۳۴۴۰۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شرکت سازنده «کلش» به فروش رفت

شرکت تنسنت (Tencent)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری در چین است. با این حال، زیرمجموعه‌های تنسنت در صنعت بازی آن‌قدر زیاد شده‌اند که می‌توانیم تنسنت را یکی از غول‌های بزرگ صنعت بازی هم بنامیم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت تنسنت (Tencent)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری در چین است. با این حال، زیرمجموعه‌های تنسنت در صنعت بازی آن‌قدر زیاد شده‌اند که می‌توانیم تنسنت را یکی از غول‌های بزرگ صنعت بازی هم بنامیم. این شرکت چینی، اخیرا خبر از خرید استودیوی بازی‌سازی Supercell داده است.

شرکت سازنده «کلش» به فروش رفت

استودیوی بازی‌سازی «سوپرسل» (Supercell)، از معروف‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی موبایلی است. امکان ندارد گوشی هوشمند داشته باشید و اسم «کلش آو کلنز» (Clash of Clans) یا «کلش رویال» (Clash Royale) به گوش‌تان نخورده باشد. این دو بازی بزرگ موبایلی را استودیوی سوپرسل ساخته است.

سال گذشته، استودیوی سوپرسل حدودا ۵٫۲۵ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود. این استودیوی بازی‌سازی هم در حال حاضر متعلق به شرکت ژاپنی Softbank Group است. تنسنت هم با این شرکت ژاپنی برای خرید استودیوی بازی‌سازی سوپرسل به توافق رسیده.

تنسنت قرار است بخش بزرگی از سهام SoftBank را خریداری کند. شرکت Softbank حدود ۷۳ درصد از سهام استودیوی بازی‌سازی سوپرسل را در اختیار داشت.

شرکت تنسنت پیش از این هم در دو استودیوی بزرگ بازی‌سازی دیگر سرمایه‌گذاری کرده است. حدود نصف سهام‌های استودیوی بازی‌سازی Epic Games متعلق به تنسنت است. استودیوی بازی‌سازی اپیک گیمز، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «آنریل تورنمنت» و «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) است. استودیوی بازی‌سازی Riot Games، سازنده‌ی بازی League of Legends هم متعلق به تنسنت است. قرار است تا فردا، اطلاعات دقیق توافق تنسنت برای خرید سوپرسل منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج