۳۸۵۵۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تازه ترین خبرها از پروژه خودروسازی اپل

هرچند اپل سعی کرده پروژه خودروسازی خود را از دید رسانه ها به دور نگه دارد، اما کمتر کسی است که از جزییات این طرح بی خبر باشد.

وب سایت تک شات: هرچند اپل سعی کرده پروژه خودروسازی خود را از دید رسانه ها به دور نگه دارد، اما کمتر کسی است که از جزییات این طرح بی خبر باشد. در همین راستا، می دانیم که اپل مدتی است پروژه ای به نام Project Titan را در دست اجرا دارد و هدف از آن، تولید خودروی خودران است. براساس شنیده ها، این پروژه بسیار بزرگ است و اپل تاسیسات و ساختمان های زیادی را برای پیاده سازی آن تخصیص داده است.
تازه ترین خبرها از پروژه خودروسازی اپل

با این حال، به نظر می رسد که این پروژه علیرغم تمام پیشرفت هایی که تاکنون داشته، با توقفی روبرو خواهد شد. براساس گزارشی که توسط روزنامه نیویورک تایمز انتشار یافته، اپل این روزها سرگرم بازنگری در طرح خودروسازی خود است و بعید نیست که در راهبرد خود در این زمینه تجدیدنظر کند. طی روزهای اخیر با تعدادی از افراد شاغل در این پروژه قطع همکاری شده و بخش های مختلفی از این پروژه نیز متوقف شده اند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث شده اپل در راهبرد خودروسازی خود تجدیدنظرکند. با این حال، به استناد این گزارش، به نظر می رسد که هرچند اپل پیش از این نمونه آزمایشی این خودرو را تولید کرده، اما هنوز زمان زیادی تا آغاز تولید تجاری آن پیش رو دارد. تیم کوک نیز اوایل سال جاری میلادی گفته بود که هنوز زمان زیادی تا عرضه این خودرو به بازار باقی مانده است.

تیم کوک در آن زمان گفته بود که انتظار برای عرضه نخستین خودروی خودران اپل به بازار شبیه به انتظار برای دریافت هدیه کریسمس، طولانی و زمان بر است.

حال با استناد به این گزارش، می توان گفت که زمان انتظار برای این خودرو از آنچه کوک پیش از این گفته بود نیز طولانی تر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج