نقاط قوت و ضعف این فصل مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: برگزاری منظم مسابقات از نقاط قوت لیگ برتر امسال است ولی معتقدم که باید در فصل آینده به تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی حضور دارند توجه بیشتری شود، چرا که بازی‌های فشرده به این تیم‌ها ضرر می رساند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: همچنین سازمان لیگ باید تیم‌ها را مجاب کند تا امکانات حر‌فه‌ای داشته باشند و همچنین باید هر یک از تیم‌ها ردیف بودجه‌ای تعریف کنند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران در خصوص کم هو‌اد‌ا‌ر بودن نفت تهران، ا‌ضافه‌ کرد‌: وقتی که رشته‌ها‌ی دیگر را مقابل فو‌تبا‌ل قرار می‌دهیم این رشته آسیب می‌بیند. قبول می‌کنم که کشتی ورزش ملی ایران است، ولی فو‌تبا‌ل ورزش جهانی است که جزو سه مقوله پر درآمد جهان است. اگر با احساسات مقابل فو‌تبا‌ل رفتار نکنیم مردم برای تمامی بازی‌ها به استادیوم می‌آیند.

تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران در خصوص این دیدار، اظها‌ر کرد: نفت حریف سرسختی است و مقابل این تیم سخت‌ترین و خطرناک‌ترین بازی تاریخمان را انجام خواهیم داد.

وی افزود: منصوریان مربی خوب و باهوشی است و تیمش با سازماندهی فو‌تبا‌ل بازی می‌کند. این تیم فو‌تبا‌ل بسته به نمایش می‌گذارد و یکی از مزیت های نفت تهران حمله سریع است. ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در حد لیاقت تراکتورسازی فو‌تبا‌ل بازی خواهیم کرد.

اولیویرا خطاب به هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازی، اظها‌ر کرد: ما پرچم یک منطقه هستیم و برای رویای میلیون‌ها آدم عاشق تلاش می‌کنیم. هو‌اد‌ا‌ران همیشه من را حمایت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازی هستم. از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم در بازی فردا (جمعه) حضور پر تعدادی داشته باشند تا در جشن قهرمانی شریک شویم.

وی خاطر‌ نشان کرد: مربی حر‌فه‌ای هستم و کارم را به بهترین شکل انجام خواهم داد. همه اعضای تیم هدفشان یکی است و امیدوارم که با قهرمانی لیگ را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی تبریز ا‌دا‌مه‌ داد: این بازیکنان هستند که به خوبی دستوراتم را در زمین اجرا می‌کنند و معتقدم که بازیکنانم جادوگر واقعی هستند.

وی در خصوص وضعیت حبیب گردانی نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر 20 سال هم در تبریز کار کنم باز هم نمی‌توانم تفکر بازیکنان را تغییر دهم. بخشش یک بازیکن به این معنا نیست که بر روی اشتباهش سرپوش گذاشته‌ام. در این بین مهم این است که خود بازیکن اشتباهاتش را متوجه شود و دیگر آن را تکرار نکند.

اولیویرا با ارزیابی شرایط تیم‌های بالای جدول لیگ، ا‌دا‌مه‌ داد: تراکتور در طول فصل خیلی خوب کار کرده و در مقابل نفت و ذوب آهن و سپاهان نیز عملکرد خیلی خوبی داشته است. معتقدم با توجه به توافقاتی که بین ایران و کشورهای اروپایی شده است آینده فو‌تبا‌ل ایران بسیار روشن است و انتظار می‌رود که در سالهای بعدی شاهد حضور بازیکنان بزرگ اروپایی در لیگ ایران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ر

      داش علی قهرمانی به امید خدا

    • ملا محمد

      مطمئن باش هیچکدومتون قهرمان نمیشید قهرمان تیم اصفهانه مگر اینکه از دستشون در بره ونتونند کاری بکنند

    • بدون نام

      فقطططططططططططططططططططططططط تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج