۳۰۷۹۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا تاکنون آنطور که میخواستید موفق نشده‌اید؟

اگر امروز در جایگاهی که قبلاً برای خود متصور بودید قرار ندارید، احتمالاً حداقل گاهی به این فکر می افتید که این عدم موفقیت به علت چه می تواند باشد.

وب‌سایت دیجیاتو - پیام ادیب: اگر امروز در جایگاهی که قبلاً برای خود متصور بودید قرار ندارید، احتمالاً حداقل گاهی به این فکر می افتید که این عدم موفقیت به علت چه می تواند باشد. برای شروع می توانید روی چند علت معمول متمرکز شوید، بلکه بتوانید علت نرسیدن به موفقیتی که برای خود مد نظر داشته اید را بیابید. به این ترتیب می توانید فکری برایش بکنید و آن را برطرف سازید. ۱۳ مورد از رایج ترین علت های نرسیدن به موفقیت را در ادامه خواهید خواند.

چرا تاکنون آنطور که میخواستید موفق نشده‌اید؟

۱- به خودتان باور ندارید

اگر به موفقیت خود باور نداشته باشید، نمی توانید اقدامی جدی در جهت رسیدن به آن انجام دهید. گاهی اوقات برای دست به کار شدن باید اول به خودتان بقبولانید که می توانید از پس کاری بر بیایید.

۲- گرفتار منفی بافی می شوید

شخص منفی باف در هر فرصتی به دنبال مشکلات می گردد. در عوض سعی کنید مثبت اندیش باشید و در هر مشکلی به دنبال فرصت بگردید.

۳- از خود مقاومت کافی نشان نمی دهید

تنها به این دلیل که شخصی در زندگی خود با دشواری خاصی روبرو نیست نمی توان او را موفق و در مسیر پیشرفت در نظر گرفت. هر موفقیت بزرگی به نوعی تلاش و زحمت نیاز خواهد داشت. به یاد داشته باشید، موفقیت به سراغ شما نمی آید؛ این شما هستید که باید به سراغ موفقیت بروید و به آن تحقق ببخشید.

۴- از اهداف خود غافل شده اید

اگر به فکر پیشرفت هستید و می خواهید موفق باشید، باید اهداف والایی برای خود در نظر بگیرید و با خودتان عهد ببندید تا وقتی به آنها نرسیده اید دست از تلاش برندارید. اولین قدم برای این کار این است که تصمیم بگیرید درجا نزنید.

چرا تاکنون آنطور که میخواستید موفق نشده‌اید؟

۵- بیش از حد وقت تلف می کنید

تنبلی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی اغلب شکست هاست که ممکن است به راحتی به چشم نیاید.

۶- منتظر موقعیت مناسب نشسته اید

دنیای واقعی فرسنگ ها با یک دنیای بی نقص و مناسب فاصله دارد. تنها کسانی از آن بهره می گیرند که کار ها را به انجام می رسانند، نه کسانی که برای هر کاری منتظر موقعیت مناسب می نشینند.

۷- به راحتی حواستان پرت می شود

اگر به دنبال عوامل حواس پرت کن باشید همیشه چیزی پیدا خواهید کرد که حواستان را پرت کند. اما این حواس پرتی ها به اقدامات عملی شما ضربه ای جدی وارد می کنند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که عوامل منحرف کننده را از خودتان دور کنید و در عوض تمرکز خود را بالا ببرید.

۸- تسلیم ترس هایتان می شوید

خواسته ی ترس از شما این است که همه چیز را فرموش کنید و پا به فرار بگذارید. اما اگر می خواهید به موفقیت برسید، باید با بزرگ ترین ترس های خود و تمام تبعات آنها مواجه شوید. هر چیزی که دوست دارید به آن برسید، آن سوی ترس های شما قرار دارد.

۹- وقتی باید از مسئله ای رد شوید، آن را رها نمی کنید

گذر کردن از مسائل به معنای فراموش کردن آنها نیست؛ بلکه صرفاً به آن معناست که درس های لازم را از آن گرفته اید و وقت آن فرا رسیده است که با چالش های تازه ای روبرو شوید.

چرا تاکنون آنطور که میخواستید موفق نشده‌اید؟

۱۰- بیش از آنکه تصمیم بگیرید، توجیه می کنید

موفقیت نیازمند تصمیم گیری است. چرا که زندگی چیزی جز انتخاب کردن و حل مشکلات نیست.

۱۱- به احساس درونی خود بی توجه هستید

ممکن است ندای درونی تان با شما سخن بگوید، اما شما به آن توجهی نشان می دهید. ببینید علت بی توجهی تان به ندای درونی خود چیست؟ برای اینکه بتوانید به آن اعتماد کنید چه کار باید انجام دهید؟

۱۲- همه چیز را بیش از حد پیچیده می کنید

وقتی باور داشته باشید قدرت و کنترل از دستان شما خارج است، هیچ چیز ساده به نظر نخواهد رسید. پیچیدگی ها را از مسائل حذف کنید تا به جوهره ی اصلی آنها دسترسی داشته باشید.

۱۳- برای موفقیت منتظر اجازه ی دیگران می نشینید

اجازه ی خود را خودتان صادر کنید. رئیس خودتان باشید. به خود بگویید لیاقت موفقیت را دارید و برای رسیدن به آن از هیچکس جز خودتان اجازه نگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج