جاباما
۳۴۲۸۳۳
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

جزئیات و تصاویر نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۱۷

نیسان اخیرا جزئیات و مشخصات مدل های ۲۰۱۷ نیسان ۳۷۰Z را منتشر کرد. مدل‌های مختلف این خودرو که هم‌اکنون در حال فروش در بازارهای جهانی هستند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

zoomit.ir - حسین ریاحی: نیسان جزئیات مدل‌های ۳۷۰Z کوپه، ۳۷۰Z نیسمو و ۳۷۰Z رودستر را برای سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. در ادامه به معرفی کامل این خودروها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک می‌پردازیم.

جزئیات و تصاویر نیسان 370Z مدل 2017

نیسان اخیرا جزئیات و مشخصات مدل های ۲۰۱۷ نیسان 370Z را منتشر کرد. مدل‌های مختلف این خودرو که هم‌اکنون در حال فروش در بازارهای جهانی هستند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. نخستین خبر خوب این است که قیمت این خودرو در سال ۲۰۱۷ تغییری نخواهد کرد و قیمت آن با مدل ۲۰۱۶ یکسان باقی خواهد ماند؛ درحالی که بهینه‌سازی‌های قابل توجهی روی این خودرو انجام گرفته است که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

نیسان ۳۷۰Z کوپه ۲۰۱۷

جزئیات و تصاویر نیسان 370Z مدل 2017

این مدل خسته‌کننده‌ترین گونه‌ی 370Z است. این خودرو از لحاظ قدرت و کارایی مدل مناسبی است؛ با این حال بسیاری از مشخصات آن تغییری نکرده‌اند. این خودرو با سه نوع تریم داخلی قابل سفارش است و پیشرانه‌ی شش سیلندر V شکل آن که دارای ۳.۷ لیتر حجم بوده و از نوع DOHC است می تواند قدرت خروجی معادل ۳۳۲ اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. این مدل بطور استاندارد با یک جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود اما امکان سفارش جعبه‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه به همراه شیفترهای تعویض دنده در پشت فرمان نیز برای این مدل وجود دارد.

نیسان ۳۷۰Z کوپه نیسمو ۲۰۱۷

جزئیات و تصاویر نیسان 370Z مدل 2017

اگر به دنبال کمی هیجان بیشتر نسبت به مدل استاندارد هستید می‌توانید به سراغ مدل نیسمو بروید. این مدل دارای تغییراتی در نمای ظاهری است که شامل استفاده از رینگ‌های آلومینیومی RAYS و کیت بدنه‌ی آیرودینامیک است. رینگ‌های ۱۹ اینچی نیسمو در این خودرو از انواع فوق سبک وزن هستند و با آلومینیوم فورجکاری شده ساخته شده‌اند، در نهایت و پس از انجام ماشین کاری روی سطح رینگ، آن را به رنگ خاکستری ذغالی رنگ آمیزی کرده‌اند.

در خصوص قوای فنی این خودرو، همان پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل از نوع دو میل سوپاپ بالا، در این خودرو بکار رفته است؛ اما با تغییراتی که در واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه انجام گرفته، این خودرو از شتابگیری و عملکردی بهتر از ۳۷۰Z کوپه برخوردار است. خریداران، در این مدل نیز امکان انتخاب بین جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی یا هفت سرعته‌ی دوبل کلاچ مجهز به شیفتر پشت فرمان را خواهند داشت.

دیگر تغییر مهمی که در این مدل انجام گرفته است، از سیستم تعلیق تقویت شده‌ی مستقل برای هر چهار چرخ، ترمزهای اسپرت نیسان و دیفرانسیل لغزش محدود با مکانیزم روغنی است.

نیسان ۳۷۰Z رودستر ۲۰۱۷

جزئیات و تصاویر نیسان 370Z مدل 2017

مدل رودستر نیز در سه نوع تریم قابل سفارش است که شامل: تورینگ اسپرت رودستر، تورینگ رودستر و رودستر هستند. بزرگ‌ترین تفاوت این خودرو با سایر مدل‌ها در سقف بازشوی آن است که لذت رانندگی و حس بهتری از راندن خودرو را به سرنشینان انتقال می دهد.

در خصوص قوای محرکه، این مدل نیز با همان پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری شش سیلندر وی شکل به قدرت ۳۳۲ اسب بخار عرضه خواهد شد، با این تفاوت که مدل رودستر بصورت استاندارد از جعبه دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه برخوردار است و در غیر این صورت می‌توان آن را با جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی سفارش داد.

به جز این موارد، خریداران نیسان 370Z رودستر، امکاناتی چون سیستم بلوتوث تلفن همراه به همراه ورودی USB، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه سیستم صوتی Bose، و تودوزی چرم را دریافت خواهند کرد. قیمت نیسان قیمت نیسان 370Z مدل ۲۰۱۷ از ۴۱ هزار و ۸۲۰ دلار آغاز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به عجب ماشین های زیبایی

    • باران

      چقدر بدبخت و عقب مانده هستیم که باید به پراید ۱۳۲ و پژو دلخوش باشیم.

    • ابرام

      بگرد پراید نمیرسه

    • فرجاد

      به امید خدا خودروسازهای ما هم در آینده ای نه چندان دور مدلهای جدید پراید sgty463,کروک و hyjbkop کوپه،،پراید هیبرید xxxxhjkigddxhjnvg و پژو ftkmlortgh49t کراس اوور و.....رو رونمایی میکنن که چشم همه خودروسازهای دنیا در بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج