جاباما
۳۳۵۹۰۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شاغلان کدام بخش‌ها بیشتر بیکار شدند؟

«آمارها نشان می‌دهد در بین بیکارانی که قبلا شاغل بوده‌اند و در سال ۹۳ شغل خود را از دست داده‌اند، بیشترین سهم به فعالیت‌های ساختمان با ۲۸.۸ درصد اختصاص دارد و همین‌طور در میان مشاغل مختلف، کارگران ساده بیش از دیگر شاغلان شغل خود را از دست داده‌اند.»

خبرگزاری آنا: «آمارها نشان می‌دهد در بین بیکارانی که قبلا شاغل بوده‌اند و در سال ۹۳ شغل خود را از دست داده‌اند، بیشترین سهم به فعالیت‌های ساختمان با ۲۸.۸ درصد اختصاص دارد و همین‌طور در میان مشاغل مختلف، کارگران ساده بیش از دیگر شاغلان شغل خود را از دست داده‌اند.»

«بر اساس آمارهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۹۳ شاغلان فعالیت‌های ساختمانی بیشتر از سایرین شغل خود را از دست داده‌اند. بعد از این گروه، شاغلان امور عمومی و دفاع و تامین اجتماعی اجباری با ۲۰ درصد در رتبه دوم قرار داد. بخش تولید صنعتی هم از جمله بخش‌های اقتصادی است که با ۱۵.۷ درصد بیشترین بیکاری را در میان گروه‌های شغلی تجربه کرده است.

شاغلان کدام بخش‌ها بیشتر بیکار شدند؟

در مقابل فعالیت‌های املاک و مستغلات و فعالیت‌های هنری و سرگرمی از جمله فعالیت‌هایی است که افراد شاغل در این بخش‌ها کمتر از دیگر گروه‌ها شغل خود را از دست داده‌اند و میزان آن کمتر از یک درصد بوده است.

همچنین بخش دیگری از این گزارش وزارت کار نشان می‌دهد کارگران ساده بیش از بقیه مشاغل (۲۶ درصد) کار خود را از دست داده‌اند. صنعتگران با ۲۰ درصد در رتبه بعدی قرار دارند. در مقابل کارکنان عالی‌رتبه و قانون‌گذاران جزو افرادی هستند که در انتهای این جدول قرار دارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیکارکدومه ؟الان دیگه همه توفضای مجازی سرکارن ،منکه ازصبح تاشب تواینترنت هستم واقعاباورم شده که شغل من همینه بایدهمه سایت هاروسرک بکشم

    • نیکوند

      درآموزش وپرورش ارومیه دردبستانی مشغول خدمت درامورخدماتی باحقوق ماهانه پانصدهزارتومان ازصبح تاشب کارمیکنم الان پنج ماه است ازبابت دوشیفت کاری حقوقی دریافت نکردم بچه هام بدون نان گرسنه ماندم حقوقم راخواستم ازکار اخراج شدم یک هفته است فرزندانم ازگرسنگی حلاک میشن کسی نیست جواب بدهد

    • بدون نام

      مگه دولت وظیفه نداره در جامعه شغل درست کنه . فقط بلد هستند میلیارد میلیارد اختلاس کنند. چه کسی پاسخ گوی این بیکاری هاست . من خودم الان ۴١ سالمه هنوز بیکار و مجردم . برای روز مرگمون دیگه کار می خواهیم . نتیجه این انقلاب این بود .

    • بدون نام

      واقعا برای این دولت متاسفم که این همه بیکار داریم وهیچ کاری جز حرف زدن نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج