۳۵۰۸۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اکران «ممیرو» در «هنر و تجربه»

هادی محقق کارگردان «ممیرو» تاکید دارد مرگ به عنوان دغدغه اصلی در تمام آثارش حضور دارد و فیلم جدیدش هم در همین زمینه است.

خبرگزاری مهر: هادی محقق کارگردان «ممیرو» تاکید دارد مرگ به عنوان دغدغه اصلی در تمام آثارش حضور دارد و فیلم جدیدش هم در همین زمینه است.

اکران «ممیرو» در «هنر و تجربه»

این کارگردان سینما در گفت و گو با ما با اشاره به اکران فیلم «ممیرو» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» گفت: اکران «ممیرو» از شنبه ۱۹ تیرماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» آغاز می شود و روز دوشنبه ۲۱ تیرماه اولین اکران خصوصی این فیلم سینمایی در موزه سینما برگزار می شود.

وی ادامه داد: نسخه ای که برای اکران عمومی این فیلم در نظر گرفته شده است، همان نسخه ای است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. هنگام دریافت پروانه نمایش «ممیرو» با هیچ اصلاحیه ای مواجه نشدیم و فیلم بدون تغییر روی پرده سینماها می رود.

این کارگردان درباره کارهای جدیدش اینگونه خبر داد:‌ در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید هستم که اگر شرایط درست پیش رود برای ساخت آن اقدام می کنم. در تلاش هستم تا این اثر جدید کم نقص تر از کارهای قبلی ام ساخته شود.

محقق تاکید کرد: دغدغه ای من در سینما، بحث مرگ است و تلاش می کنم در فیلم های خود پذیرش مرگ توسط انسان را به تصویر بکشم. این سوالی است که همیشه خودم درگیر آن هستم و نمی دانم که چگونه می توان با مقوله مرگ مواجه شد. شاید کلمه مرگ یک بار منفی با خود به همراه داشته باشد، اما به قول حضرت مولانا تا زمانی که مرگ را نفهمید زندگی آغاز نمی شود. به همین دلیل مرگ برای من یک پدیده بسیار مهم است و آثارم نیز درگیر این موضوع است.

این کارگردان در پایان گفت: فیلم جدیدم نیز در لوکیشن آثار قبلی ام یعنی منطقه دهدشت ساخته می شود و از بازیگران بومی برای این کار استفاده می کنم. در واقع خاصیت این نوع از سینما به اصیل بودن آن است. یعنی ترجیح می دهم آدمی که در پلان فیلم من قدم می زند همجنس با بک‌راند فیلم باشد، به همین دلیل معمولا از افراد بومی برای فیلم هایم استفاده می کنم.

«ممیرو» داستان تنهایی‌ ایاز، پیرمرد واخورده از زندگی پر مشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی، با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه اتفاقات می‌داند.

در این فیلم یدالله شادمانی، میثم فرهومند، فاطمه بهادر، پریسا واصلی، مهیار آب روان، منوچهر اشکویی و طلوع جهانبازی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج