اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۶۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (۲)

در کشورهای مختلف دنیا نقاط زیبا و بکر زیادی وجود دارد که شاید هرگز فرصت و پول سفر به آنها را نداشته باشیم. ما مهم ترین مکانهایی در دنیا که توریست ها را جذب و شیفته خود می کنند، برای شما انتخاب کرده ایم تا در انتخاب مقصد خود گمراه نشوید!

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

برترین ها: در کشورهای مختلف دنیا نقاط زیبا و بکر زیادی وجود دارد که شاید هرگز فرصت و پول سفر به آنها را نداشته باشیم. ما مهم ترین مکانهایی در دنیا که توریست ها را جذب و شیفته خود می کنند، برای شما انتخاب کرده ایم تا در انتخاب مقصد خود گمراه نشوید!

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (1)

16. جزیره سنت وینسنت

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

جزیره سنت وینسنت، در دریای کارائیب قرار دارد و با آب های آبی احاطه شده است. از دیدنی های این جزیره باید به کوه های آتشفشان، آبشارهای زیبا، سواحلی با شن های تیره اشاره کرد. در این جزیره از فروشگاه های زنجیره ای، ترافیک و هتل های بزرگ خبری نیست. Buccament Bay، اقامتگاه پنج ستاره ای است که در پاییز افتتاح شد و اتاق های بیشتر نسبت به هتل های دیگ و حدود ۳۶۰ اتاق دارد. این مکان ۵ رستوران، استخر آب گرم، زمین فوتبال و مرکز هنرهای اجرایی دارد. این هتل و فرودگاه بین المللی که قرار است اواخر سال ۲۰۱۳ گشایش بیابد، سالانه مسافران بسیاری را به این منطقه سرازیر می کنند.


17. Moganshan، چین

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

موگانشان، کوه پوشیده شده از بامبو در فاصله سه ساعتی از شانگهای در چین واقع شده است. افراد پولدار برای استراحت به ویلاهای سنگی و زمین تنیس این کوه می روند. در دهه اخیر غریبه های بسیاری در سراشیبی های کوه موگانشان اقامت گزیده اند و ویلاهای قدیمی را به خانه ها و مهمانخانه های خود تبدیل کرده اند. در اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی، ارزش این کوه به دلیل داشتن دو مشخصه لوکس، به یک باره زیاد شد. یکی از آنها هتل ۱۲۱ اتاقه Naked Stables، شامل ۳ ویلای شیک با بالکن های بزرگی است که دید خوبی به مناظر کوه دارند. Le Passage Moganshan، هتلی ۴۰ اتاقه است که در ماه دسامبر گشایش یافته و در ساخت آن از خانه های تاریخی اربابی موگانشان الهام گرفته شده است.


18. بیرمنگام، انگلستان

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

مجله آشپزی بی بی سی به نام Olive، دومین شهر بزرگ انگستان را به عنوان «غذادوست ترین شهر» این کشور در کنار لندن و ادینبرگ اعلام کرده است. در اکتبر سال ۲۰۱۲، جشنواره ۱۰ روزه غذای بیرمنگام در این شهر برگزار شد. بیشتر شهرت این شهر برای محله مثلث بالتی آن است و می توان در رستوران های محلی آن یک پرس بالتی سفارش داد. بالتی غذای مشهور این شهر است که نوعی غذای پاکستانی-کشمیری است و با کاری تهیه می شود. این شهر همچنین برای صنعت طلا و جواهرش شهرت دارد. از جاذبه های بیرمنگام می توان به کارخانه شکلات سازی کدبری اشاره کرد.

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)



۱۹. فضا

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

خیلی زود هر کسی می تواند با ۲۰۰ هزار دلار به فضا و مرز زمین مسافرت کند. در سال ۲۰۰۴ میلادی، ریچارد برنسون کمپانی ویرجین گالاکتیک را با هدف تجاری سازی مسافرت به فضا تاسیس کرد. سال گذشته میلادی، این شرکت پروازهای آزمایشی به فضا را با فضاپیمای SpaceShipTwo که ظرفیت دو خلبان و ۶ مسافر را دارد، آغاز کرد. هنوز زمان مشخصی برای این پرواز اعلام نشده است. اما حدود ۴۵۰ نفر از سراسر جهان بلیط های این پرواز را خریده اند. نخستین مسافر این پرواز، ریچارد برنسون و دو فرزندش هستند.


20. کرالا، هند

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

سال گذشته هند در نمایشگاه ونیز غرفه داشت. امسال، این شهر نمایشگاه خودش را برپا کرده است. این نمایشگاه در جنوب شهر کرالا در هند برگزار می شود و شامل هنرهای نقاشی، فیلم، مجسه سازی، رسانه، پرفورمنس از هنرمندان هندی و بین المللی است. بیشتر این مراسم در شهر کوچی برگزار می شوند. اما قابل توجه ترین پروژه تاریخی در بخش دیگری از کرالا، Muziris است. Muziris، شهربندری افسانه ای است که در آن داد و ستد ابریشم و ادویه از یونان و مصر رونق بسیاری داشته است. این شهر پس از سقوط رم، به طور اعجاب انگیزی ناپدید شده است. باستان شناسان به تازگی برای کاوش و پیدا کردن این منطقه در آنجا مشغول فعالیت هستند.


21. پاراتی، برزیل

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

این مخفیگاه آرام و بی صدا به سرعت به فرهنگی ترین مقصد گردشگری در Costa Verde در ۳۲۵ مایلی خط ساحلی بین ریو دو خانریو و سوآ پائولو تبدیل شد. پاراتی در تقویم فرهنگی خود شاهد جشنواره های موسیقی جاز و بلوز است. در این شهر همچنین هر ساله نمایشگاه عکاسی بین المللی نیز برگزار می شود. این شهر در چند سال اخیر به خاطر سواحل، تاریخی بودن و کوه هایش به یکی از جاذبه های گردشگری برزیل تبدیل شده است. از دیگر جاذبه های پاراتی باید به فروشگاه های صنایع دستی، کافه های دنج، رستوران های غذاهای دریایی و هتل ها و مسافرخانه های راحت اشاره کرد.


22. کوه رانگ، کامبوج

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

بسیاری از گردشگران ماجراجو همیشه در جست و جوی معابد برای یافتن چیزهای عجیب هستند. یکی از این مقاصد می تواند مجمع الجزایر کوه رانگ در کامبوج باشد که جزیره اصلی آن حدود ۳۰ دقیقه فاصله زمانی با خط ساحلی سیهانوکویله دارد. تا همین چند وقت پیش جایی برای اقامت در این جزایر وجود نداشت اما امسال اقامتگاه سانگ سا در آنجا ساخته شده است. مجمع الجزایر کوه رانگ را روری هانتر و همسرش ملیتا در نتیجه مهاجرتشان به کامبوج در سال ۲۰۰۴ میلادی کشف کردند. ملیتا که قبلا در زمینه مجسمه سازی فعال بود، سانگ سا را طورحی طراحی کرد که از بیرون شبیه دهکده ماهیگیری کامبوج شد. در داخل آن نیز مهمان ها می توانند از امکاناتی همچون استخر، وای فای استفاده کنند.


23. وین

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

در ماه جولای امسال، وین جشن ۱۵۰ سالگی گوستاو کلیمت را جشن گرفت. نقاشی های کلیمت به گران ترین و معروف ترین آثار هنری مدرن تبدیل شدند. در نمایشگاهی که سال ۲۰۱۲ برپا شد، بیشتر آثار این هنرمند به طور یکجا در نمایشگاه به نمایش درآمدند. وین در کشور زیبای اتریش قرار دارد و طبیعت آن زبانزد است. این شهر آمیزه ای از تاریخ و زندگی مدرن است. یکی از تفریحات وین پیاده روی در سطح شهر و در میان درختان کهن سال است. جالب است بدانید در این شهر اتومبیل ها باید در طول روز نیز چراغ های خود را روشن کنند. همه چیز در این شهر بسیار آرام است.

وین سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. موزه ملکه سی سی، کلیسای سنت استفان، قصر شونبرون، موزه آلبرتینا و قصر بلویدیر از جمله دیدنی های شهر وین هستند.


24. چاتانوگا، ایالت تنسی

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)


در سال 1969 میلادی، والتر کرونکت اعلام کرد چاتانوگا کثیف ترین شهر آمریکاست. اما در سال های اخیر، تغییرات بسیاری کرده و این شهر به محلی برای هنرمندان تبدیل شده است. بعلاوه سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری، یک برنامه مشوق که Arts Move نامیده می شود، هنرمندان بسیاری را از رسانه های مختلف به این شهر کشاند.


۲۵. Dakhla، مراکش

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

شاید مردم مراکش خیلی دوست نداشته باشند که افراد زیادی این منطقه دور افتاده را کشف کنند، اما این شهرستان بیابانی که در خط ساحلی آتلانتیک، قرار دارد و تاریخچه نامشخصی نیز دارد، در حال حاضر تحت نظارت دولت مراکش است و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند. این شهرستان با داشتن ۳۰ مایل منطقه شنی که بین اقیانوس و مرداب در جنوب مراکش، یکی از بزرگ ترین مناطق کایت سواری در دنیا محسوب می شود.

این شهرستان جاذبه های دیگری نیز غیر از لذت پرواز دارد. دمای آب در طول سال ۸۰ درجه باقی می ماند، سفر در این بیابان لذت بخش است و غذاهای دریایی خوشمزه ای دارد. از آنجا که هوا در طول روز بسیار گرم است، این شهرستان در طول شب بسیار زنده و پر رونق است و همه رستوران ها و کافه ها با تاریک شدن هوا فعالیت خود را آغاز می کنند. در این شهرستان هتل های مختلفی همچون کالیپو ساهارا وجود دارند.


26. مالدیو

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

مالدیو همچون گردنبند گرمسیری اقیانوس هند است. این کشور جزیره ای در جنوب غربی هند واقع شده است. این جزیره با داشتن آب های گرم، موج های زیبا، هتل ها و اقامتگاه های پنج ستاره بهترین مکان برای گذراندن دوره ماه عسل است. جزایر مالدیو از جمله مکان های جذاب برای غواصان است. مالدیو، کوچک ترین کشور قاره آسیا است. اصولا، هتل های این کشور روی جزیره های کوچکی قرار گرفته اند که همچون یک شهر کوچک به حساب می آیند و همه امکانات رفاهی در آن یافت می شود.


27. مالاکا، مالزی

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

با آبراه های روشن، خیابان های باریک و ساکت با معابد و مغازه های قدیمی، مالاکا به عنوان قدیمی ترین شهر مالزی، یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است. این شهر جزو میراث جهانی یونسکو است و به واسطه معماری و غذاهای متفاوتش، سالانه افراد بیشماری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. در سال ۲۰۱۱ میلادی، بیش از ۷ میلیون گردشگر به این شهر مسافرت کرده اند. این شهر در فاصله ۹۰ مایلی از کوالالامپور قرار دارد و در آن هتل های مشهوری همچون کازار د ریو با ۶۶ اتاق مستقر هستند. قلعه Porta de Santiag: یکی از جاذبه های شهر مالاکا و یکی از مکان های بسیار برجسته و محبوب برای گردشگران است. این قلعه در سال ۱۵۱۱ میلادی توسط پرتغالی های ساخته شده است. کلیسای سنت پاول وقلعه سنت جان از دیگر جاذبه های این شهر هستند.


2 8. The Algarve

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

Algarve، در ساحل جنوبی پرتغال یکی از مناطق گردشگری مشهور برای اهالی اروپای شمالی است. البته این شهر زیبا باداشتن هتل های لوکس و زیبا افراد بیشتری را به خود جذب می کند. یکی از این هتل ها، هتل بلا ویستا با ۳۸ اتاق است. این ویلای ۱۹۱۸ که چشم انداز زیبایی به ساحل Praia da Rocha دارد توسط هتل دار فرانسوی نوسازی شده است و طراحی بسیار منحصر به فردی دارد .


29. Tahoe، کالیفرنیا

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

تاهو یک دریاچه آب شیرین در آمریکا در مرز کالیفرنیا و نوادا است. این منطقه برای داشتن مناطق مختلف اسکی، تفرجگاه های تابستانه و جاذبه های دیگر یکی از مناطق گردشگری این منطقه به شمار می رود. این دریاچه آب زلال و چشم انداز کوهستانی زیبایی دارد و به همین دلیل بسیار شهرت یافته است.


30. آنتراکتیکا

مکان هایی که قبل از مرگ باید ببینید (2)

قطب جنوب مساحتی حدود ۱۴ میلیون کیلومتر مربع دارد. شاید بتوان به آن لقب بزرگ ترین بیابان دنیا را داد. همه سطح آن را یخ پوشانده است و نمی توان در آن کشت و کار کرد. این منطقه سردترین و خشک ترین خشکی دنیاست به طوریکه که دمای آن تا نفی ۸۹ درجه نیز رسیده است. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان به این منطقه سفر می کنند. سالانه کشتی های تفریحی زیادی به مقصد قطب جنوب حرکت می کنند. این کشتی ها بسیار لوکس و شیک هستند و امکانات فوق العاده ای دارند به همین دلیل، تورهای گردشگری آن بسیار گران است. در قطب جنوب حیواناتی همچون پنگوئن، خرس های قطبی، شیرهای دریایی، فک و گونه های مختلف ماهی ها زندگی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج