۳۴۳۶۷۱
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

کشف محصولات فاسد در پگاه کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه نمونه‌برداری از محصولات کارخانه شیر پگاه انجام شده و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود، گفت: درحال حاضر قسمت‌هایی از کارخانه پلمب است.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اکبر حق‌دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به پلمب قسمت‌هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان اظهار داشت: برخی شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه کارخانه به شکل مستمر و به دقت نظارت و بررسی می‎شود، گفت: پنجشنبه گذشته به‌همراه دادگستری و سایر دستگاه‌های نظارتی بازدیدی از کارخانه شیر پگاه انجام شد و پس از مشاهده نگهداری برخی محصولاتی که تاریخ مصرفشان گذشته بود، قسمت‌هایی از کارخانه پلمب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان افزود: نمونه‌برداری از محصولات برای انجام لازم صورت گرفته و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود.

حق‌دوست تصریح کرد: مقدار مختصر و بسیار کمی از تولید کارخانه، تاریخ مصرفش گذشته بود که آن هم معلوم نیست قصد وارد کردن به چرخه مصرف داشتند و یا می‌خواستند معدوم کنند که در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بقیه محصولات سالم بوده و مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه در حال فعالیت و تولید است و هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

پنجشنبه گذشته در بازدید به عمل آمده از کارخانه شیر پگاه کرمان بیش از ۵ تن محصول بسته‌بندی شده فاسد و مشکوک از این مجموعه کشف و توقیف شده بود که بنا بر اعلام دادگستری کرمان، در این راستا معاون کارخانه و ویزیتوری که اقدام به توزیع شیر فاسد در بازار می‌کرد برای اخذ اظهارات به پلیس احضار شده‌اند و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماستهای فاسد برای تهیه دوغ استفاده میشود اونم و دوغ گازدار.

      پاسخ ها

      • parsa

        چرا چرت میگی ؟؟!! من به شخصه خودم به یکی از شعبه های شیر‌پاستوریزه پگاه رفتم و یکروز کامل آنجا بودم تهیه همه محصولات رو دیدم فقط بعضی جاهارو ندیدم که اونم داشت از توی دستگاه رد میشد و مچیز خاصی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج