adexo3
۳۰۴۱۳۰
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست رد اعتبارنامه نماینده فعلی مجلس

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس – که برای مجلس دهم هم رای آورده است – بیانیه‌ای صادر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس - که برای مجلس دهم هم رای آورده است - بیانیه‌ای صادر کرد.

همچنین حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه و گفته: «گلایه‌ای از طرف خود‌م و ملت د‌ارم از کسانی که خود‌ را کاند‌ید‌ا معرفی کرد‌ند‌ و بی‌اد‌بی و بی‌تربیتی را د‌ر سخنانشان نهاد‌ینه کرد‌ند‌.

با عرض معذرت، این جایگاه، جایگاه مقد‌سی است ولی باید‌ حقایق و واقعیت‌ها را عرض کنم. این روش خد‌اپسند‌انه و صحیحی نیست. حتی بعضی از واقعیات هست ولی انسان نباید‌ به زبان آورد‌. توهین و بی‌تربیتی شایسته یک جامعه‌ اسلامی نیست».

این نماینده مجلس که گفته مجلس‌ جای زنان نیست و نباید آن را دست بچه‌ها و سوسول‌ها داد، به خاطر اهانت زیاد دیگری که کرده مورد اعتراض رسانه‌ها نیز قرار گرفت بطوری آنها خواستار تجدیدنظر شورای نگهبان درباره صلاحیت وی و رد اعتبارنامه وی در مجلس دهم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه زیبا میشود
      اگر به خاطر بانوان سرزمینمان
      و احترام به آنها
      ایشان را رد اعتبار کنند
      تا عبرتی بشه برای این گونه گفتمان و تفکرات

      پاسخ ها

      • علي

        خداييش ايشون بايد رد اعتبار بشه و به يك روانپزشك مراجعه كنند.ادم اينقدر جوگير؟

    • بی نام

      هیچ کاری نمی توانند به قاضی پور بکنند مثل شیر ایستاده

    • رستم

      مجلس جای ادمهای لات نیست

    • بدون نام

      فكر ميكنم اگر خانمهايي كه به اين شخص رأى داده ان رأى خود را پس بگيرند انوقت معلوم ميشود كه ايشان چگونه وارد مجلس شده ،. ضمنا جناب نماينده جنابعا لى فكر ميكنيد در تمام أرومية فقط شماييد كه ميتوانيد نماينده باشيد نه برادر هرگز اينطور نيست هستند افرادى كه واقعا جايشان در مجلس خاليست . با احترام وارزوى سلامتى برأى شما

    • اسماعیلی

      مگر هر کسی به جبهه رفت و فرملنده شد این اجازه را دارد به افراد و زنان محترم سرزمینمان توهین کند و از توهین بدتر فحاشی نماید؟ نماینده اگر این است ما نماینده نمیخواهیم. این شخص آبروی مردم قهرمان سهند و سبلان را زیر سئوال برده. مردم ترک زبانی که در همه ادوار قهرمان بوده و هستند این گونه نماینده ای را نمیخواهند.

    • ناشناس

      جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه
      هیج قدرت سیاسی در ارومیه ندارد و شاید بیشتر از دو یه درصد زنا ندونن اینا کین

    • بدون نام

      مجلس حریم مقدس خانه ملت است کسی که نجابت و حیا نداره و حتی اگر چیزهایی هم که درباره اقای غلیخانی گفته راست هم باشه نشون از بی عفتی و اعمال منافی شرع داره، اگر انجام نشده باشه باز هم نشون میده که این اقا تعادل روانی نداره و توهم میزنه. به هرحال این ادبیات شایسته نماینده یک کشور اسلامی با عقبه ای از تاریخ و تمدن نیست و میباست چینین افرادی از مجلس حذف بشند. در ضمن اقای محترم به هر زبانی که دوس داری حرف بزن ما با لهجه شما کاری نداریم اما انتظار داریم با زبون ادم صحبت کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج