۳۵۲۳۲۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

باور نمی کردم کیارستمی به این سادگی برود!

سیروس الوند یکی کارگردان های صاحب نامی بود که در مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی او را تا رسیدن به خانه ابدی همراهی کرد.

روزنامه بانی فیلم: سیروس الوند یکی کارگردان های صاحب نامی بود که در مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی او را تا رسیدن به خانه ابدی همراهی کرد.

باور نمی کردم کیارستمی به این سادگی برود!

الوند درحاشیه این مراسم، درباره احتمال سهل انگاری در درمان کیارستمی و لزوم واکنش جامعه هنری به این مسئله به ما گفت: «قضیه کمی عجیب است. مگر می شود یک انسان اینقدر بدشانسی بیاورد؟! کیارستمی می گفت یکی از دوستانش این عمل را انجام داد و پنج روز بعد در سینما فیلم می دید. یک پلیپ روده منجر به درآمدن کیسه صفرا و چند عمل دیگر در فاصله زمانی کم می شود و پزشکی که باید او را عمل می کرده، کارش را به دست دستیارش می دهد و به مسافرت می رود.

واقعا این تیم پزشکی نمی دانستند این مرد عباس کیارستمی است و چه جایگاهی در جهان دارد! این هنرمند متعلق به ایران نیست و یک دنیا اخبار مربوط به او را دنبال می کنند. تصور کنید وقتی در مورد انسان بزرگ و مشهوری مثل کیارستمی به سادگی چنین اتفاقی می افتد، در مورد مردم عادی چه خواهد شد! این مرد بعد از جراحی های مختلف به خانه می رود و دوباره مجبور به مراجعه به پزشک می شود. من کسی را متهم نمی کنم، اما به سادگی باور نمی کنم که یک انسان برای پلیپ روده که جراحی ساده ایست، بین پزشکان دست به دست شود و به خارج از کشور فرستادنش تا بگویند کاری از دست کسی بر نمی آید.

خوشبختانه خانواده او حضو دارند و پرونده پزشکی این هنرمند بزرگ را بررسی خواهند کرد».

الوند درباره نحوه برگزاری این مراسم هم گفت: «مراسم خوبی بود و در حد و اندازه کیارستمی برگزار شد. من کمی نگران بودم کـه از این مسئله سوءاستفاده شود. برخی هـر اتفاقی را تبدیل بـه برخوردهای جناحی می کنند و خوشبختانه چنین اتفاقی در این مراسم پیش نیامد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترلان

      ... باورت بشه یانشه هرچه تقدیرآدماست همونه میشه عمردست خداست دکترام وسیله

    • بدون نام

      مشگل ما ادما همینه که فکر میکنیم طرف چون پولداره چون معروفه چون پست ومقام داره مرگ سراغش نمیاد توی همون امریکا ی شما چند سال پیش یکی از خوانندهای اونور اب به خاطر شکستگی دستش از اطاق عمل بیرون نیامد

    • بدون نام

      اینکه پزشکان ممکنه اهمال کرده باشند مسلما قابل بررسی است، اما اگر عمیق به این قضیه و صدها قضیه مانند این مورد فکر کنیم، متوجه می شویم که همه ما با بهانه ای باید بار سفر را ببندیم. بیشتر تعجب و سردرگمی اکثر ما آدمها - چه معروف و چه غیر آن - اینه که باور نداریم که مرگ پا به پای زندگی با ما در حرکت است. انا لله و انا الیه راجعون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج