۲۶۰۱۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«جمعه ایرانی‌»ها در نمایشگاه مطبوعات

دست‌اندرکاران «جمعه ایرانی» و برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما» پس از کوچ رسانه‌ای از رادیو از پنجره‌ای تازه با مخاطبانان تعامل خواهند داشت و قرار است در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از پایگاه اطلاع‌رسانی جدیدشان با عنوان «شاد شو» رونمایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: دست‌اندرکاران «جمعه ایرانی» و برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما» پس از کوچ رسانه‌ای از رادیو از پنجره‌ای تازه با مخاطبانان تعامل خواهند داشت و قرار است در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از پایگاه اطلاع‌رسانی جدیدشان با عنوان «شاد شو» رونمایی کنند.

برای «جمعه ایرانی‌»ها همچنین غرفه‌ی ثابتی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در نظر گرفته شده است.

سعید توکل، سردبیر قدیمی برنامه «جمعه ایرانی» با اعلام این خبر درباره جزئیات آن توضیح داد: گروه «جمعه ایرانی» پس از کوچ رسانه‌ای از رادیو، درصدد هستند تا از پایگاه اطلاع‌رسانی‌شان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات رونمایی کنند.

وی گفت: در مراسم رونمایی از سایت «شاد شو» قرار است شخصیت‌های مختلف فرهنگی،‌ هنری مطبوعاتی رسانه‌ای دانشگاهی و سیاسی حضور داشته باشند.

توکل همچنین از اختصاص غرفه ثابت به سایت شاد شو در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: دست‌اندرکاران «جمعه ایرانی» قرار است در طول هفت روز نمایشگاه مطبوعات، سایت جدید شاد شو را معرفی و درباره فعالیت‌های اطلاع‌رسانی کنند.

توکل گفت: امیدواریم با یاری خداوند و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد، به‌زودی از پنجره‌ای تازه با مخاطبان همیشگی‌مان صحبت کنیم و در خیابانی جدید (فضای مجازی) به دیدارشان برویم. می‌کوشیم همچون گذشته با ارائه مجموعه‌های شاد صوتی و تصویری، گرم‌کننده محفل دل‌زندگان شاد ایران‌زمین باشیم.

توکل یادآور شد: تلاشمان این است که از طریق تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، نت‌بوک‌ها و رایانه‌ها برنامه «جمعه‌ایرانی» را در دسترس قرار دهیم و با توسعه‌ای که در فضای مجازی کشور ایجاد شده و با حمایت تمامی حمایت‌کنندگان قدیمی به‌ ویژه آحاد مردم دوست‌داشتنی و با نشاط سرزمین‌مان جایگاه خوبی پیدا کنیم و خدمت‌گزار باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج