اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۴۵۴۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل؛ پایان رابطه پنهانی

زن میانسال مدتی پس از آشنایی با مردی وقتی با تهدید از او خواست همسرش را طلاق بدهد و با وی ازدواج کند نمی‌دانست این درخواست چه فرجام شومی برایش به دنبال خواهد داشت.

روزنامه ایران: زن میانسال مدتی پس از آشنایی با مردی وقتی با تهدید از او خواست همسرش را طلاق بدهد و با وی ازدواج کند نمی‌دانست این درخواست چه فرجام شومی برایش به دنبال خواهد داشت.

ردیابی‌های پلیسی برای کشف راز این جنایت به‌دنبال پیدا شدن پیکر بی‌جان زن میانسال در حاشیه جاده روستایی در شهرستان فومن کلید خورد.

مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به دنبال اطلاع از کشف جسد، خود را به محل مورد نظر رسانده و تحقیق برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.

نخستین بررسی‌های پلیس حکایت از آن داشت که قربانی حادثه با اصابت جسم نوک تیز به نقاط مختلف بدنش از پا در آمده است.

وضعیت قرار گرفتن جسد در حاشیه جاده نیز نشان می‌داد که عامل جنایت پس از قتل، جسد قربانی را به این منطقه منتقل کرده و با عجله آن را در حاشیه جاده رها کرده و متواری شده است.

مأموران وقتی آثاری از خون در اطراف جسد ندیدند این فرضیه پلیسی قوت گرفت که محل قتل در جای دیگری بوده و جسد بعد از جنایت به این محل منتقل شده است.

سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه» معاون اجتماعی پلیس گیلان دراین باره به خبرنگارما گفت: مأموران انتظامی در ساعت ۱۰و۳۵ دقیقه صبح روز چهاردهم شهریورامسال و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی از کشف جسد زن ناشناس درکنار جاده‌ای روستایی مطلع شده و در محل حضور یافتند.جسد پس از بررسی‌های مقدماتی با دستورقضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. تا اینکه دو روز بعد و در تحقیقات پلیسی هویت زن میانسال، ساکن رشت، سابقه دار و دارای اعتیاد به مواد مخدر به دست آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      حقش بود میخواست زندگیه کسی دیگه رو خراب کنه زندگیه خودش تموم شد خدا نگذره اینجور زنهارو که زندگیه مردم رو خراب میکنند

    • بدون نام

      هم میانسال بوده هم سابقه داروهم معتاداخه زن حسابی توروچه به شوهرکردن اونم مردک روتحریک کنی که زنشوهم طلاق بده خداعاقبت هم روبخیربکنه مینشستی ی زندگی سالم روشروع میکردی بهترنبودحالازیرخروارهاخاک خوابیدی امیدوارم خداوندازگناهانت بگذره

    • بهروز

      هربدبختی به وجود میاد دست زن توشه خدا زنان شیطان صفت را لعنت کنه

    • بدون نام

      این زن یه معتاد و سابقه دار بوده و مسلما مردی هم که در رابطه با همچین زنی هست یه آدم مخترم نیست یکی هست از قماش خود این زن یه معتاد یه مواد فروش و الانم یه قاتل یه آدمی که بودنش زیادیه

    • آناهید

      آقا بهروز اصلا اینطوری نیست اگه اون مرد ازروی هوس و خوش گذرونی چندساعته به این چنین زنی رو نمی اورد به گفته ی شمازنان شیطان صفت هم وجود نداشتن.به نظر وعقیده ی من هم زن ها و هم مرد های جامعه ی مابه اندازه ی هم گناهکار و مشکل زا شدن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا هیچ وقت یک دست صدا نداره و اگه پیگیری بشه پشت انحراف هر زنی در وهله اول دست یک مرد حتما هست و مرد هست که زن رو به انحراف میکشه

    • زیبا

      زن مقصره چون اگه اهمیت به حرف یه غریبه رو نده دیگه فسادی پیش نمیاد و اگه مرد زن داشته باشه به زن خودش محبت میکنه نه به یه زن کثیف که باعث اختلاف و جدایی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی به این خبر نداره ولی من شک دارم تو زن باشی

    • نادیا

      به نظر من اینها معلول هستند .باید علت را جویا شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج