۳۸۱۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

همه علیه سلطان

کاپیتان های پرسپولیس مخالف حضور پروین!

حرف مدیریت پروین شده و گل محمدی، کریمی و کیا مهمترین ناراضیان این ماجرا هستند. گل محمدی می داند اگر کار کردن زیر نظر پروین را بپذیرد سرنوشتی بهتر از خاکپور و پیروانی در استیل آذین نخواهد داشت.

کاپیتان های پرسپولیس مخالف حضور پروین!

تماشا: خبر مدیریت پروین در پرسپولیس، جو این تیم را به هم ریخته است. اول فصل وقتی صحبت حضور سلطان روی نیمکت پرسپولیسی ها شد، هواداران این تیم واکنش تندی نشان دادند. حتی گفته می شد بعضی بازیکنان حاضر نشدند تا زمانی که ماجرای مربیگری پروین منتفی شود قراردادشان را ثبت کنند.

حالا حرف مدیریت پروین شده و گل محمدی، کریمی و کیا مهمترین ناراضیان این ماجرا هستند. گل محمدی می داند اگر کار کردن زیر نظر پروین را بپذیرد سرنوشتی بهتر از خاکپور و پیروانی در استیل آذین نخواهد داشت. اختلاف کریمی و مهدوی کیا با پروین هم به استیل آذین و دوران مربیگری پروین در پرسپولیس برمی گردد.

کاپیتان های پرسپولیس مخالف حضور پروین!

درگیری پروین و کاپیتان کیا

مهدوی کیا بعد از مصاحبه دوران جوانی علیه حلالی، سال ها بود علیه کسی مصاحبه نمی کرد. روند آرام مهدوی کیا امسال توسط پروین متوقف شد. مدیر کمیته فنی پرسپولیس در جلسه این کمیته، گفته بود پرسپولیس باید در خرید مهدوی کیا و معدنچی تجدید نظر می کرد و آنها «به دردنخور هستند».

مهدوی کیا هم چند روز بعد در مصاحبه تندی جواب سلطان را داد و به خبر آنلاین گفت: «اگر این آقا خیلی دلش به حال پرسپولیس می سوزد، بهتر است از آن ۸۰۰-۷۰۰ میلیونی که سال ۷۷ رفت به حسابشان، صحبت کند. من مدارک حرف هایی که می زنم را دارم و مستند حرف می زنم. اگر لازم باشد آنها را به بازرسی ارائه خواهم داد.»


اخراج کریمی در دوران پروین

علی کریمی، اولین بار در زمان مدیریت آجرلو از استیل آذین کنار گذاشته شد. بازخوردها به بهانه این اخراج و تحت فشار قرار گرفتن هدایتی باعث شد جادوگر خیلی زود به این تیم برگردد اما دومین بار، کریمی در دورانی اخراج شد که پروین مدیر سازمان فوتبال استیل آذین بود، آن هم به بهانه حضور در بازی دوستانه الاهلی و آ ث میلان بدون هماهنگی.

پروین زمانی که کریمی به عنوان بازیکن افتخاری برای بازی دوستانه الاهلی - آ ث میلان به امارات رفته بود، بازی او مقابل میلان را باعث غرور فوتبال ایران دانسته بود. کریمی هم می گفت با هماهنگی پروین به این بازی دوستانه رفته است. کریمی بعد از جدایی از پرسپولیس در سال 80 هم با پروین مشکل پیدا کرده بود و این ماجرا، دوباره سر اختلاف را باز کرد.


کاپیتان ها به گل محمدی: ما پشتتیم!

سایت قانون نوشته دیروز بعد از تمرین پرسپولیس، کریمی و مهدوی کیا پیش گل محمدی رفتند و گفتند اگر با اختیار کامل سرمربی پرسپولیس باشد، همه جوره پشت او هستند اما اگر پروین به پرسپولیس بیاید، انتظاری از آنها نداشته باشد. گل محمدی هم به آنها اطمینان داده خودش هم با نفوذ پروین موافق نیست و در مقابل آن می ایستد.

گفته می شود حضور کریم باقری که او هم جزو دوستان گل محمدی، کریمی و مهدوی کیاست و با پروین رابطه خوبی ندارد هم یکی از برنامه های گل محمدی برای جلوگیری از نفوذ پروین در پرسپولیس است. آنها امیدوارند حضور گل محمدی - باقری روی نیمکت و مهدوی کیا - کریمی در زمین مسابقه، از حضور پروین در تیم به بهانه کم تجربگی گل محمدی جلوگیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      پروین جان اون عمه ت ول کن پرسپولیسو
      تا امثال شماها باشن پرسپولیس رشد نمیکنه
      سپاهان رو ببینید خجالت بکشید چقدر همدل هستن اگه اختلاف هم داشته باشن کسی نمیفهمه چون 4 تا مثل پروین اونجا ادعای صاحب بودن پرسپولیس رو ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج