۲۷۹۵۷۴
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

شرط فیتیله ای ها برای بازگشت به تلویزیون

مسلمی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باز هم به تلویزیون بیایند، گقت: فعلاً مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه تصمیمی گرفته خواهد شد؛ ولی ما کمی رنجیده خاطر هستیم و اگر برای برگشتمان شرایط خوبی برقرار نباشد، دوست نداریم برگردیم.

خبرگزاری ایسنا: پیرو اتفاقاتی که برای عموهای فیتیله‌ای پس از اشتباه ناخواسته‌شان در یکی از قسمت‌های این برنامه رخ داد، دوشنبه (۳۰ آذر) جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور عموهای فیتیله‌ای و تهیه‌کننده این برنامه برگزار شد.

به همین منظور گفتگویی، با یکی از عموهای فیتیله‌ای در این زمینه شده است.

محمد مسلمی - بازیگر و کارگردان «فیتیله» - با اشاره به جلسه‌ی روز گذشته عموهای فیتیله‌ای با نمایندگان مجلس، با بیان اینکه اتفاقات پیش‌آمده کاملا غیرعمد بوده است، اظهار کرد: نشست صمیمی در ارتباط با مساله‌ای که پیشتر پیش آمده بود، برگزار شد تا قضایا از زبان خود عموها گفته شود و مسائل کمی روش‌تر شود. بحث دلگیری ما، حقوق هنرمندان، جایگاه آنها در جامعه و بررسی این پرسش که چرا اتفاقاتی از این دست نهایتا باید به اینجا ختم شود، از دیگر موضوعات جلسه روز گذشته بود.

این عموی فیتیله‌ای با طرح این پرسش که «بعد از ۲۴ سال کار و تلاش، وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، چه کسانی حامی یک هنرمند می‌شوند؟» گفت: دلشکستی‌مان از این است در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم، کسی حامی هنرمندان نیست؛ ولی اغلب مردم حتی دوستان آذری زبان مدافع ما بودند.

او درباره‌ی نتیجه این جلسه بیان کرد: برای ما فارغ از نتیجه، مهم این بود که بتوانیم به عنوان هنرمند نظرمان را به دوستانمان در مجلس بگوییم؛ اینکه ما سال‌های سال است زحمت کشیدیم و هیچ هدف سیاسی را دنبال نمی‌کردیم.

مسلمی با بیان اینکه اتفاقی که افتاد در واقع یک جریان سیاسی بود، توضیح داد: سعی کردیم در جهت برقراری امنیت در کشورمان عمل کنیم و به همین منظور از مردم خواستیم تا به دفاع از ما واکنش نشان ندهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باز هم به تلویزیون بیایند، گقت: فعلاً مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه تصمیمی گرفته خواهد شد؛ ولی ما کمی رنجیده خاطر هستیم و اگر برای برگشتمان شرایط خوبی برقرار نباشد، دوست نداریم برگردیم. شرایط باید به گونه‌ای باشد که شأن و منزلت همه آدم‌ها حفظ شود. ما گروه سیاسی نبودیم و همیشه خدمتگزار مردم بودیم.

این هنرمند در پایان سخنانش با بیان اینکه کسانی که باعث وقوع این جریان شدند، در واقع بچه‌ها را محروم کردند، متذکر شد: با توجه به این که پیشنهادات خیلی زیادی از شبکه‌های مختلف داریم و به راحتی می‌توانیم در کشورهای مختلف کار کنیم، کشور خودمان را ترجیح می‌دهیم؛ ولی شرایط باید مهیا باشد و شأن و منزلت هنرمندان و نه فقط عموهای فیتیله‌ای حفظ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهان سوم....

    • بدون نام

      دنبال احترامن اینجا !اسم بدی هم انتخاب کردن پدرشون رو دراوردن ولشون کنید دیگه

    • بدون نام

      گم شو بابا عوضی طلبکارم هست

    • محمد

      جای تعجب داره جناب مسلمی به جای عذرخواهی از مردم هم طلب کار شده است.

    • بدون نام

      آخی عموهای ناز

    • یک آذری

      آیا شما به شان و منزلت یک ملتی که نصف یک مملکت رو تشکیل میدن ارزشی قایل بودین.بارها فرزندم ازمن سوال میکرد که چرا لهجه ما مورد تمسخر قرار میگیرد.من هیچ پاسخی به سوال فرزندم نداشتم بدم .
      آیا شما هیچ از عمل زشتی که سالهای سال است انجام میدادین و به ظاهر کسی اعتراض نمیکرد پی برده این.
      عموهای فیتیله ای این اعتراض یه بغض چندین ساله بود که بالاخره ترکید.
      متاسفم که هنوز از شان و متزلت صحبت میکنین. متاسفم.
      دلگیریم از شما وامثال شما دلگیرررررررررر

    • رستگار

      مجلس شورای اسلامی وظایف مهم تری باید داشته باشه

    • یک فارس اریایی

      دمشون گرم بر نگردید..... اون اقای اذری هم که گفتن نصف یک ملت یادشون رفته اینجا اسمش پرشیاست و سرزمین پارس و اکثرا فارس هستن نه اذری....

      پاسخ ها

      • یاشار تی تی

        اینجا کی گفته اسمش پرشیاست!؟!!!!!!پرشیا یا همون مخفف شده پشتو مناطقی مابین کوههای هندو کش و افغانستان و قسمتی از هندوستانه...

    • حسین اصفهانی

      ما همه ایرانی هستیم و باید به ایرانی بودن خودمون افتخار کنیم نه به فارس و ترک و لر و عرب و بلوچ و ترکمن بودنمون... اوکی؟؟؟

    • یاشار تی تی

      حالا کی گفت که برگردین تازه شرط هم میزارین:))))).. ... پیشو گرفته پس نیفته...
      ... از مردم خواستیم از ما حمایت نکنن تا اتفاق سیاسی نیفتد... حرفو تو رو خدا.... خودتون همین جریان سیاسی رو به عمد راه انداختین ..... در آخر اینکه زورشونو زدن از شما حمایت کنن ولی مقابل ما عددی نبودن..... گفتم گوشی دستت بیاد بفهمی چه ..... بزرگی خوردی

    • هموطن

      اون کسی که گفته اینجا پرشیاس.....
      والا فعلا که این پرشیای شمارو ترکا هدایت میکنن
      از ورزش بگیر تا سیاست و اقتصاد وووووو
      سر این پرشیا نباشه که بربادین داداش......
      یاشاسین آذربایجان♥♥♥♥♥♥♥♥

    • زانیار

      اینجا اسمش ایرانه ترکای عزیز شما ایرانی هستید نه اهل ترکیه و عثمانی

    • بدون نام

      اکثر نظرات دور از انصاف بود. لطفا بدون تعصبات ترک و فارس بودن به این اتفاق نگاه کنید. آیا یک گناه نابخشوندنی اتفاق افتاده ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج