۳۴۸۰۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کابل اینترنت زیردریایی گوگل راه اندازی شد

۳۰۰ میلیون دلار کابل زیردریایی ترنس-پسیفیک (trans-Pacific) با حمایت شش شرکت از جمله گوگل برای انتقال اینترنت پرسرعت میان ژاپن و آمریکا کار گذاشته شده است.

وب سایت TopInEarth - افسانه ربیعی: ۳۰۰ میلیون دلار کابل زیردریایی ترنس-پسیفیک (trans-Pacific) با حمایت شش شرکت از جمله گوگل برای انتقال اینترنت پرسرعت میان ژاپن و آمریکا کار گذاشته شده است. این کابل ها به طول ۹۰۰۰ کیلومتر ایالت اورگن در امریکا را به استان های چیبا (Chiba) و میه (Mie) در کشور ژاپن متصل داده اند.

کابل اینترنت زیردریایی گوگل راه اندازی شد

سرعت ارسال اطلاعات از طریق این کابل نیز 60 ترابایت بر ثانیه بوده و غیر از چند استان ذکر شده در بالا نیز سواحل ایالات غربی کشور آمریکا نظیر لوس آنجلس، منطقه ساحلی سان فرانسیسکو، پورتلند و سیاتل و تعداد زیادی از شهرهای اصلی کشور ژاپن و حتی تعدادی دیگر از شهرهای بزرگ قاره آسیا را تحت پوشش خود قرار می دهد.

کابل اینترنت زیردریایی گوگل راه اندازی شد

کابل استفاده شده در این پروژه، کابل سریعتر FASTER cable نام داشته که اخیرا به بهره برداری رسیده است. Urs Hölzle از مدیران ارشد گوگل در این مورد گفته است که ظرفیت ۶۰ ترابایت بر ثانیه این کابل ها نسبت به دیگر کابل های اینترنت زیردریایی مشابه در حال فعالیت سریعتر بوده و ۱۰ میلیون برابر سریعتر از مودم های کابلی خانگی فرایند انتقال اطلاعات را انجام می دهد.

کابل اینترنت زیردریایی گوگل راه اندازی شد

اغاز ساخت این کابل ها به سال 2014 توسط شرکت ژاپنی NEC بر می گردد و در این پروژه علاوه بر گوگل نیز تشکیلات مخابراتی بین المللی چاینا موبایل اینترنشنال، کمپانی مخابراتی چاینا تلکام گلوبال، تشکیلات گلوبال ترنزیت، KDDI و Singtel دخیل بوده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج