جاباما
۳۱۵۲۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ملوان

پرسپولیس برای دیدار با ملوان سوشا مکانی و علی علیپور را از جمع بازیکنان ثابت خود به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ورزش سه: پرسپولیس برای دیدار با ملوان سوشا مکانی و علی علیپور را از جمع بازیکنان ثابت خود به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ سوشا مکانی و علی علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، این تیم راهی انزلی شده تا بازی حساس خود با ملوان را پشت سر بگذارد.

با این شرایط اما مهمترین دغدغه برانکو در فاز تهاجمی تیمش است؛ جایی که امید عالیشاه نیز با توان صد در صدی قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود و پزشکان تیم نهایت ۲۰ دقیقه ای برای حضور او در زمین را معین کردند تا مصدومیتش تشدید نشود. رضا خالقی فر نیز که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد، هفته هاست از پازل ترکیب پرسپولیس توسط برانکو خارج شده است.

الکساندر لوبانف در غیاب سوشا مکانی بار دیگر در درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت تا در انزلی و برابر تیمی که در فرصت سوزی مشابه پرسپولیس عمل می کند قرار گیرد. لوبانف که بعد از تزلزل در دیدار با سایپا از ترکیب خارج شد تا سوشا به درون دروازه برگردد اکنون بار دیگر با محرومیت شماره یک پرسپولیس فرصت در ترکیب این تیم را به دست آورده است.

محسن بنگر دیگر بازیکنی است که در انزلی به ترکیب این تیم بازخواهد گشت تا جانشین مایکل اومانیا شود که در بازی با سیاه جامگان از شرایط آرمانی کاملا به دور بود. بنگر که به دلیل انضباطی و محرومیت در دو بازی اخیر پرسپولیس غایب بوده در انزلی می تواند به پشتوانه تجربه و رهبری خود، مکمل خوبی برای لوکا ماریچ باشد.

رامین رضاییان و محمد انصاری دو بازیکن ثابت پرسپولیس در خط دفاعی بار دیگر در انزلی هم به عنوان مدافعان راست و چپ این تیم به میدان خواهند رفت و کمال کامیابی نیا در میانه میدان وظایف دفاعی تری را برعهده خواهد داشت و باید با مازیار زارع تقابل داشته باشد.

محسن مسلمان، احمد نوراللهی و فرشاد احمدزاده دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس خواهند بود که آنها نیز روز سختی برابر خط میانی دونده و البته جنگنده ملوان در پیش خواهند داشت.

مهمترین و اصلی ترین سوال در مورد خط هجومی پرسپولیس و مکمل مهدی طارمی در بازی با ملوان است. جایی که امید عالیشاه همچنان قادر به حضور صد در صدی این بازی نخواهد بود و علی علیپور نیز محروم است. با این شرایط باید دید برانکو بار دیگر به جری بنگستون اعتماد خواهد کرد و او را به ترکیب اصلی بازخواهند گرداند یا خیر. بنگستون در بازی رفت دو تیم، ستاره تیم پرسپولیس و برانکو بود که در غیاب مهدی طارمی به خوبی توانست با گلزنی اش سرخپوشان را به سه امتیاز ارزشمند در آزادی برساند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و جری بنگستون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج