اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۰۸۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دوربین‌ ها از فاجعه منا پرده برمی‌دارند

مدیر کل پارلمانی صدا و سیما و مسئول گروه اعزامی رسانه ملی به سرزمین وحی می‌گوید: علیرغم سانسور همه‌جانبه و برنامه‌ریزی شده برای جلوگیری از انتشار تصاویر دوربین‌های نصب شده در مسیر جمرات، طبق نظر کارشناسان امر، در آینده‌ای نه چندان دور، این تصاویر منتشر و حقیقت ماجرا که اهمال، کوتاهی و قصور مسؤولان سعودی بوده است بر ملا خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پارلمانی صدا و سیما و مسئول گروه اعزامی رسانه ملی به سرزمین وحی می‌گوید: علیرغم سانسور همه‌جانبه و برنامه‌ریزی شده برای جلوگیری از انتشار تصاویر دوربین‌های نصب شده در مسیر جمرات، طبق نظر کارشناسان امر، در آینده‌ای نه چندان دور، این تصاویر منتشر و حقیقت ماجرا که اهمال، کوتاهی و قصور مسؤولان سعودی بوده است بر ملا خواهد شد.

حسن گروسی - رییس ستاد حج و زیارت صداوسیما - با واکنش نشان دادن به فاجعه منا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام ( garousi.h ) نوشته است:

«طبق اعلام رسمی سازمان حج و زیارت، دو همکار عزیز و پر تلاشمان، مهاجران طریق الی الله، سید حمید میرزاده گوینده رادیو عربی و سید حمید رضا حسینی خبرنگار شبکه خبر، پس از وقوف در صحرای عرفات و سرزمین مشعر، با لباس احرام در حین انجام وظیفه آسمانی شدند.

این ضایعه را که بی تدبیری و بی کفایتی سعودی‌ها اصلی ترین علت وقوع آن بوده و بایستی در محاکم بین المللی و افکار عمومی پاسخگوی آن باشند به بازماندگان و اصحاب رسانه تسلیت عرض نموده و برای این دو عزی، علو درجات مسئلت میکنم.

روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد...

در ضمن علیرغم کمبود جدی نیرو، مصدومیت برخی از همکاران عزیزمان در این حادثه، محدودیت‌های فراوان و فشارهای بی‌سابقه کشور میزبان!!! ان‌شاالله سایر افراد گروه اعزامی صدا و سیما تا آخرین ساعات بازگشت به میهن اسلامی مشغول به انجام وظیفه خواهند بود و با ادامه ضبط و پخش مصاحبه با شاهدان عینی ایرانی و غیر ایرانی این فاجعه دردناک، از قلب حقیقت و وارونه نشان دادن آن توسط رسانه‌های سعودی جلوگیری خواهند نمود، گرچه علیرغم سانسور همه جانبه و برنامه‌ریزی شده برای جلوگیری از انتشار تصاویر دوربین‌های نصب شده در مسیر جمرات، طبق نظر کارشناسان امر، در آینده‌ای نه چندان دور، این تصاویر منتشر و حقیقت ماجرا که اهمال، کوتاهی و قصور مسؤولان سعودی بوده است برملا شده و قطعا رسوایی دیگری برایشان رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است پس از اخطار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و تغییر رویکرد ظاهری سعودی‌ها درخصوص نحوه تعامل با مسئولان کشورمان جهت شناسایی و تحویل پیکرهای مطهر جانباختگان این فاجعه دلخراش، انتظار می‌رود اصل قضیه از سوی دیپلماسی کشورمان، بخصوص سفارت ایران در ریاض و کنسولگری جده بطور فعال، جدی و موثرتری پیگیری و مطالبه شود ...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج