۳۷۵۳۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

در بازار امریکا

پوکیمون رو به سقوط می‌رود

با فروکش کردن استقبال اولیه از بازی پوکیمون گو میزان کاربران آن در روزهای اخیر در ایالات متحده حدود ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فارس: با فروکش کردن استقبال اولیه از بازی پوکیمون گو میزان کاربران آن در روزهای اخیر در ایالات متحده حدود ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.
پوکیمون رو به سقوط می‌رود

این بازی مبتنی بر واقعیت افزوده در روزهای اول عرضه به طور هفتگی در آمریکا اندکی کمتر از 40 میلیون کاربر داشت. اما این آمار که در ماه جولای منتشر شده بود، این روزها کاهش یافته و به حدود 30 میلیون کاربر در هفته نزول کرده است.

این امر برای کارشناسان حیرت آور نیست. زیرا دیگر بازی های محبوب موبایلی هم بعد از مدتی افت می کنند و تنها حدود 30 درصد از کاربران اولیه خود را حفظ می کنند. بعد از گذشت یک ماه تنها 15 درصد از کاربران اولیه یک بازی موبایلی آن را بر روی گوشی خود حفظ کرده و فایل نصب آن را پاک نمی کنند.

با این حساب بازی پوکیمون گو شرایط خوبی دارد، زیرا هنوز 60 درصد از کاربران اولیه بعد از گذشت یک ماه آن را بر روی گوشی های خود حفظ کرده و از پاک کردنش خودداری کرده اند.

این احتمال وجود دارد که طی هفته های آینده تعداد بیشتری از کاربران به علت برخی مشکلات برای ورود و لاگین کردن به بازی، مشکلات فنی ناشی از به روزرسانی آن و غیره از ادامه اجرای پوکمون گو منصرف شوند. همچنین شکایت برخی مردم در آمریکا از سازندگان این بازی به علت نقض حریم شخصیشان به علت ورود کاربران به املاک خصوصی برای شکار پوکمون هم ممکن است دردسرآفرین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج