۳۵۴۸۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مهران غفوریان و امیر نوری در راه «سوریه»

امیر نوری از اکران و حضور بازیگران فیلم سینمایی «ناردون» در سوریه خبر داد.

خبرگزاری برنا: امیر نوری از اکران و حضور بازیگران فیلم سینمایی «ناردون» در سوریه خبر داد.

امیر نوری که با حضور اخیرش در جمع مدافعین حرم در فلوجه سر وصداهای زیادی به پا کرده بود. در یادداشتی در مورد فیلم سینمایی "ناردون" که خود در آن ایفای نقش کرده است از اکران این فیلم در جمع مدافعین حرم در حلب سوریه خبر داده است.

مهران غفوریان و امیر نوری در راه «سوریه»

این بازیگر در یادداشتش عنوان داشته است که «با توجه به فضای شاد و کمدی فیلم سینمایی "ناردون" و تاثیری که می‌تواند در روحیه مدافعان حرم داشته باشد، می خواهند این فیلم را به همراه دیگر بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده‌اند، همچون مهران غفوریان و علی مسعودی به سوریه ببرند و در جمع مدافعان حرم اکران کنند».

امیر نوری در قسمتی دیگر از یادداشت خود اظهار داشت است که: «وقتی فیلمنامه "ناردون" به دستم رسید، از خواندن لذت بردم و لحظه شماری می‌کردم که هرچه سریعتر فیلمبرداری آغاز شود. وقتی پیش تولید کار با وقفه کوتاهی روبرو شد،ترسیدم از حضور در چنین کاری با چنین فیلمنامه خوب و پر از بازیگران توانمند محروم شوم. شکر خد کار کلید خورد و در جمع دوستانه‌ای که در شمال کشور داشتیم کار را به پایان رساندیم».

وی در ادامه این یادداشت خاطرنشان کرده است که: فضای فیلمنامه به همراه طبیعت بکر و دیدنی شمال باعث شد من در طول کار به آرامش زیادی دست پیدا کنم و وقتی آقای سهراب پور پیشنهاد نمایش فیلم در جمع مدافعین حرم را داد واقعا خوشحال شدم، البته پیش از این جسارت او را در ساخت فیلم هایی همچون بیگانگان و زخم زیتون که در مورد مقاومت بود، ستوده بودم و از قرار گیری وی در چنین فضاهایی خبر داشتم، به هر حال من خوشحال هستم که می‌توانم آرامشی که از کار در چنین فیلمی به آن دست پیدا کردم را با کسانی که دوستشان دارم شریک شوم».

بازیگر سریال "بدون شرح" در انتهای این یادداشت، تصریح کرد: امیدوارم با چنین کاری سهم کوچکی داشته باشیم در شادی و روحیه بخشی به کسانی که برای شادی و آرامش ما از جانشان می گذرند.

فیلم سینمایی ناردون به تهیه کنندگی منصور سهراب پورقرار است بزودی و پس از فیلم سینمایی "بارکد" در سینماهای کشور اکران شود.در این فیلم بازیگرانی چون امین حیایی،سیروس گرجستانی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان،‌مهران رجبی، شهرام قائدی، امیر نوری، علی مسعودی، نسرین بابائی، سیاوش گرجستانی، رسول حق پرست، مهدی بوستان پرور، امیر ذوالفقاری، جابر وثوق، داود فتحعلی بیگی ،پوراندخت مهیمن ایفای نقش کرده اند.

منصور سهراب پور تهیه کننده ناردون از تهیه کنندگان موفق چند سال اخیر سینما وتلویزیون ایران می باشد که تهیه کنندگی فیلم پر فروش من سالوادور نیستم را بر عهده داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج