۳۴۶۷۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نقص فنی، دلیل ناکامی تویوتا در فرمول یک

گاهی اوقات احتمالات می‌تواند یک چیز خیلی بد و ناخوشایند باشد. فقط از تویوتا بپرسید، کمپانی‌ای که در مسابقات امسال ۲۴ ساعته لمانز از پیروزی خود مطمئن بود اما در لحظات آخر ورق برگشت.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: گاهی اوقات احتمالات می‌تواند یک چیز خیلی بد و ناخوشایند باشد. فقط از تویوتا بپرسید، کمپانی‌ای که در مسابقات امسال ۲۴ ساعته لمانز از پیروزی خود مطمئن بود اما در لحظات آخر ورق برگشت.

نقص فنی، دلیل ناکامی تویوتا در فرمول یک

از تمامی چشم‌اندازها این مسابقه‌ای برای پیروزی تویوتا بود. تیم مسابقه‌ای ژاپنی امسال با تمام قوا در میدان حاضر شده بود. خودروی شماره 5 تویوتا با نام TS050 هیبرید LMP تا 10 دقیقه قبل از پایان مسابقه مثل آهن‌ربا به رتبه‌ی اول چسبیده بود. در حدود 23 ساعت و 50 دقیقه بعد از شروع مسابقه،TS050 شروع به از دست دادن قدرت خود کرد. همین که تویوتا قدرت خود را از دست داد پورشه 919 هیبرید که مترصد چنین فرصتی بود در مقام اول قرار گرفت و پیروزی دیگری را برای پورشه رقم زد.

نقص فنی، دلیل ناکامی تویوتا در فرمول یک

در ابتدا ما ماهیت عدم موفقیت تویوتا را نمی‌دانستیم. شایعات حول‌وحوش "خرابی توربو" خودروی تویوتا می‌چرخیدند اما تویوتا چیزی را تائید نکرده بود تا اینکه هم‌اکنون جزئیات این نقص فنی مشخص شده است. در بیانیه‌ای که توسط تیم مسابقه‌ای تویوتا منتشر شده، نقص فنی دور نهایی نتیجه‌ی مستقیم جدایی رابط در مسیر هوای مابین توربوشارژر و اینترکولر اعلام شده است.

نقص فنی، دلیل ناکامی تویوتا در فرمول یک

تیم مسابقه‌ای قادر بوده تا خودرو را برای کامل کردن دور نهایی به راه بیندازد اما برای رسیدن به مقام بالا بسیار دیر بوده و پس از 23 ساعت و 50 دقیقه مسابقه تویوتا قهرمانی را دودستی تقدیم پورشه کرده است.

نقص فنی، دلیل ناکامی تویوتا در فرمول یک

تویوتا می‌گوید که در حال حاضر مشغول تحقیقات در این زمینه بوده و تائید کرده که این مشکل مسئله‌ای را برای قوای محرکه ایجاد نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج