۲۱۶۹۸۰
۲۹ نظر
۶۵۵۸
۲۹ نظر
۶۵۵۸
پ

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

رابطه های راه دور سختی های خاص خود دارد، به خصوص اگر فاصله شما از عشق زندگی تان زیاد باشد، اما این بدان معنی نیست که غیر ممکن است.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟
برترین ها: رابطه های راه دور سختی های خاص خود دارد، به خصوص اگر فاصله شما از عشق زندگی تان زیاد باشد، اما این بدان معنی نیست که غیر ممکن است. رعایت برخی نکات می تواند برای حفظ رابطه های راه دور به شما کمک کند که ما تعدادی از آنها را در اینجا برایتان آورده ایم.

هر روز با هم در ارتباط باشید (اگر ممکن است بیش از یک بار در طول روز)

از آنجا که شما همدیگر را نمی بینید، برقراری رابطه ای عاطفی در طول روز برای شما ضرورت دارد. لازم نیست ساعت های زیادی را به گفتگو بپردازید، کافی است در یک مکالمه کوتاه یکدیگر را در جریان برنامه های روزانه خود بگذارید یا با ایمیل و پیامک از یکدیگر برای کارهایتان نظر بگیرید یا حتی با وب کم یکدیگر را ملاقات کنید. این کار باعث می شود بفهمید که برای یکدیگر چقدر اهمیت دارید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

به برنامه های روزانه خود اهمیت دهید

حتی اگر سرتان با فعالیت های گوناگون گرم است، ارتباط خود را با عشق تان حفظ کنید. قبل از هر کار او را در جریان برنامه هایتان قرار دهید و به او نیز بگویید که وقت تان محدود است. اگر هم وقتت تان آزاد است، فعالیت هایی مانند کتاب خواندن یا سرگرمی های دیگر را در برنامه خود بگنجانید. انعطاف پذیری در زندگی هر فردی واجب است.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

هرچند وقت یک بار همدیگر را ملاقات کنید

تا جایی که بودجه و زمان شما اجازه می دهد، با عشق تان قرار ملاقات بگذارید. یک رابطه تلفنی به هیچ عنوان دوام نخواهد داشت بنابراین از هر فرصتی برای دیدار استفاده کنید.

در دیدارهایتان فعالیت های مورد علاقه خود را انجام دهید، به عنوان مثال با هم به رستوران بروید و از خوردن شام در کنار هم لذت ببرید.
تا حد ممکن در فضاهایی خارج از خانه یکدیگر را ملاقات کنید. به عنوان مثال مکان جدیدی را برای گشت و کذار انتخاب کنید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

یکدیگر را بشناسید

وقت تان را صرف شناخت یکدیگر کنید. هنگامی که با عشق تان حرف می زنید، علاقمندی های او را یادداشت کنید و اطلاعات خود را در آن زمینه افزایش دهید تا در ملاقات بعدی مشترکات و موضوعات بیشتری با هم برای گفتگو داشته باشید. این راه برای خرید هدیه نیز به شما کمک خواهد کرد.

از یکدیگر حمایت کنید

شما باید هر زمان که عشق تان به شما احتیاج داشت، در کنارش باشید. اگر او بیمار یا دچار مشکل شد، تنهایش نگذارید. اگر او بتواند هر کاری را به تنهایی انجام دهد، دیگر احتیاجی به شما نخواهد داشت.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

دلتنگی هایتان را نادیده نگیرید

در زندگی همه ما زمان هایی وجود دارد که دلگیر و دلتنگ می شویم، از این لحظات به سادگی نگذرید و آنها را نادیده نگیرید و با شریک زندگی خود در مورد آن گفتگو کنید.

در این شرایط با دوستان تان به خرید بروید یا به کمک آنها دکوراسیون خانه را تغییر دهید تا کمی حال و هوایتان تغییر کند.
رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

اعتماد طرف مقابل را به خود جذب کنید

اعتماد یکی از ضروریات رابطه است. بنابراین سعی کنید اعتماد عشق تان را به طور کامل به خود جذب کنید و خودتان را در شرایطی که ممکن است دچار وسوسه و خیانت شوید، قرار ندهید. به او نشان دهید که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

از حسادت بیش از حد نیز خودداری کنید. کمی فضا دادن به طرف مقابل مشکلی در رابطه شما بوجود نخواهد آورد.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

کارهایتان را با هم انجام دهید

سعی کنید حتی از فاصله دور هم که شده در یک زمان کارهای مشترکی انجام دهید. یادتان باشد افرادی که بهم نزدیک اند، اگر چه زیاد با هم صحبت نمی کنند اما فعالیت های زیادی را با هم انجام می دهند. با این روش احساس می کنید که فاصله ای میان تان نیست. مثلا غذای یکجور درست کنید، کتاب مشترک بخوانید، برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید و در انتهای آن با هم تماس بگیرید و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

فایلی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این روش نه تنها خلاقیت شما را افزایش می دهد بلکه طرف مقابل را نیز از افکار، ایده ها و حتی نگرانی های شما آگاه می کند.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

از اینترنت بهره بگیرید

یک بازی آنلاین مانند شطرنج انتخاب کنید و با هم به رقابت بپردازید. این روش احساس خوبی را به هر دوی شما منتقل خواهد کرد.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

با هم یاد بگیرید

یک کلاس آنلاین تشکیل دهید و درسی را با هم بیاموزید. این کار نه تنها موضوعی برای گفتگو به شما ارائه می دهد بلکه احساس نزدیکی زیادی نیز به شما منتقل می کند.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

برای هم هدیه بفرستید

حتما نباید مناسبت خاصی باشد، بدون هیچ دلیلی یک نامه عاشقانه، یک دسته گل، کارت پستال یا یک هدیه برای عشق تان بفرستید و معجزه آن را ببینید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

محدودیت ها را شناسایی کنید

در همان ابتدا سوالات مهم خود را بپرسید و درباره محدودیت های زندگی یکدیگر با هم گفتگو کنید تا دچار سوتفاهم نشوید. انتظارات و هدف هایتان را مطرح کنید تا به آنچه می خواهید، برسید. به عنوان مثال به او بگویید: «هدف ات از رابطه با من چیست؟»

به یکدیگر اعتماد کنید

افراد آرزوهای گوناگونی در سر دارند و هیچ کس نمی تواند دیگری را مجبور به کاری کند. تا زمانی که شما در رابطه ای عاطفی هستید، هیچ چیز حتی فاصله هم نمی تواند در احساس شما تغییری ایجاد کند. اگر روزی یکی از شما تمایلی به ادامه رابطه نداشته باشد، فرقی نمی کند فاصله شما کیلومترها باشد یا 2 خیابان، همه چیز تمام می شود. بنابراین شما باید به یکدیگر اعتماد کامل داشته باشید و با دیدی مثبت وارد رابطه شوید تا مگر خلاف آن ثابت شود. یکدیگر را برای بیرون رفتن از خانه باز خواست نکنید. مسافت زیاد شما دلیلی نمی شود که از زندگی عادی خود باز مانید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

مثبت اندیش باشید

روی نکات منفی رابطه تان تمرکز نکنید. دور بودن از معشوق آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. از این فرصت برای انجام علاقمندی ها و کارهای عقب مانده خود استفاده کنید. یکی از فواید رابطه راه دور این است که خلاقیت شما افزایش می یابد و سعی می کنید خودتان را تا دیدار بعدی خوب بسنجید و در پی بهبود شرایط خود باشید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

یادگاری بر جای بگذارید

با این روش، پس از جدا شدن از یکدیگر، احساس دوری نخواهید کرد. یکی از لوازم شخصی تان را به عشق تان بدهید تا در صورت دلتنگی آن را در آغوش گیرد و احساس نزدیکی، آرامش و شادی کند.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟

به توصیه های دیگران توجهی نکنید

ممکن است افراد زیادی شما را به قطع این رابطه تشویق کنند اما هیج کس جز خود شما از صدای قلب تان آگاه نیست. بنابراین با نصیحت های آنها شک به دل تان راه ندهید.

رابطه راه دور را چگونه حفظ کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تجربه

      درسته که شاید قلبن طرفو بخوای اما واقعا رابطه راه دور مشکلات خاص خودشو داره که احتمال اینکه دو طرف به هم برسن خیلی کمه..پس بهتره بیشتر عقلانی برخورد کرد با این رابطه تا احساسی..

    • sadegh

      این عکس کارتونی ها رو هم سانسور میکنید؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بله چشم اگه یکی رو پیداکردم حتما به دیده منت

    • بدون نام

      خیلی سخته واقعااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • ا

        اتفاقا این کارا نه سختن و نه زمانبر

    • ارش

      دو نفر که به هم تعهد داشته باشن چه از راه دور چه از نزدیک خیانت نمیکنن . اون کسی که بخواد خیانت کنه براش فرقی نداره پیشش باشه یا دور ازش باشه.یکی از فواید چت کردن اینه که ادم احساساتشو راحتتر بیان میکنه تا شخصا کنار یکی بخواد بیانشون کنه .از چت کردن طرف خیلی راحت میشه فهمید طرفت نسبت بهت احساساتش چیه خیلی راحت میشه تعهدشو نسبت به خودت فهمید . اگه واقعا بعد از چند ماه این رابطه از راه دور حفظ شد و اون اعتماد و نزدیکی به هم بوجود اومد وقتشه باهاش قرار ملاقات ترتیب بدین و رابطه رو به مرحله دوم ببرید و اگه این مرحله هم موفقیت امیز بود میتونید به ایندتون سروسامان بدید . هیچوقت نگید این رابطه از راه دور همش کشکه همش بستگی به دو طرف و پایبند بودن به هم داره . یا حق

      پاسخ ها

      • نیما حسنوند

        درسته باهات موافقم

    • ارش

      چند تا نکته هم یادم رفت بگم:
      همینجور نشینید چت کنبد بعد یه رابطه احساسی بوجود بیارید همه چیزو در نظر بگیرید از لحاظ بعد مسافت .
      مثلا شما چیزی حدود 10 ساعت از طرفتون فاصله هست بعد رابطه هم جدی میشه ولی رسیدن به هم سخت میشه . این خودش میشه شکست در رابطه.که مانع دوریه زیادیه.
      اصولا اگه با هر کسی زیاد چت کنید یه نوع وابستگی بوجود میاد که میتونه ناخواسته رابطه احساسی بوجود بیاد پس حواستون جمع باشه .
      بعدشم یه نگاه به خودتون بندازید شرایطتونو بررسی کنید سبک سنگین کنید بعد وارد رابطه بشین این خیلی مهمه چون پیش خودتون میگین:حالا یه چت ساده اس زیاد نباید جدی گرفتش ولی خوبه به طرف مقابلتونم فکر کنید شاید اون رو این رابطه حساب کرده و داره ایندشو با شما برنامه ریزی میکنه .این نوع رابطه از رابطه حضوری خیلی حساستره چون شما خیلی راحتتر قول میدین و خیلی راحتتر حرفاتنو میزنید . یک رابطه از هر نوعش یعنی حس تعهد به همدیگه و احترام به هم پس اگه هنوز نسبت به این نوع رابطه اشنایی ندارین مراقب باشین واردش نشین. رابطه های مجازی خیلی بیشتر از حضوری نیاز به مراقبت و کنترل احساسات دارن همچنین سخترن .ولی تعهد در این رابطه ها میتونه خیلی استوارتر و مورد اعتمادتر باشه . دو نفری که ندیده وقتشونو برای هم میذارن و یک نوع حس خاصی بهم دارن اگه رابطه سالمی باشه میتونه یکی از بهترین شیرینی های زندگی باشه که با مراقبت دو طرف و تلاش برای حفظ رابطه به خوشی تموم بشه . همیشه یه رابطه خوبی که شاید چند سال به طول بینجامد(چه از راه دور چه حضورا) به ازدواج ختم کنید شک نکنید که بعدا پشیمون نمیشید . چشم بهم بزارید عمر رفته کدوم از شما اولین روز مدرسشو یادشه؟زود گذشت نه ؟

    • ارش

      چند تا نکته هم یادم رفت بگم:
      همینجور نشینید چت کنبد بعد یه رابطه احساسی بوجود بیارید همه چیزو در نظر بگیرید از لحاظ بعد مسافت .
      مثلا شما چیزی حدود 10 ساعت از طرفتون فاصله هست بعد رابطه هم جدی میشه ولی رسیدن به هم سخت میشه . این خودش میشه شکست در رابطه.که مانع دوریه زیادیه.
      اصولا اگه با هر کسی زیاد چت کنید یه نوع وابستگی بوجود میاد که میتونه ناخواسته رابطه احساسی بوجود بیاد پس حواستون جمع باشه .
      بعدشم یه نگاه به خودتون بندازید شرایطتونو بررسی کنید سبک سنگین کنید بعد وارد رابطه بشین این خیلی مهمه چون پیش خودتون میگین:حالا یه چت ساده اس زیاد نباید جدی گرفتش ولی خوبه به طرف مقابلتونم فکر کنید شاید اون رو این رابطه حساب کرده و داره ایندشو با شما برنامه ریزی میکنه .این نوع رابطه از رابطه حضوری خیلی حساستره چون شما خیلی راحتتر قول میدین و خیلی راحتتر حرفاتنو میزنید . یک رابطه از هر نوعش یعنی حس تعهد به همدیگه و احترام به هم پس اگه هنوز نسبت به این نوع رابطه اشنایی ندارین مراقب باشین واردش نشین. رابطه های مجازی خیلی بیشتر از حضوری نیاز به مراقبت و کنترل احساسات دارن همچنین سخترن .ولی تعهد در این رابطه ها میتونه خیلی استوارتر و مورد اعتمادتر باشه . دو نفری که ندیده وقتشونو برای هم میذارن و یک نوع حس خاصی بهم دارن اگه رابطه سالمی باشه میتونه یکی از بهترین شیرینی های زندگی باشه که با مراقبت دو طرف و تلاش برای حفظ رابطه به خوشی تموم بشه . همیشه یه رابطه خوبی که شاید چند سال به طول بینجامد(چه از راه دور چه حضورا) به ازدواج ختم کنید شک نکنید که بعدا پشیمون نمیشید . چشم بهم بزارید عمر رفته کدوم از شما اولین روز مدرسشو یادشه؟زود گذشت نه ؟

    • دخترک

      من و عشقم بعد تموم شن دانشگاه از هم دور شدیم بماند که سه ماه اخر سال همدیگرو دیدم ولی خب هفته ای دو سه بار همو میدیدیم, حالامن میخوام ارشد برم پیش اون...چون اون الان اونجا دارن شرکت میزنن و کارشونو تازه شروع کردن..ولی از وقتی رفته رابطمون کم شده...ینی شاید چهار پنج روز یبار ازم خبر میگیره..وقتی هم بهش میگم میگه به خاطر کارو مشغلس دلیل خاصی نداره...شما نظرتون چیه؟بهش گفتم بیا تموم کنیم اگه شک داری...میگه باید عادت کنی نمیشه هرروز پیام بدیم و اینا...

      پاسخ ها

      • بهار

        کسی که اینقدر واسش راحته که چن ورزی یه بار سراغتو میکیره مطمعن باش اطز علاقش نسبت به تو کاسته شده براش اهمیت نداره که در روز باشی یا نباشی نی ه عبارتی و جودت براش انچنان هم اهمیت نداره ببخشید رک میگم منم خودم افتادم تو همچین جریانی بهم میگه کمتر چت کمیکنیم درسته اما من همش بهت فکر میکنم این مهمه

      • bahar

        دیگه وجودت براش اهمیت نداره فقط بع عنوان یه تکلیف یادت میکنه گاهی وقتا شابد تصمییم داره کم کم بزارتت کنار واقعا هضم این سختع چن ورزی یه بار بخاد یادتکنه نشونه خوبی نیس

      • بدون نام

        یه رابطه نکبت بار امروز تموم شه بهتر از فرداست.چون عاشق هرچقدر با مانع روبرو میشه عاشق و عاشق تر میشه و اون طرف میره تو موضع قدرت

    • بدون نام

      عالی

    • رضا

      عشقی که عشق باشه سرش نمیشه 2 متر فاصله هست یا دو قاره فاصله هست عشق اگر عشق باشه از این سر کره زمین به اون سر کره زمین باید پایدار بمونه اینی هم که بعضیا گفتن راه دور رسیدن به هم خیلی سخته همش الکیه دوست من ایران بود عاشق یکی شد تو نیویورک اونم عاشقش شده بود 8 سال از راه دور عاشق هم بودن و آخرش دوستم تونست بره نیویورک الانم چندین ساله باهم زندگی میکنن تو نیویورک یدونه دختر هم دارن که الان 10 سالشه.

      تازه حتی ساعت های چتشون به هم نمیخورد صبح ایران میشد نصفه شب اونا تلفن و صحبت تلفنی هم که کلا هیچی چون ایران تلفن های آمریکا رو بلاک کرده بود اون زمان.

      چتشون اینجوری بود که صبح دوستم پا میشد سلام و جملات عاشقانه و این حرفا دیگه میرفت تا این که شب میخابید دختره آنلاین میشد اونم چند تا جمله عاشقانه. همبنجوری 8 سال ادامه دادن.

      حتی آخر هفته هاشون که میتونستن زمان بیشتری بیدار باشن باهم فرق میکرد.


      در کل این داستانو گفتم تا بدونید قدرت عشق اون قدر بالاس که هیچکس و هیچ چیز نمیتونه بهمش بزنه.

    • ..

      من ابراز علاقه میکنم اونم همینطور... میگه دوست دارم ولی قلبم و نمیلرزونی... برام خیلی معمولی هستی و فلان... نمیدونم باید چیکار کنم... کمک کنیییید

    • پویا

      سلام خسته نباشید

      من با یه دختر آشنا شدم بنده ارومیه هستم و اون تهرون بنظرتون این رابطه درسته در واقع سنم 16 نمیتونم برم پیشش درسته ادامه بدم؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن سنت نمیخوره ادامه ندی بهتره

    • شاهد

      سلام..ارتباط راه دور برای جنس مذکر و مونث فرق داره.مذکر با چشم و دیدن ارتباط برقرار می کنه ولی جنس مونث با گوش دادن و شنیدن.وقتی یه پسر نتونه عشقشو ببینه کم کم جذابیت طرف مقابل کمتر میشه براش.احساسلاتش برانگیخته نمیشه.دختر هم وقتی اطرافیانش رو میبینه و اروابطشون رو میبینه میاد مقایسه می کنه با ررابطه خودشون.ولی در صورتی که هیچ وجه تشابهی بین این مقایسه نیست شغل سن فرهنگ....

    • لاله

      من عشقم بلژیکه خودم اصفهان؛الان ۹ ماهه مجازی در ارتباطیم حتی اگه شده روزی ۵ مین؛دلم دیگه تاب و تحمل نداره ترو خدا دعا کنید برسم کنارش زودتر
      دلم تنگشه وضعیت سفارت ها هم که داغونه ویزا نمیدن

    • لاله

      من عشقم بلژیکه خودم اصفهان؛الان ۹ ماهه مجازی در ارتباطیم حتی اگه شده روزی ۵ مین؛دلم دیگه تاب و تحمل نداره ترو خدا دعا کنید برسم کنارش زودتر
      دلم تنگشه وضعیت سفارت ها هم که داغونه ویزا نمیدن

    • لاله

      من عشقم بلژیکه خودم اصفهان؛الان ۹ ماهه مجازی در ارتباطیم حتی اگه شده روزی ۵ مین؛دلم دیگه تاب و تحمل نداره ترو خدا دعا کنید برسم کنارش زودتر
      دلم تنگشه وضعیت سفارت ها هم که داغونه ویزا نمیدن

    • نیما حسنوند

      من یکی رو دوست دارم وهی به فکرای منفی میفتم.بعضی وقتا دیر باهم چت میکنیم همش فکر میکنم نکنه دیگه ازم بدش بیاد!اما وقتی که خودش میگه کاری برام پیش اومده بود یا اینترنت نداشتم خیالمو راحت تر میکته.حتی بهش هم گفتم که اگه میخوایی میتونی تمومش کنی اما اون عصبانی میشه و مخالفت میکنه!و بهم میگه(باور کن من لحظه شماری میکنم که باهات چت کنم اما بخاطر یه سری از کارا مجبورم دیر بهت پیام بدم که این خیلی برام سخته و زجر آوره)ولی دوباره فکرای منفی میکنم.

    • نیما حسنوند

      یادم رفت اینو بگم!
      بهم بگین یا کمک کنید که چکار کنم؟

    • بدون نام

      یه چیز دیگه که عشق سن نمیشماسه!فقط علاقه میشناسه ومن میشناسم یکی ۱۳سالش بوده عاشق دختر۱۲ساله ای بوده و تا۲۵یا۲۶سالگی تقریبا رسیدن و باهم ازدواج کردن.کلن حرفم اینه اگه دونفر واقعا همو دوست داشته باشن مهم نیست سنشون چقدره!مهم اینه که ببینن چقدر همو دوست دارن!هرکسی عشقو چه درست و چه اشتباه تجربه کرده و میکنه اما اگه دونفر عاشق هم باشن و سنشونم در حد نوجوان باشه،این به این به معنی نیست که ۱۰۰در۱۰۰عشقشون زود گذره!شاید واقعا عاشق هم باشن تا آخرش!

    • mahdadevil

      با سلام من مدت سه هفته هستش ک با یه پسر شمالی اشنا شدم و خودم اهل ارومیم . ب گفته های خودش منو خیلی میخواد وقبلا هم شکست خورده و اطرافیانم میگن کسی ک زخمی از تو فقط ب عنوان چسب زخم استفاده میکنه . اما من واقعا عاشقش شدم لطفا کمکم کنید

    • هر کی اسممو فهمیدم بهم بگه!

      رابطه دور نیاز به عشق و علاقه و پایبندی های فراوون داره... من خودم از چهارده سالگی عاشق یه دختر شمالی شدم... بعد رفتیم واتساپ و از این جور برنامه های چت روم... چند روز گذشت گفت مامانم فهمیده می خوام برم... خلاصه گذشت تا دو سه سال بعد... دوسش داشتم ولی میگفتم اون حتی به من فکر نمی کنه الان... شاید با یکی دیگس... تو همین فکرا بودم که اولای شهریور بهم پیام داد... بعدم تو یه مسافرت به شمال دیدمش... و آیندمونم با هم می سازیم...

    • سمانه

      سلام من ایران نیستم ولی پسری که دوسش دارم ایرانه ما فقط تابستان ها که من میتونم بیام ایران هم و میبینیم و ففط چت میکنیم من میتونم تایم زیادی بزارم واسه چت کردن باهاش ولی اون میگه کار داره یا میخواد بخوابه تازگی ها دیگخ زیاد وقت نمیزاره بنظرتون خسته شده از این رابطه ؟ باید تموم کنم رابطه رو؟

    • نازگل

      من بعداز ۷سال دوباره عشقم پیدا کردم واقعا همو دوست داریم ولی یه سری مشکلات هست باید حل بشه برام دعاکنین که زودتر مشکلاتت تموم بشه چون طاقت دوریش سخته اونم همینطور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج