جاباما
۳۶۵۳۴
۵ نظر
۵۰۲۳
۵ نظر
۵۰۲۳
پ

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

رنگ مشکی نشانه قاطعیت، الزام و رسمیت است! همین کافی است که پیشنهاد لباس این شماره ترکیبی تازه از رنگ همیشگی و ماندگار مشکی باشد؛ رنگی که با حال و هوای این روزها هم جور درمی‌آید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

م جله ایده آل : بر اسـاس بـاوری دیرینه، رنگ مشکی نماد و در حقیقت، زبانی مشترک درعزاداری‌ها است؛ اما این رنگ همانقدر که نشان اندوه را در خودش دارد، نشانه قاطعیت، الزام و رسمیت هم هست؛ به همین دلیل است که جزء آن دسته رنگ‌هایی است که همچنان اقتدارش را بین علاقه‌مندان حفظ کرده و فارغ از حال و هوای مراسم، انتخاب اول بسیاری از خوش‌پوشان است. اما پیشنهاد ویژه ما برای شمایی که به هر دلیلی از طرفداران این رنگ هستید، تلفیق این رنگ با رنگ خاکستری است؛ رنگی که حس پاییز را در خودش پنهان دارد و ترکیب آن با مشکی ضمن تاکید بیشتر روی این رنگ، ظاهر شما را از یکنواختی دور می‌کند!

پیشنهاد‌هایی که باید روی آنها تأمل کنید

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، مدل پیشنهادی ما یک بلوز ساده مشکی است اما استفاده از رنگ خاکستری تیره در یقه لباس و نواری که در برش جلویش کار شده، آن را از نمونه‌های مشابهش متمایز کرده است. براساس اصول رنگ‌شناسی، رنگ مشکی همیشه شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می‌دهد بنابراین توصیه می‌کنیم در مورد این رنگ بدون کوچک‌ترین وسواسی سراغ مدل‌های گشاد و آزاد مثل نمونه پیشنهادی ما بروید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

پوشیدن کت به شما کمک می‌کند تا ظاهری کاملا رسمی داشته باشید. انتخاب رنگ خاکستری برای این کت، ترفندی ساده است برای تاکید بیشتر بر رنگ مشکی لباس شما. یادتان باشد انتخاب کتی با یقه بلند مثل مدل پیشنهادی ما نه تنها شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد، بلکه بلوز مشکی‌ای که بدون شک برای انتخاب آن وقت گذاشته‌اید را پشت خودش پنهان نمی‌کند. یک نکته مهم اینکه اگر خیال‌ دارید رسمی‌تر به نظر بیایید، سراغ کت‌های ۲ دکمه بروید چون طراحی این مدل‌ کت‌ها ایجاب می‌کند که بلندتر باشند.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

در مورد انتخاب شلوار اگر سراغ مدل‌های راسته می‌روید، خط اتو را فراموش نکنید چون همین خط اتوی به ظاهر ساده ظاهر شما را رسمی و در عین حال باوقارتر نشان می‌دهد. می‌توانید سراغ مدل‌های به اصطلاح، دم‌پا گشاد هم بروید اما یادتان باشد این شلوارها برای افراد قد بلند به مراتب انتخاب مناسب‌تری هستند. دور شلوارهایی از جنس کتان را هم خط بکشید! شلوارهای کتان‌تان را بگذارید برای محل کار و زمانی که قرار است اسپرت بپوشید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

دامن انتخابی شما می‌تواند یک مدل مشکی ساده باشد با هر نوع برشی که خودتان ترجیح می‌دهید اما نکته مهم در انتخاب دامن، سادگی کمر آن است. از آنجا که قرار است روی دامن‌تان کت بپوشید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که کمری ساده و ظریف دارند. این نکته را هم در نظر بگیرید که انتخاب دامن‌های زیر زانو کمک می‌کند تا شما ساده و رسمی‌تر به نظر بیایید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

در مورد ساعتی که انتخاب می‌کنید فارغ از هر طرح و برندی باید یک نکته را در نظر بگیرید؛ آن هم اینکه رنگ‌بند آن مشکی باشد. این دقت نظر نشان می‌دهد كه حتی ساده‌ترین جزئیات پوشش هم از نگاه شما دور نمی‌مانند.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

در مهمانی یا هر مراسمی که باشید همیشه این احتمال وجود دارد که به هر دلیلی به کیف پول‌تان نیاز پیدا کنید؛ بنابراین طبق همان آداب نانوشته خوش‌پوشی، بهتر است کیف‌پول‌تان را هم به رنگ مشکی انتخاب کنید تا همه چیز تکمیل شود؛ این هم یک نشانه دیگر برای آنکه نشان دهید جزئیات برای شما مهم است.

لوزی‌های تکرار شونده

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

باز هم برگردیم سراغ همان جزئیات! به شما توصیه نمی‌کنیم سراغ کیف و کفش‌های هماهنگ(ست) بروید؛ کافی است کمی حوصله به خرج دهید و دنبال نشانه‌های مشترک در میان کیف ‌و کفش‌هایی که دارید یا قرار است بخرید بگردید؛ درست مثل دوخت لوزی شکلی که در کیف و کفش پیشنهادی ما تکرار شده است. دقت کردن به این جزئیات، سلیقه و دقت نظر شما را در انتخاب‌هایتان نشان می‌دهد.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

اهمیت کمربند

کمربند را فراموش نکنید؛ حتی اگر اصلا به چشم نیاید! بستن یک کمربند ظریف، یکی از نکات ساده خوش‌پوشی است و نظم و آراستگی شما را نشان می‌دهد. در این طیف رنگی، شما می‌توانید برای انتخاب رنگ كمربندتان سراغ رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری بروید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

بدون شک وقتی رنگ مشکی را به عنوان رنگ غالب ظاهرتان انتخاب می‌کنید، کفشی که انتخاب می‌کنید نباید خارج از طیف رنگی مشکی باشد اما رنگ پیشنهادی ما خاکستری است! رنگ خاکستری به خصوص وقتی آن را با شلوار مشکی می‌پوشید علاوه بر هارمونی‌ای که با کت شما برقرار می‌کند، باعث می‌شود رنگ مشکی، یعنی همان انتخاب اصلی شما بیشتر به چشم بیاید.

ست پیشنهادی برای خانم های مشکی پوش

سلیقه نواری

نوار مشکی‌ای که روی این کیف خاکستری بسته شده، یک ترفند ساده است که با به کار گرفتن آن نه‌تنها هماهنگی بیشتری در ظاهرتان ایجاد می‌کنید، بلکه ذوق و سلیقه‌تان را هم بیشتر به تصویر می‌کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمس

      واقعا خیلی ممنونیم که خوب بلدین به همه چیز گند بزنید اینم از تبلیغاتون که مصرف گرایی تجمل گرایی و مد گرایی رو رواج می دین اونم به اسم عزاداری و سو استفاده.

    • سور

      ای مد پرستان بدانید که اخرین لباس شما کفن است

    • آناهیتا

      کیف آخریه خوشگل بود

    • مهتاب

      آناهیتا جان کجای کیف آخریه خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Negin

      به نظر من اون كيف اوليه كه كوچولوِ خوشگله !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج