۳۹۰۶۱۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید

شرکت MSI که همیشه محصولات گیمینگ جالبی می‌سازد، یک کوله پشتی جذاب تولید کرده که کاملا با هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive هماهنگ است. همچنین این کوله پشتی جذاب سخت افزار خوبی هم دارد که به راحتی می‌تواند بازی‌های واقعیت مجازی را اجرا کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت MSI که همیشه محصولات گیمینگ جالبی می‌سازد، یک کوله پشتی جذاب تولید کرده که کاملا با هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive هماهنگ است. همچنین این کوله پشتی جذاب سخت افزار خوبی هم دارد که به راحتی می‌تواند بازی‌های واقعیت مجازی را اجرا کنند.
کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید

این کوله پشتی واقعیت مجازی تنها ۳٫۵۸ کیلوگرم وزن دارد و بسیار باریک‌ طراحی شده. تمام وسیله‌های جانبی HTC Vive و Oculus Rift هم به آن متصل می‌شوند. شرکت MSI یک کارت گرافیکی GTX ۱۰۷۰ و پردازنده‌ی Core i۷ روی این کوله پشتی قرار داده است.

کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید

باتری تعبیه شده برای این محصول هم انرژی مورد نیاز برای هدست‌های واقعیت مجازی را تامین می‌کند. به احتمال زیاد از حافظه‌ی SSD روی این محصول استفاده شده تا در زمان حرکت دادن این کوله پشتی مشکلی به وجود نیاید. هنوز میزان رم قرار گرفته روی این کوله پشتی مشخص نشده؛ اما یک عدد پورت HDMI، یک عدد پورت Mini DisplayPort، یک عدد پورت USB Type-C و Thunderbolt ۳ و چهار عدد پورت USB ۳.۰ دارد.

کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید

۹ عدد فن و لوله‌های مسی روی کوله پشتی قرار گرفته تا همیشه خنک بماند. براساس ادعای MSI این محصول برای استفاده تا ۱٫۵ ساعت مناسب خواهد بود. همچنین یک عدد باتری اضافه با این کوله عرضه می‌شود.
کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید

قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را مشاهده کنید. البته شرکت HP هم یک مدل از همین کوله پشتی‌های واقعیت مجازی در دست ساخت دارد.
کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید
کوله پشتی واقعیت مجازی MSI را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج