۲۷۷۳۴۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

روایتی از دو حادثه تلخ پزشکی در سوسنگرد

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص حادثه ای که ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه که در بخش اورژانس بیمارستانی در سوسنگرد رخ داده است گفت: متاسفانه برخی رسانه ها حواشی این حادثه را نادرست منتقل کرده و دو حادثه جداگانه را به هم ربط داده و رسانه ای کرده اند .

پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت: سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص حوادث اخیر در یکی از مراکز درمانی سوسنگرد گفت: افزایش مهارت پرسنل، کادر درمانی و پرستاران که در محیط های استرس زایی خدمت می کنند بسیار ضروری است تا بتوانند در چنین مواقعی مدیریت مناسبی داشته باشند.

ایرج حریرچی در خصوص حادثه ای که ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه که در بخش اورژانس بیمارستانی در سوسنگرد رخ داده است گفت: متاسفانه برخی رسانه ها حواشی این حادثه را نادرست منتقل کرده و دو حادثه جداگانه را به هم ربط داده و رسانه ای کرده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع حادثه برای بررسی علل آن در محل حضور پیدا کردم، ماجرایی که برای خانم باردار در بیمارستان رخ داد درگیری خانوادگی بوده (و نه با کادر درمانی) که متاسفانه در محیط اورژانس صورت گرفته است.

قائم مقام وزیر بهداشت گفت : ماجرای دوم مربوط به مراجعه ۳ نفر که به دلیل مصرف مواد غیر مجاز، در شرایط عادی نبودند که به پزشک و پرستار توهین کرده متاسفانه هنگام ضبط دوربین فیلم برداری آنها (جهت حفظ حقوق بیماران و کادر درمانی ) منجر به درگیری فیزیکی و حمله به پزشک شده است.

وی با تاکید بر این که باید توجه ویژه ای به مردم شریف خوزستان که ملت ایران مدیون آنها هستند داشته باشیم گفت : متاسفانه به دلیل تاخیر برخی عوامل ما و نیروی انتظامی جهت حضور در محل حادثه این درگیری به طول انجامیده است که نفر اصلی دستگیر شده و دو نفر دیگر نیز شناسایی شده اند که مسولین محترم سوسنگرد در خصوص تسریع در انجام کار قول مساعد داده اند.

دکتر حریرچی خاطر نشان کرد: چون بیشترین مراجعین در مراکز درمانی به دلیل تصادف ، سکته، سرطان و غیره مراجعه میکنند در شرایط تنش زایی قرار دارند و بهترین راهی که دنیا هم آن را تجربه کرده است ، کاهش خشونت از طریق فرهنگ سازی و آموزش به مردم است.

وی تاکید کرد: افزایش مهارت پرسنل، کادر درمانی و پرستاران که در چنین محیط های استرس زایی خدمت می کنند بسیار ضروری است که بتوانند در چنین مواقعی مدیریت مناسبی داشته باشند .

دکتر حریرچی با اشاره به اینکه دادستان، بازپرس و نیروی انتظامی همکاری خوبی در این خصوص داشته اند ، ادامه داد: فرمانده ی نیروی انتظامی قول مساعد دادند که در کمترین فاصله زمانی دو نفر دیگر را دستگیر و تحویل محاکم قضایی دهند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا ساعدی

      باسلام جناب آقای حریرچی شما میفرمایید باید تو سوسنگرد فرهنگسازی شود بنده از روی تعصب حرف نمیزنم ولی بیا با فرهنگ مردم سوسنگرد از نزدیک آشنا شوید بعد اظهار نظر بفرمایید مردم سوسنگرد مردمی شریف و ولایتمدار و متدین ومهد ادبو مهمانوازی وغیرت توی اهالی دشت آزادگان که درهای خونهاشون بروی مهمانان وزوار امام حسین همیشه باز و استقبال از دو میلیون زایر کردند که در هیچجا این اتفاق نیفتاده ثانیا به جرآت میگم بیمارستان سوسنگرد از ضعیف ترین و بدترین بیمارستانی که میشه با بیمارستانهای بنگلادش وافغانستان مقایسش کرد شما که الان داری صحبت میکنید بیاید از نزدیک با امکانات بیمارستان را ببینید چی داره چند پرستار و دکتر عمومی ودکترین متخصصش کم تجریه و آموزشی که در این بیمارستان کار میکنن اول با بیمار معامله میکنند و پول نقد میگیرن بعد اقدام به عمل میکنن بخدا این واقعیته بیایید ببینید در این بیمارستان چی میگذره منطقه ما منطقه شهدا و جانبازان و فردا باید جوابگوی شهدا باشید وحیفه این بیمارستان مخروبه رو به نام مبارک شهیدمصطفی چمران نهادید

    • رجب

      دیگه از کار پزشک خسته ایم خسته . چی بلدند به نظرتون

    • موسوی

      من نمیدونم چرا همیشه پزشک ها بی گناه و حق با ان ها هست و بیماران روانی و مست و اوباش! واقعا تا کی حقایق را نباید گفت * اقای ... شما حداقل حقیقت را به رسانه ها بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج