۳۶۵۳۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آنجلینا جولی با قطار سریع السیر ... نمی‏ رود

بعد از کناره گیری بازیگر برنده اسکار فیلم هایی چون «کنار دریا» و «شریر»، احتمال می رود شارلیز ترون نقش اصلی اقتباس سینمایی جدید رمان آگاتا کریستی را به دست بیاورد.

روزنامه بانی فیلم: بعد از کناره گیری بازیگر برنده اسکار فیلم هایی چون «کنار دریا» و «شریر»، احتمال می رود شارلیز ترون نقش اصلی اقتباس سینمایی جدید رمان آگاتا کریستی را به دست بیاورد.

آنجلینا جولی با قطار سریع السیر ... نمی‏ رود

به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی دیگر یکی از بازیگران بازسازی «قطار سریع السیر شرق» ساخته کنت برانا نخواهد بود. با استناد به منابع آگاه، حتی با وجود اینکه اعلام شده بود این بازیگر برنده جایزه اسکار در مراحل اولیه مذاکرات با دست اندرکاران ساخت فیلم به سر می برد و قرار است یکی از بازیگران آن باشد، او هرگز قراردادی برای نقش آفرینی در آن امضا نکرده است. حالا با توجه به اینکه جولی پیشنهاد بازی در این پروژه را رد کرده، استودیو قصد دارد تعدادی دیگر از بازیگران بزرگ و نام آشنا را به آن جذب کند و گفته می شود شارلیز ترون از جمله نخستین کسانی است که در نظر گرفته شده است. علاوه بر کارگردانی پروژه، کنت برانا در قالب نقش اول داستان یعنی هرکول پوآرو هم ظاهر می‌شود. مایکل گرین، فیلمنامه نویس «بلید رانر»، مشغول نوشتن فیلمنامه این پروژه با اقتباس از رمان معروف آگاتا کریستی است و استیو ازبل هم به نیابت از کمپانی فاکس، پروژه را بازبینی می‌کند. این فیلم با اقتباس از یکی از شناخته شده ترین کتاب های کریستی ساخته می‌شود. داستان «قتل در قطار سریع السیر شرق» که نخستین بار در سال ۱۹۳۴ به چاپ رسید، حول محور قتل یک تاجر آمریکایی در قطار نام آشنا می‌چرخد. فیلم داستان پوآرو را در حالی دنبال می‌کند که او سعی دارد بفهمد کدام یک از مسافران قطار، قاتل است.

سیدنی لومت پیش از این در سال ۱۹۷۴ نسخه ای سینمایی از این رمان کریستی را با حضور آلبرت فینی در نقش پوآرو ساخته بود. لیست پرستاره مظنونان به قتل آن فیلم شامل لارن باکال، اینگرید برگمن، ژاکلین بیسه، کالین بلیکلی، شان کانری، جان گیلگاد، آنتونی پرکینز، ونسا ردگریو و مایکل یورک می‌شد. فیلم نامزد دریافت شش جایزه اسکار شد و برگمن هم که در آن نقش یک مبلغ سوئدی را بازی می‌کرد، یک اسکار به خانه برد. فیلم لومت از نظر فروش هم بسیار موفق ظاهر شد. برانا نسخه جدید فیلم را با همکاری ریدلی اسکات، سایمون کینبرگ و مارک گوردون تهیه می کند. مایکل شیفر و آدیتا سود هم از دیگر تهیه کنندگان هستند. جیمز پریچارد، نوه نوه نویسنده و رییس هیات مدیره کمپانی آگاتا کریستی و همچنین هیلاری استرانگ مدیر عامل این کمپانی، از تهیه کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود. آنجلینا جولی در پروژه بعدی خود در فیلم «شریر ۲» ظاهر می شود و «اول پدرم را کشتند: دختری از کمبوجیه به یاد می آورد» را برای نت فلیکس کارگردانی می کند. از جدیدترین پروژه های ترون هم می توان به «مد مکس: جاده خشم» و «شکارچی: جنگ زمستان» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج