۳۰۴۶۲
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس


راهنمای تصویری خرید سدان لوکس


برترین ها:

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

با داخل شدن به کابین نسل جدید از سری ۵ و با مشاهده کیفیت متریال به کار رفته، در لحظه اول احساس قرار گرفتن در کابین سری ۷ را خواهید داشت. طراحی داشبورد و کنسول مرکزی نشان از راننده‏محور شدن این محصول جدید دارد. استفاده از چرم مرغوب و رعایت کامل ارگونومی در طراحی صندلی‏ها و فرمان، لوکس بودن این مدل را بیش از پیش نمایان می‏کند. کمپانی برای کاهش هزینه ‏ها و افزایش بازدهی تولید در این نسل از بسیاری از قطعات و فناوری‏های سری ۷ خود استفاده کرده است که از جمله آن‌ها می‏ توان به گیربکس و موتور اشاره کرد. بازار خرید و فروش کارکرده های آن ، از رونق کمتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است.


راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس


پانامرا را باید یک هواپیمای شخصی کامل دانست! وقتی صحبت از آپشن به میان می آید پانامرا جایی برای رقبا باقی نمی گذارد. سیستم تعلیق هوشمند با قابلیت تنظیم حالت اسپرت، قابلیت تنظیم صدای خروجی اگزوز ، تعویض دنده هوشمند با حالت های اسپرت و اسپرت پلاس در کنار آپشن های خاص دیگر فقط بخشی از جذابیت های پانامراست. با اینکه تعداد تولیدات این مدل از پورشه محدود است ، اما با فروش عجیبی در ایران روبه رو شده است. حتی با وجود بنزهای S کلاس ، ب ام و سری 7 و رقبای دیگر در این کلاس هنوز هم به عنوان یک اسطوره بی رقیب در حال تاخت و تاز است.


راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس


اساسا تعریف از یک خودروی لوکس به طور عامیانه این است: خودروی که سوار آن بشوی و متوجه شتاب گیری آن نشوی! LS460 چهره ای فارق از اغراق دارد و یک شخصیت تنومند را به بیننده القا می کند. ادوات داخلی آن بیش تر از آنکه مانند یک بنز S لوکس باشند، کاربردی اند. گویا این خودرو را بیشتر برای راننده طراحی کرده اند تا سرنشین عقب که در واقع صاحب آن است. دریایی از امکانات کاربردی را در این خودرو جستجو کنید.


راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

راهنمای تصویری خرید سدان لوکس

امکانات ایمنی مدرن مهمترین نکته کلاس E جدید است. به برخی از این امکانات اشاره می کنیم: ۱-سيستم كمكی حواس راننده ، كه رانندگي شما را براي اطمينان به مدت ۲۰ دقيقه مورد بررسي قرار مي‌دهد. ۲-سيستم نگهداري خودرو در بين خطوط كه فرمان خودرو را براي هشدار مي لرزاند و در صورت خروج خودرو از ميان دو خط بدون استفاده از راهنما اين اتفاق مي افتد. ۳-سيستم تنظيم نور بالا با تشخيص فاصله خودرو با خودروي جلويي براي جلوگيري از ايجاد مزاحمت. ۴-سيستم كمك به ترمز كه در صورت تشخيص احتمال تصادف كاليپرهاي ترمز را بيشتر درگير ديسك ها كرده و خودرو را پيش از وقوع تصادف متوقف مي كند. ۵-ابداع سيستم Pre - safe مرسدس بنز كه شامل فعال سازي مجموعه اقداماتي است كه در صورت تشخيص احتمال وقوع تصادف كمربند هاي ايمني و كيسه هاي هوا را در حال آماده باش نگه مي دارد تا در صورت بروز تصادف با حداكثر قدرت خود عمل كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم

      آقا بنده یه معلم هستم با حقوق ماهی 750هزار تومان. به نظر شما کدوم یکی از این ماشینها واسه من خوبه؟

      پاسخ ها

      • amir mf

        آقا معلم اینا واسه شما افت داره شما یه بوگاتی آخرین مدل بگیری خوبه

    • پويا

      پانامرا انتخاب خوبيه فقط مواظبت زياد ميخواد.براى مدرسه تا خونه بد نيست . اگه مديريت درست داشته باشين حتما ميخرينش من تو ارزونى خريدم كلى سود كردم اما.ميخوام خونه بخرم فروشنده هستم.

    • بیتا

      هر کی انقد پول داره کلی آشنا و آدم هم دورش داره راهنمایش کنن چی بخره! یه فکری به حال ما کنین که موندیم با 17-18 تومن چه خاکی به سرمون بریزیم!!!!
      آقا یکی بگه جدی من چی بخرم؟؟؟ خودم جنتو یا گل دوس دارم ولی می گن خوب نیست اینا! یه راهنمایی منم بکنین :)

      پاسخ ها

      • تخت گاز

        شماره جدید مجله تخت گاز رو از روزنامه فروشی ها تهیه کنید ‏‌بخش راهنمای خرید خودرو در این مجله می تونه پاسخ شما رو کارشناسانه بده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج