۳۲۵۷۰۲
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

معمای پایین کشیدن بیلبوردهای «بادیگارد»

بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» برای چندمین‌بار در سطح شهر تهران پایین کشیده شد.

روزنامه شرق نوشت: بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» برای چندمین‌بار در سطح شهر تهران پایین کشیده شد.

فروش میلیاردی فیلمی که مرز ۵.۵ میلیارد تومان را درنوردیده و همچنان در اکران متقاضی و مخاطب دارد، باعث طرح این سؤال می‌شود که چرا باید فرد یا گروهی به چنین عملی دست بزند؟ آیا جریانی از این تخریب منتفع می‌شود؟ یا قرار است با این حرکت جریان دیگری را سرکوب کنند؟ سؤالاتی که همچنان پاسخی برای آنها وجود ندارد.

این در حالی است که فیلم سینمایی «بادیگارد» در طول مدت اکران خود در صداوسیما از تبلیغات خوبی برخوردار بود و باوجود فیلم‌های دیگر اکران نوروزی هیچ تیزر تبلیغاتی‌ای از این فیلم در رسانه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای همچون شبکه «جم» پخش نشد. پژمان لشگری‌پور، مجری طرح این فیلم سینمایی، در گفت‌وگو با «میزان» در این‌باره گفت: «من تا روز گذشته بیلبوردهای این فیلم را در سطح شهر دیدم، اما به احتمال زیاد به دلیل پایان‌یافتن مدت‌زمان تبلیغات شهری فیلم، این بیلبوردها توسط شهرداری جمع‌آوری شده است».

معمای پایین کشیدن بیلبوردهای «بادیگارد»

او افزود: «در شهر هنوز تابلوهای ثابت این فیلم هست؛ اما با توجه به اینکه زمان مشخص‌شده‌ای برای برخی از این بیلبوردها وجود داشت زمان آن تمام شده و فکر نمی‌کنم براساس غرض‌ورزی صورت گرفته باشد». این تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: «هنوز گزارشی درخصوص تخریب بیلبوردهای فیلم در سطح شهر به من نرسیده است، این را هم باید بگویم پیگیری وضعیت این تابلوها برعهده «خانه طراحان سازمان اوج» است».

برای روشن‌شدن این مسئله، خبرنگار «شرق» طی تماسی با روابط‌عمومی مؤسسه اوج علت این مسئله را جویا شد. مسئول روابط‌عمومی در پاسخ گفت: «واقعیت این است که تخریب تراکت‌های تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» در دو نوبت اتفاق افتاده است. دفعه اول ١٠-١٢ روز گذشته که تعدادی از این تابلو‌ها در سطح شهر تهران پایین آمد.

بعد از اطلاع‌رسانی موضوع را جویا شدیم و از شهرداری تهران سؤال کردیم که در پاسخ اعلام کردند ما خبر نداریم و بعد از آن حتی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برخی از این تابلو‌ها را ترمیم کرد. در این مدت هم میان مؤسسه فرهنگی- هنری اوج و شهرداری تهران همکاری همدلانه‌ای وجود داشته و دارد تا اینکه پایان هفته گذشته بار دیگر این اتفاق تکرار شد.

اما این‌بار یک تفاوت اساسی با اتفاق قبلی وجود داشت. هرکسی چنین کاری انجام داده بود، خیلی خوب و با دقت کل بیلبورد را با کاتر بریده و پایین آورده است! و در اصل این‌بار بیلبورد را تخریب نکرده! بار دیگر موضوع را از سازمان زیباسازی جویا شدیم.

آنها هم اظهار بی‌اطلاعی کردند و واقعیت این است که هر دو سازمان- مؤسسه اوج و شهرداری تهران - تا این لحظه نمی‌دانند علت آن چیست! «البته در حال پیگیری موضوع هستیم؛ مهم‌تر اینکه به‌دنبال «چرایی» چنین اتفاقی هستیم که دلیل چنین کاری چیست و از این بابت متعجبیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      مظلوم نمایی و تحریک حس ترحم مردم هم حدی داره
      یه بار خودزنی کردین یه عده هم ازتون حمایت کردن دیگه خودتونو لوس نکنین...

    • بدون نام

      معما نیست
      مطرح کردن فیلم است برادر

    • alireza

      حاتمی کیا اعتبار سینمای ایران. از فروش فیلمهاش و کسانی که باهاش کار میکنن میشه اینو میفهمید انقدرم فشار زیادی نیارین به خودتون از فیلم چ تا حالا زیر فشار ولی چشاتون دراد بازم صحنه های ناب درست میکنه. زنده باد کارگردان دیده بان

    • بدون نام

      فقط به خاطر این مسخره بازی ها تو دانشگاه با قیمت خیلی پایین تر هم حاضر به دیدن این فیلم نشدم.

    • مهسا

      یعنی ممکنه از عوامله همون شبکه ماهواره ای باشند؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      حاتمی کیا خوب است و خوب خواهد ماند انقدر حرص بی خودی نخورین سیاست زده های جوگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج