۳۳۹۶۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ست روگن اکشن کمدی می‌سازد

ست روگن بازیگر و کمدین محبوب امریکایی-کانادایی به همراه خالقان سریال کمدی «معتادان به کار» (Workaholics) به زودی ساخت یک پروژه سینمایی جدید را برای شبکه آنلاین نتفلیکس آغاز می‌کنند.

وب‌سایت آی سینما: ست روگن بازیگر و کمدین محبوب امریکایی-کانادایی به همراه خالقان سریال کمدی «معتادان به کار» (Workaholics) به زودی ساخت یک پروژه سینمایی جدید را برای شبکه آنلاین نتفلیکس آغاز می‌کنند. «بازی رو سوختی، مرد!» عنوان اصلی این فیلم اکشن کمدی است که برگرفته از دیالوگ معروف شخصیت بیل پکستن در فیلم «بیگانگان»ِ جیمز کامرون است.

ست روگن اکشن کمدی می‌سازد

به گزارش هالیوود ریپورتر، چهار نویسنده و خالق اصلی کمدی سیتکام «معتادان به کار» شامل آدام دیواین، اندرز هولم، بلیک اندرسن و کایل نیوچک با همکاری ست روگن و همچنین اسکات رودن (تهیه‌کننده سریال‌های معروفی مانند «اتاق خبر» و «سیلیکون ولی» و فیلم‌های سینمایی همچون «استیو جابز» و «اکس ماکینا») یک فیلم اکشن کمدی را جلوی دوربین خواهند برد.

در حال حاضر، شبکه نتفلیکس امتیاز این پروژه را خریداری کرده و هولم فیلمنامه آن را براساس داستانی از گروه چهارنفره‌شان نوشته است. نیوچک کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت و دیواین، هولم و اندرسن در نقش شخصیت‌های داستان ظاهر خواهند شد. هنوز معلوم نیست آیا برای روگن هم نقشی در این فیلم در نظر گرفته‌شده یا نه، اما قطعا بازیگر و کمدین ۳۴ ساله در مقام تهیه‌کننده در روند تولید پروژه حضور دارد.

تاکنون هیچ‌گونه جزییاتی درباره خط اصلی داستان منتشر نشده، با این حال، عنوان فیلم برگرفته از دیالوگ معروفی است که سرباز هادسن (با بازی پکستن) در فیلم علمی‌-تخیلی «بیگانگان» (۱۹۸۶) با شدت و حدت هر چه تمام ادا می‌کند.

به گفته منابع موثق، «بازی رو سوختی، مرد!» (Game Over, Man!) روایتگر داستانی غیراقتباسی است که آمیخته به رگه‌های از فیلم اکشن «جان‌سخت» با بازی بروس ویلیس و الن ریکمن است و در لوکیشن هتلی رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج