adexo3
۳۴۹۱۱۰
۲۰ نظر
۵۰۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
پ

کدام اهل هنری دل دیدن احمدی نژاد را دارد؟

محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم و دهم شب گذشته بر اساس آنچه پایگاه اطلاع رسانی منسوب به او اعلام کرد با جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر دیدار کرد.

رویداد۲۴: محمود احمدی‌نژاد رییس دولت نهم و دهم شب گذشته بر اساس آنچه پایگاه اطلاع رسانی منسوب به او اعلام کرد با جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر دیدار کرد.

پایگاه اطلاع رسانی احمدی‌نژاد، موسوم به مهر مردم!! درحالی درباره این دیدار و سخنرانی او طی گزارشی ذیل عنوان «جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر در ضیافت افطار دکتر احمدی‌نژاد شرکت کردند» اطلاع رسانی کرده که تاکنون هیچ گزارش تصویری از آن منتشر نکرده تا مشخص شود کدام یک از هنرمندان و اهالی فرهنگ حاضر شده‌اند پای سخنان او بنشینند.

هنرمندان در دورانی که احمدی‌نژاد ریاست دولت را بر عهده داشت همچون سایر مردم ایران محدودیت‌ها و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.

جنس محرومیت هنرمندان البته همچون بسیاری از مردم بیش از آنکه معیشتی باشد آن هم به دلیل اعمال سیاست‌های غلط اقتصادی و بی‌نظمی و سو مدیریت و از آن مهم‌تر پیش گرفتن رویکرد هیجانی در فضای بین المللی که زمینه ساز اعمال سخت‌ترین و هوشمندانه‌ترین نوع تحریم‌ها علیه ملت ایران شد از جنس محدودیت‌های حرفه‌ای بود.

اگر در دولت حسن روحانی خوانندگان و گروه‌های موسیقی با لغو مجوزهای صادر شده از سوی دولت مواجه شده‌اند در دولت احمدی‌نژاد، این قشر اساسا مجوزی از وزارت ارشاد دولت متبوع دریافت نمی‌کردند که بخواهند با لغو آن روبرو شوند.

بر همین اساس هم در آن دولت ارکست سمفونیک به تعطیلی کشیده شد چرا که احمدی‌نژاد و دولت او اساسا اعتقادی به هنر و موسیقی نداشتند.

این شرایط برای سایر هنرمندان و اهالی فرهنگ در حوزه‌های مختلف در دوران ۸ ساله دولت عدالت ورز!! هم جاری و ساری بود. از سینما و تئا‌تر گرفته تا نشر و کتاب. بر این اساس در یک کلام به گواه بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر می‌توان گفت که فرهنگ و هنر در دولت احمدی‌نژاد تعطیل شد و این تعطیلی ناشی از تفکری بود که بر راس این دولت حاکم بود.

از این رو جالب خواهد بود که بدانیم کدام هنرمندی که آن همه سختی را در ۸ ساله کابوس وار تحمل کرد حاضر می‌شود پای سخنان رییس آن دولت بنشیند.

با این وجود پایگاه اطلاع رسانی منسوب به رییس دولت نهم و دهم حاضر به انتشار تصاویر حاضران در این نشست نشد که این رویکرد اساسا با روحیات احمدی نژادی که به مورد توجه قرار گرفتن و در حلقه یاران و دوستداران دیده شدن برای او یک اصل محسوب می‌شود مغایرت دارد.

مگر آنکه اساسا هنرمندی حضور نداشته که احمدی‌نژاد در حلقه آنان قرار گیرد و عکس یادگاری بگیرد تا برای انتخابات سال ۹۶ از آن استفاده کند.

البته پایگاه اطلاع رسانی دولت نهم و دهم در بخشی از گزارش خود به اسامی برخی از حاضران اشاره کرده و نوشته است: «شخصیت‌های فرهنگی و هنری مانند استاد منتظری، رضا ایرانمنش، احمد نجفی، هوشنگ توکلی، خانم مریم پوریامین و خسرو معتضد سخنان کوتاهی را ایراد کردند.»

این اسامی اما بعید است بتواند به احمدی‌نژاد در انتخابات پیش رو کمکی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم این حرف درست هست یا نه مهم اینه که ما مردم طبقه سه با تمام وجودمون دوستش داریم ومنتظرشیم

    • بدون نام

      شمقدری

    • بدون نام

      آخه مگه کسی از احمدی خوشش میاد که انتظار داشته باشیم هنرمندان خوششون بیاد

    • reza

      این محمود پدر هنرمندان رو دراورد.

    • احمد

      با مقایسه این چند نفر با کسانی که چند روز پیش در افطاری روحانی شرکت کردند مانند علی نصیریان،مسعود کیمیایی،فرهاد اصلانی،رضا کیانیان ،فریبرز عرب نیا و ... میتوان به نتایج جالبی رسید

    • بدون نام

      خاک بر اون هنری که برای خدمت به خلق نباشد،احمدی نژاد خادم مردم بود،پس اگر هنر درخدمت خلق ضعیف نه سرمایه دار است باید احمدی نژاد را قبول داشته باشد

    • رضا

      خودم نوکرشم

    • حسن سلیمانی

      نمیدونم باز کسی هس که 8 سال دوران رکود.بی نظمی. سرکوب.توطئه.اختلاس.گروه جناحی و.... احمدی نژاد را فراموش کرده باشه. البته تهران که رای نمیاره

    • بدون نام

      باز شروع شد.هنر خوبه توقلب ملت جابشه.پاينده باد احمدي نژاد...

    • بدون نام

      هنربرترازگوهرآمدپدیداحمدی نژادتوی این هشت سال همه روفراری دادبس کنید

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا همین مردمی که مخالفت میکنند با کارای آقای احمدی نژاد بیشتر از همه حب آقای احمدی نژاد در قلبشونه و میدونند چقدر کارای مثبتی انجام داده که کم کاریهاش اصلا به چشم نمیخوره ولی میخواهند کم نیارند هی نظر مخالف میدهند!!!

    • بدون نام

      خداییش مرد شریفی هست
      خدا حفظش کنه
      خیلی خدمات وعزت به ایران داد
      برخلاف روحانی که به اکثر وعده هاش عمل نکرد

    • بدون نام

      مانمیدونیم کدوم حرف شما رو باور کنیم از ی طرف میگید احمدی مخالف اواز وترانه ....واز طرفی اگه یادتون نرفته باشه گفتین احمدی نژاد، حبیب رو از خارج به ایران اورد حداقل حرفی بزنید ک دم خروستون بیرون نزنه ....!!!

    • بدون نام

      فیلم موقع سخنرانی احمدی نژاد در نیویورک نگاه کنید فقط ببینید جنایتکاران آمریکا و اسرائیل مثل سگ فرار می کنند احمدی نژاد واقعا یک مرد انقلابی ودلسوز است احمدی نژاد واقعا دلسوزانه برای این مملکت کار می کند مردم عزیز ایران واقعا قدر احمدی نژاد بدانید من کارگریساده هستم بخدا قسم در دولت احمدی نژاد صاحب ماشین شدم ولی در دولت روحانی به همین ماه عزیز قسم بیکار هستم باید ماشینم بفروشم از بیکاری واقعا کسی کارگر باشد میدانید من چه می گویم

    • بدون نام

      ما فقط یک هنرمندو میشناسیم آنم کسی نیست جز دکتراحمدی نژاد که هنر دلبریش خاص خودشو بس نه هر قرطی و بچه خوشکلی بشه هنرمند عشقی دکتر

    • بدون نام

      ب درک ک هنرمندان از اقای احمدی نژاد خوششون نمیاد هنرمندان یک عده مرفحینه بی دردن ک ماشین های انچنانی دارن و تو هرجایه این کره خاکی می تونن زندگیه خوبی داشته باشن
      برای مردم عادی و ضعیف تنها تصویر احمدی نژاد تو تلوزیون مایه ارامش هست چون اون تنها فردیه که ب فکر ماست به هنر هنرمندانم هیچ نیازی نداریم راضی نیستن از ایران برن

    • سامان

      چه کسی روی خوشی ازاحمدی نژاد دارد ؟؟؟؟

    • بدون نام

      آخ از شما که مردم طبقه سه رو نابود کردید ...

    • زهرا

      ...اگرازاقتصادضعیفیم عوضش امنیت کشورمون ازهمه جای دنیاامن تره به امیدخدابهترم خواهدشدیه کم به کشورای دوبریمون نگاه کنیم هرروزکشته باکمک خداوندوراهنماییهای رهبرعزیزمون ومرداننظامی مون هیچ قدرتی نمیتونه غلطی بکنه این مهمه وگرنه احمدینژاد یاروحانی مهم نیسهردوهم وطنمونن

    • ناشناسخ

      خودش که ماشا اله ادیب تراز هر ادیبی است سخنان گهر بارش در مورد سوختن برخی از اعضای بدن واب ریختن بر ان فراموش نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج