۲۶۶۹۵۴
۲ نظر
۵۰۳۱
۲ نظر
۵۰۳۱
پ

یک موجود بیگانه در حیاط پشتی +عکس

بدن یک موجود صورتی لزج که در حیاط پشتی یک زن اهل کالیفرنیا پیدا شده، منجر به گمانه زنی های عجیبی شده است. او یک موجود بیگانه را یافته.

برترین ها: بدن یک موجود صورتی لزج که در حیاط پشتی یک زن اهل کالیفرنیا پیدا شده، منجر به گمانه زنی های عجیبی شده است. او یک موجود بیگانه را یافته.

عکس های یک موجود نیمه رشد کرده جرقه یک گمانه زنی عجیب را زده است. کاربران اینترنت ادعا کرده اند که این یک "موجود فضایی(بیگانه)"یا "فیس هاگر (یک موجود با صورت مخفی)" یا یک جنین است. این عکس ها ظاهراً در حیاط پشتی خانه یک زن اهل کالیفرنیا گرفته شده اند.

بسیاری بر این عقیده اند که این موجود یک جنین یا نوزاد تازه تولد یافته بوده که بخشی از آن توسط لاشخورها خورده شده است.

یک موجود بیگانه در حیاط پشتی +عکس

عکس های مربوط به یک موجود نیمه رشد کرده و صورتی لزج در حیاط پشتی خانه یک زن باعث ایجاد گمانه زنی ها در مورد منشاء آن شده است.

این عکس اولین بار بر روی فیس بوک ظاهر شده و سپس دوباره بر سایت ردیت گذاشته شده است. در سایت ردیت کاربران یک مناظره طولانی در مورد اینکه این موجود دقیقاً چه چیزی بوده، کرده اند.

کاربران اینترنت با برچسب هایی مانند "موجود فضایی(بیگانه)"یا "فیس هاگر (یک موجود با صورت مخفی)" یا یک جنین حیوان که بخشی از آن رشد کرده، چند روز اخیر را به سوال در مورد این که این موجود چه چیزی می تواند باشد، سپری کرده اند.

یک موجود بیگانه در حیاط پشتی +عکس

جینا رپونیس اهل کالیفرنیا عکس هایی از یک موجود را بعنوان پست با این عنوان که "قصد گذاشتن این عکس را نداشتم اما نمی توانم تلاشم را برای فهمیدن این که این موجود چیست متوقف کنم"بر روی اینترنت گذاشته است.

"شنیدم که در ساعت حدود ۱۱.۳۰ دیشب چیزی جیغ کشید و من به حیاط کناری خودم رفتم و این موجود را پیدا کردم. وقتی آن را پیدا کردم، مرده بود.... با دوستانتان به اشتراک گذارید."

این عکس سپس بر سایت ردیت دوباره گذاشته شد. در این سایت بسیاری از کاربران پیشنهادهایی را در مورد اینکه این موجود چه بوده ارائه دادند.

یکی از کاربران ردیت اظهار کرد که این مشخصاً یک موجود فضایی (بیگانه) است، در حالی که دیگری بیان کرده که این به طور قطع "فیس هاگر (یک موجود با صورت مخفی)" است. هر دو این موجودات بر گرفته از فیلم های ردی اسکات هستند که به صورت های قربانیان خود می چسبند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این جنین بره است که نصف آون زیر خاکه کاملا مشخصه

    • محمدی

      همون موقع یه جانور شناس گفت این جنین ناقص الخلقه یک گوزن آمریکایی هستش و بیخودی جو ندید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج