۳۷۳۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تئاترشهر آماده برگزاری جشنواره‌ عروسکی

تئاترشهر با پایان یافتن اجراها و نورپردازی موقت آماده برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک شد.

خبرگزاری ایسنا: تئاترشهر با پایان یافتن اجراها و نورپردازی موقت آماده برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک شد.

تئاترشهر آماده برگزاری جشنواره‌ عروسکی

۲۹ مردادماه نمایش‌هایی که در سالن‌های اصلی، سایه، چهارسو، قشقایی و پلاتو اجرا در تئاترشهر به صحنه می‌رفتند به اجراهای خود پایان دادند تا این مجموعه برای شانزدهمین شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک (اول تا ۷ شهریور ماه) مهیا شود.

همچنین در آستانه برگزاری جشنواره، نورپردازی موقتی برای تئاترشهر انجام شده تا در آینده‌ای نزدیک طرح آن تکمیل شود.

در هفته‌های گذشته در سالن اصلی تئاترشهر نمایش‌ «سه خواهر و دیگران » به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد، «سفر به نهایت دور» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار چهارسو، «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی نادر برهانی مرند، فرهاد امینی و کارگردانی آزاده انصاری در تالار سایه، «مده آ» به کارگردانی شهاب آگاهی در تالار قشقایی و «بچه تابستان» به کارگردانی دریا نظری در پلاتو اجرا به صحنه رفته بودند.

به این ترتیب پنج سالن تئاترشهر در کنار تالار بوستان کانون پرورش فکری، تالارهای فردوسی و هنر، تالار اصلی محراب و همچنین تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان از یکم شهریور ماه به مدت یک هفته میزبان آثار نمایشی جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک خواهد بود.

همچنین قرار است از هشتم شهریورماه و پس از پایان این جشنواره، نمایش « تک نگاری‌های محمود استاد محمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه رود.

این نمایش به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی به عنوان اولین نمایش تلگرامی ایرانی اجرا خواهد شد.

نمایشنامه « تک نگاری‌های محمود استادمحمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» نوشته‌ی زنده‌یاد محمود استاد محمد در سه بخش، ابتدا به زندگی فرخنده از کودکی تا مرگ، در بخش دوم به عدم نظم اجتماعی در جامعه با حضور انواع آدم‌ها اعم از فرهیختگان تا مردم کوچه و خیابان و در بخش سوم به موضوع ارتباط عاطفی پدر و فرزندی که پدر همه چیز را به فرزندانش می‌سپارد می‌پردازد.

شهرام گیل‌آبادی کارگردان این نمایش با سه طرح مدرن و تک پرده‌ایی به گونه‌ایی تعاملی از آموزه‌های ارتباط مستقیم با تماشاگر بهره می‌گیرد.

نمایش «تک نگاری‌های محمود استادمحمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» برای اولین بار با همراهی تماشاچیان در گروه تلگرام و برقرای ارتباط با بازیگران نمایش روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی با بازی نوشین حسن‌زاده، رویا فلاحی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی و فریدون محرابی از دوشنبه ۸ تا ۳۱ شهریور ماه در پلاتو اجرا تئاترشهر اجرا می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت از تاریخ ۳۰ مردادماه به سایت تیوال مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج