۳۴۹۱۱
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

زن از همسر ۲۸ ساله خود به خاطر اینکه او بچه نمی خواست شکایت کرد

یا طلاق یا بچه دار شدن!

راحله ۶ سال پیش با فرید در دانشگاه آشنا شد. او در این ۶ سال همیشه سعی کرد تا فرید را متقاعد کند که بچه دار شوند اما فرید تلاش می کرد تا راحله را از تصمیمش منصرف کند ولی راحله متقاعد نمی شد.

یا طلاق یا بچه دار شدن!

هفت صبح: راحله 6 سال پیش با فرید در دانشگاه آشنا شد. او در این 6 سال همیشه سعی کرد تا فرید را متقاعد کند که بچه دار شوند اما فرید تلاش می کرد تا راحله را از تصمیمش منصرف کند ولی راحله متقاعد نمی شد.

زن جوان زمانی که دید حرف ها و خواهش هایش به نتیجه نمی رسد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

راحله روبروی قاضی می ایستد و با نگاهی پر از کینه به همسرش خیره می شود. قاضی از زوج جوان می خواهد تا دلیل درخواست طلاقشان را برای دادگاه توضیح دهند.

«6 سال است که با فرید ازدواج کرده ام. از همان ابتدای ازدواج به او گفتم که من دوست دارم زودتر مادر شوم اما او مخالفت کرد و گفت که از لحاظ روحی و مالی امکان بچه دار شدن نداریم و تا حالا این آرزو به دلم مانده است.» این را راحله می گوید.

زن جوان ادامه می دهد: «آن اوایل با حرف هایش موافق بودم اما چند سال گذشت و همه چیز خوب بود. وضعیت مالی مان آنقدر ایده آل بود که بتوانیم حتی چند بچه داشته باشیم اما فرید قبول نمی کرد که بچه دار شویم. سال گذشته وقتی به او گفتم اگر بچه دار نشویم طلاق می گیرم، موافقت کرد که بچه داشته باشیم اما در طول این سال هر بار که بحث زمان جدایی را به میان می آوردم حرف را عوض می کرد. او هر بار به من وعده می داد که بچه دار می شویم اما خودش می دانست که نمی خواهد پدر شود. من هم دیگر امکان زندگی با این مرد را ندارم. می خواهم جدا شوم. مهریه ام را هم می بخشم و فقط برایم گرفتن حکم طلاق مهم است. برای همین از او شاکی هستم و طلاق می خواهم.»

قاضی پس از اینکه حرف های راحله را شنید از فرید خواست تا دلیل اینکه نمی خواهد پدر شود را به دادگاه بگوید. فرید همانطورکه به راحله نگاه می کرد و سرش را تکان می داد گفت: «نباید پایمان به اینجا کشیده می شد که شد. دیگر چه فرقی دارد دلیل اینکه من نمی خواهم پدر شوم چیست. آقای قاضی من همین جا از شما می خواهم حکم طلاق توافقی را صادر کنید چون من سر حرف خودم خواهم ماند و اگر راحله 10 سال دیگر صبر کند تا من موافق این قضیه شوم بی فایده است.»

راحله مهریه اش را که 114 سکه بهار آزادی بود بخشید و قاضی وقتی دید اصرارش برای آشتی دادن این زوج بی فایده است، با جدایی توافقی آنها موافقت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیوانه

    • محمدجعفری

      این دختره خیلی بدبخته توی این بی شوهری شوهرت رو نگه می داشتی بچه رو می خواستی چی کار حالا حالا حالا بگرد دنبال شوهر

    • بدون نام

      به نظر من کار درستی کرد. اما راحله جان با زبون خوب میشه همه کاری کرد تو میتونستی با زبون شوهرت رو راضی کنی یا به قول معروف گولش بزنی. بچه دار شدن یا نشدن ما خانم ها که در اصل دست خودمونه مطمئن باش باردار که میشدی دلش نمیومد کاری کنه.
      ولی هرچی قسمته ایشالا به زودی با یه شوهر بهتر....

    • shadi

      منم همین مشکلودارم شوهرم میگه ازپرورشگاه بیار من بچه نمیخام بنظرتون چه کنم

    • بیتا

      شاید از اول شوهرش می خواست این کارو کنه ک راحله مهریشو ببخشه یا این که سن راحله بالا بره دیگه بچه دار نشه بگه خودش بچه دار نمی شد طلاقش بده
      نمی دونم والا شوهر منم میگه بچه نمی خواد
      می ترسم سنم بالا بره باردار نشم

    • زکیه

      سلام شاید من هم این کاروانجام بدم 4ساله خانه داریم شوهرم زیر بار بچه دارشدن نمیره به هرراهی متوسل شدم وه راضیش کنم حتی خانواده خودش هم صحبت کردند باهاش ولی فایده ای نداره چکار کنم بااین همه آه وحسرت آخرش کارم به طلاق نکشه خوبه برام دوستان دعا کنید

    • معصومه

      شوهر من هم هیچ جور زیر بار بچه نمیره ولی من ناامید نیستم بااینکه ۳۷ ساله هستم ولی از خدا میخام برام بهترین تقدیر رو رقم بزنه و به من لیاقت مادر شدن رو بده..شما هم برای من دعا کنید دوستان ...ایشالا مشکلات همه ما که شوهرمون بچه نمیخان حل بشه ...امین یا رب العالمین

    • Arezoo

      جالبه...همه برعکس من هستند...
      من از بچه ها متنفرم و نمیخوام بچه دار بشم ولی شوهرم خیلی اذیتم میکنه و میگه زودتر بچه دار بشو...
      ازش متنفرم...
      کاش شوهر منم بچه نمیخواست...
      من تازه ۲۳ سالمه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج