جاباما
۲۶۴۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

بسیاری از ما این امکان را نداریم که به خانه ای بزرگ تر نقل مکان کنیم یا حتی منزل کنونی مان را گسترش دهیم. اما شاید نیاز به هیچ کدام از این کارها نباشد.

وب سایت چیدانه: بسیاری از ما این امکان را نداریم که به خانه ای بزرگ تر نقل مکان کنیم یا حتی منزل کنونی مان را گسترش دهیم. اما شاید نیاز به هیچ کدام از این کارها نباشد.

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

با یک برنامه ریزی فضایی هوشمندانه، تنها خرید وسایل مورد علاقه تان، توجه به گوشه کنارهای بی استفاده و فراموش شده و تمیز کردن ریخت و پاش ها، خانه ی کوچک شما می تواند بسیار عالی و حتی جذاب تر از خانه های بزرگ باشد. در اینجا ما دکوراسیون خلاقانه ی ۱۰ فضای کوچک را نشان می دهیم که می توانند الهام بخش شما باشند. با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آرک و کاربرد آن در معماری داخلی

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

آرک یا در اصطلاح فارسی قوس (طاق) برای انتقال بار عمودی وزن به تکیه‌گاه ها در یک دهانه ایجاد می‌شود. قدمت طاق به دو هزار سال پیش از میلاد و به منطقه" میان رودان" باز می‌گردد. طاق از لحاظ شکل هندسی به انواعی همچون نیم‌دایره، بیضوی، سهموی، و زنجیروار و از جهت روش و نام به انواعی چون: کمان، دسته سبدی، عجمانه، چهارقسمتی، سه کمانه، شاخ بزی، چارگوش، شبدری، پاتوپا، ساسانی، تیزه دار، گوتیک، تقسیم می‌شود. امروز در چیدانه می خواهیم معنای واقعی آرک در فضای ایرانی را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تمیز کردن مایکروفر با راه حل های سریع و آسان!

ماکروفرها این روزها تبدیل شده اند به یکی از پر مشغله ترین تجهیزات آشپزخانه، تقریبا برای هر کاری می شود به آن ها مراجعه کرد، درست کردن ذرت بود داده، گرم کردن اسلایس های پیتزا و یا حتی نرم کردن تکه های شکلات اما در آخر روز و بعد از انجام همه این ها با تنها منظره ای که مواجه می شویم، یک ماکروفر کثیف و خسته از کار روزانه است.

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

خب خبر خوب این است که ما برای شما یک راه حل ساده و سریع برای تمیز کردن ماکروفرها داریم، پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا ببینیم انجام این کار چگونه است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ساختمان اداری نیک بسپار نشانه ای در خیابان شیراز تهران!

این موضوع که یک ساختمان بتواند در فضای شهری خوش بنشید و بدرخشد دغدغه ی امروزی همه ی معماران و کارفرماهایی است که علاوه بر کارایی و کاربرد زیبایی نیز برایشان مهم است. نه یک زیبایی به صرف نمای خارجی ساختمان و ظاهر، بلکه زیبایی حاصل از یک پلان عالی که در نما به ظهور می رسد.

۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

ساختمان اداری نیک بسپار از دفتر معماری آو به معماری امیر شهراد یکی از همان ساختمان هایی است که این دغدغه ی نمای شهری را به خوبی درک کرده است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار در بخش عمومی سال ۹۴ را از آن خود کند، با چیدانه همراه باشید تا باهم به گوشه و کنار این ساختمان سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورتون از اندازه کوچیک 200 متر نیس که!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج