۳۱۵۱۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دایی: پرسپولیس می‌داند حق با من است

سرمربی صبای قم به انتقاد دوباره از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت و جایگاه او را غیر قانونی دانست.

ورزش سه: سرمربی صبای قم به انتقاد دوباره از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت و جایگاه او را غیر قانونی دانست.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی برابر سایپا عنوان کرد یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را خواهند داشت.

فقط با سایپا مشکل نداشتم

با تیمی بازی داریم که مربی و کادر فنی خوبی دارد. سایپا همه چیزش مشخص در این سال‌ها مشخص بوده و با برنامه کار می‌کند. از نظر ساختاری جزء بزرگترین باشگاه‌هاست که خودم افتخار همکاری با آن را در گذشته داشتم. تنها باشگاهی بوده که با آن مشکلی نداشتم و مربیگری را از این تیم آغاز کردم.

چهارم، پنجم جدول می‌شویم

مطمئنا بازی سخت و دشواری با سایپا داریم. با توجه به نتایج ضعیفی که داشتیم و نتوانستیم نتایج دور رفت را در نیم فصل دوم داشته باشیم از بالای جدول فاصله گرفتیم که بدشانسی و اشتباهات فردی در آن دخیل بود اما حالا هم‌قسم شدیم تا ۶ بازی آینده را نتیجه بگیریم و از رتبه فعلی‌مان به جمع چهار، پنج تیم بالای جدول برسیم. سعی داریم در بازی فردا و تمام مسابقات پیش رو ناکامی‌ها را جبران کنیم.

نمی‌خواهم به برخی مسائل اشاره کنم

همه چیز در نتایج ما تاثیر گذار بود. مدیریت در این برهه از زمان کار خاصی نمی‌توانست انجام دهد. یک سری کمبودها از اول فصل داشتیم و داریم که نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم اما از نظر فوتبالی و فنی باید یادآور شویم تیمی که اول سال بدنسازی ندارد و بدن بازیکنانش را آماده نم‌کند طبیعی است در نیم فصل دوم به مشکل بخورد. وقتی بدون بدنسازی وارد مسابقات شدیم بازیکنان با تمام توان از خود مایه گذاشتند تا نیم فصل اول را با رتبه خوبی به پایان بردیم ولی ضعف بدنی در بعد از تعطیلات موجب شد نتوانیم روند خوبمان را طی کنیم. خیلی مسائل وجود دارد که حالا وقت صحبت کردن از آن نیست. ما آمدیم تا ۶ بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

دلایل افت صبا

تمام تیم‌ها در طول فصل یارگیری داشتند و توانستند از ۱۸-۱۷ بازیکن استفاده کنند ولی ما در مجموع ۱۲-۱۱ بازیکن داشتیم؛ سن بالای بازیکنانمان در نتایج تاثیر داشت ولی بدنسازی هم نکردیم که موجب شد چند بازیکن مصدوم شوند. علی‌محمدی که بهترین بازیکن ما بود و بیشترین گل را زد به دلیل مصدومیت از دست دادیم و همه این مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه بگیریم.

بزرگان تیم باید شلاق می‌خوردند

بازیکنان خوبی داریم ولی متاسفانه نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم و از ۱۲-۱۱ نفر آنها در این فصل بهره بردیم که به آنها فشار آمد و با توجه به اینکه بدنسازی نداشتیم چند نفر مصدوم شدند. بعضی بازیکنان هم سنشان بالا است ولی با تجربه هستند که اگر آنها در ۷-۶ هفته ابتدایی شلاق می خوردند کاراییشان بالاتر می‌رفت و بهتر می‌شدند. از همه آنها با وجود شرایطی که داشتیم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند.

مثل بعضی تیم‌های غیر فوتبالی نتیجه نمی‌گیریم

شاید یک اتفاق بود تا چهارم جدول آمدیم ولی در ۶ بازی پیش رو باید سعی کنیم جزء پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم و فوتبالی همه کار می‌کنیم و مثل برخی تیم‌ها به مسائل غیر فوتبالی کاری نداریم. ما می‌خواهیم از نظر فوتبالی کار کنیم و جزء سه تیمی هم هستیم که از نظر مالی کمترین خرج را داشتیم و به همین دلیل نتوانستیم درست یارگیری کنیم.

فولاد با بهترین بازیکنان برای نیفتادن می‌جنگد

خیلی از تیم‌ها نمیکت ذخیره‌شان به اندازه تیم دیگری بازیکن دارد. فولاد موقعی که شریفات، جماعتی و ... را روی نیمکت ذخیره دارد و حتی برخی‌ها را روی سکو می‌گذارد در حال حاضر برای نیفتادن می‌جنگد؛ با این حال شرایط صبا را هم ببینید. این مسائل طبیعی است و مطمئن باشید این روند ما ادامه‌دار نیست و بدن بازیکنانمان بهتر شده و از نظر فنی خوب کار می‌کنند. سعی داریم از بازی سایپا روند بهتری را داشته باشیم.

فقط به ۳ تیم نمی‌رسیم

۶ بازی داریم و فقط ما شاید از نظر امتیازی به استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس نرسیم ولی بقیه تیم‌های پایین‌تر از آن ۳۸ امتیازی هستند و با دو بازی همه چیز تغییر می‌کند. با سایپا، تراکتورسازی و ذوب‌آهن بازی داریم که سعی می‌کنیم برابر آنها نتیجه بگیریم و در جدول صعود کنیم با شرایطی که داشتیم این امتیاز هم برای صبا خوب است و شاید آن نتایجی که در نیم‌فصل اول داشتیم خواسته قمی‌ها و فوتبال دوستان بالا رفت ولی ببینید استقلال اهواز هم مثل ما بدنسازی نداشت و حالا انتهای جدول است. ما ۶ فینال داریم و سعی داریم امتیازات آنها را بگیریم.

جایگاه بعضی‌ها غیر قانونی است

کسی هستم که در همه جا سالم کار کردم؛ ما آذری‌ها عادت داریم حرف بزنیم سر حرفمان بایستیم چه رسد به امضاء کردن. متاسفانه بعضی‌ها جایگاه غیر قانونی دارند(سرپرست باشگاه پرسپولیس) . مگر می‌شود یک باشگاه در این مدت زیاد فقط سرپرست داشته باشد؟ بعضی کارها در مملکت ما غیر قانونی است و هیچکس نیست به این مسائل بپردازد. نحوه اداره شدن باشگاه پرسپولیس و اینکه ماه‌هاست سرپرست گذاشتند و کسانی در این پست آمدند و رفتند.

برای پرسپولیس و خودشان ارزش قائل نیستند

این مشکلات و نابسامانی‌ها در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و متاسفانه چک کسانی که در این باشگاه بودند و برای مالیات ما دادند و حتی در قرارداد ثبت شده برگشت خورده است. اداره مالیات پیگیر این قضیه است. ما ۶-۵ بار نامه زدیم ولی جوابی نگرفتیم. همه دوستان و وکیلم به باشگاه پرسپولیس رفتند ولی آنها جوابی ندادند و ارزشی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و خودشان قائل نیستند که باعث شد این اتفاقات بیافتد. یک سال بیشتر است از باشگاه پرسپولیس این چک را گرفتم ولی هیچکس به آن نمی‌پردازد.

پرسپولیسی‌ها می‌دانند حق با من است

من مقابل تماشاگران پرسپولیس قرار نمی‌گیرم. مردم ما حق پرست هستند و دنبال آن هستند و کمتر دنبال باطل می‌روند. هواداران پرسپولیس می دانند حق با من است. یک ریال بیشتر از حقم نمی‌خواهم. یک سال بیشتر است هر چکی که دادند زمانش گذشت و یک بار نه جواب اداره مالیات، سازمان لیگ و نه ما را دادند ولی حالا خودشان باید به قانون جواب بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج