۳۱۰۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کدام آپارتمان ها زودتر فروخته می‌ شود؟

برخی از بنگاهداران مسکن در تهران به متقاضیان مسکن توصیه می‌کنند اگر واحدی با قیمت ارزنده و منصفانه را پیدا کردند خرید آن را به علت طمع برای جست‌وجوی بیشتر به تاخیر نیندازند و هرچه سریعتر اقدام به معامله کنند.

دنیای اقتصاد: به طور یقین این روزها اگر در بازار خرید و فروش مسکن، معامله‌ای صورت بگیرد مربوط به واحدهای متراژ کوچک است که از حداقل قیمت برخوردار هستند یا آن دسته از واحدهایی که مالک آنها فروشنده واقعی است اما در حال حاضر اغلب متقاضیان بازار مسکن که تصمیم داشتند در سال‌جاری واحد کوچکی را به دلیل مناسب بودن قیمت فروش با میزان بودجه شان خریداری کنند، از بازار معاملات جا ماندند و همچنان در تلاش هستند که بودجه خود را افزایش دهند یا اینکه واحد مورد نظر خود را هرچه سریع تر پیدا کنند.

چراکه طی چند روز گذشته قیمت طلای جهانی با رشد صعودی مواجه شده است و اگر این روال برای طولانی مدت ادامه‌دار شود و نمودار رشد سقوط نکند، بازار مسکن از محل افزایش هزینه‌های ساخت‌وساز (افزایش نرخ ارز در پی افزایش قیمت طلا) تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خریداران بار دیگر با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو خواهند شد هرچند طی ماه‌های اخیر رشد قیمت طلا در کوتاه مدت جلوی افزایش قیمت مسکن را گرفت.

به همین دلیل برخی از بنگاهداران مسکن در تهران به متقاضیان مسکن توصیه می‌کنند اگر واحدی با قیمت ارزنده و منصفانه را پیدا کردند خرید آن را به علت طمع برای جست‌وجوی بیشتر به تاخیر نیندازند و هرچه سریعتر اقدام به معامله کنند زیرا در حال حاضر بازار مسکن روزهایی را سپری می‌کند که پیش‌بینی فردایش بسیار دشوار است چه برسد به هفته یا ماه آینده این بازار.

جدول قیمت پیشنهادی واحدهای مسکونی فروشی زیر معرف حداقل قیمت واحدهای متراژ کوچک در تعدادی از محله‌های تهران است که نشان می‌دهد خریداران با بودجه‌ای بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌توانند واحدهایی نوساز تا بیش از ۱۵ سال ساخت را خریداری کنند البته بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از واحدهایی که بیش از ۲۵ سال عمر دارند در این بازه قیمتی نیز معرفی شده‌اند.

کدام آپارتمان ها زودتر فروخته می‌ شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج