انتقاد از مصوبه مجلس درباره یک تعطیلی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
دکتر نداف کرمانی 1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 3
دکتر نداف کرمانی 4
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
فرش مرتضوی_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دکتر نداف کرمانی 2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۳۲۹۷۶۷
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
۱۳۲۰۰
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نمایندگانی که اکثر آنها روزهای آخر مسئولیت خود را می‌گذرانند،طی مصوبه ای"هشتم ربیع الاول " سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) را تعطیل رسمی دانستند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نمایندگانی که اکثر آنها روزهای آخر مسئولیت خود را می‌گذرانند،طی مصوبه ای"هشتم ربیع الاول " سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) را تعطیل رسمی دانستند.

در این رابطه چند نکته مطرح می‌شود:


اول اینکه در ساماندهی تعطیلات کشور تردیدی نیست اما این اقدام سطحی نمایندگان در آن راستا به حساب نمی‌آید زیرا چه دلیلی دارد که روز شهادت یک امام را که زمان عزاداری است جشن بگیریم؟ کدام آموزه اسلامی و شیعی دلیل این تصمیم است؟آیا امام راحل و رهبری انقلاب توصیه به جشن و تبریک می‌کردند؟که صدا وسیمای کشور در بخش اخبار و میز گردها با تاج گل‌های بزرگ و گران بها به استقبال این عید می‌رود؟ وقتی رسانه‌های رسمی کشور اینگونه عمل می‌کنند از مساجد و حسینیه‌ها چه انتظاری غیر از این است که بعضی مداحان و سخنرانان، روز شهادت یک امام شیعه را با تعابیری مثل آغاز سلطنت امام زمان و روز تاجگذاری ایشان و امثال این خرافه گویی‌ها که مصداق بارز "عوام زدگی" است، ندانند؟

اینها غافلند که اگر در زمان طاغوت گاه این تعابیر تبلیغ می‌شد بیشتر در تقابل و لجاجت با نظام منحط شاهنشاهی و فردی بود که خود را اعلیحضرت می‌خواند و به دست خودش تاج بر سر می‌گذاشت و نه اینکه آنرا به امامان شیعه که مظهر ساده زیستی و عبودیت بوده‌اند تعمیم دهیم؟!

دوم- همه معصومین ما نور واحد هستند و البته جا دارد که از تنها امام حی و حاضر خود بیشتر تجلیل کنیم ولی راه را اشتباه می‌رویم.با این کارها قرار است جامعه را به کجا برسانیم؟ که مردم یادشان نرود که منتظرند و امام غایبی دارند،برای این هدف که 15شعبان را داریم و نیازی به عید و جشن و تعطیلات نیست.

با این تصمیمات عجولانه که نمی‌توان فرهنگ انتظار ایجاد کرد؟! تشویق و ترغیب مردم به تعطیلی و بیکاری سیره معصومین علیهم السلام و خواست امام زمان(عج) و زمینه ساز ظهور ایشان است؟ یا چیزی در ردیف آن تفکر انحرافی که ظلم و گناه بیشتر و سکوت در مقابل ظالم را کمک به ظهور می‌دانست و چه لطمه‌ها که به مکتب انسان ساز تشیع وارد نکرد.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش تارنگ_1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
فرش ریحان 1
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
فرش ریحان 4
شیرآلات زمانی_4
فرش تارنگ_4
اپیلاسیون نانا 4
اپیلاسیون نانا 2
فرش تارنگ_2
شیرآلات زمانی_2
فرش ریحان 2
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
کالابرد_فوترموبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
استیل رگال_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
فنی آتل_فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
کالابرد_فوتر
فرش تارنگ_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شفا_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی