۳۹۸۱۸۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اعطای تسهیلات ویژه به مشاغل خانگی و روستایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اعطای تسهیلات ویژه به مشاغل خانگی و روستایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

اصغر نورالله ‌زاده اظهار کرد: تسهیلاتی که صندوق ارائه می‌کند بر مبنای نیازسنجی و شناسایی ظرفیتها و توانمندی‌هاست و اعتقاد نداریم که متقاضیان حتما باید به صندوق مراجعه داشته باشند.

وی از اجرای طرح تکاپو در هفت استان کشور خبر داد و گفت: این طرح با همکاری و مشارکت " یونیدو " به اجرا در آمده و بر اساس آن پتانسیل‌ها و ظرفیتهای هفت استان کشور را شناسایی کرده‌ایم. به عنوان نمونه استان کردستان دارای مزیت آی تی و سمنان مزیت گردشگری است که تلاش کردیم با شناسایی ظرفیتها و قابلیتهای هر استان و انطباق آن با مدلی که طراحی کرده‌ایم این مناطق را به سمت اشتغالزایی سوق دهیم و تسهیلات خود را در این بخش متمرکز کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه توانمندی افراد در فرایند اعطای تسهیلات موثر است، حداقل تسهیلات اعطایی صندوق به مشاغل خانگی و روستایی را ۵ میلیون تومان و حداکثر تسهیلات را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

نورالله زاده همچنین بر لزوم شناسایی مزیتهای رقابتی روستایی تاکید کرد و گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری‌های مبتنی بر توسعه محلی و منطقه‌ای هستیم تا ظرفیتهای اشتغال در روستاها را شناسایی کنیم و اعتقاد ما بر این است که روستاها قابلیت تولید دارند و بر خلاف آنچه که از محیط‌های روستایی تصور می‌شود در روستاها بازارهای گسترده‌تری وجود دارد.

وی درعین حال مهمترین مشکل تولید در ایران را ایجاد بازار فروش مناسب دانست و افزود: بیشترین ارزش افزوده در تمام مراحل تولید از تهیه مواد اولیه، طراحی، تولید تا فروش را همواره در بخش فروش کالا و محصولات شاهد هستیم و اگر بتوانیم موسساتی را که صرفاً کار مشاوره، بازاریابی و فروش را انجام می‌دهند شناسایی و ساماندهی کنیم، به تولیدات حاصل از کسب و کارهای خرد و کوچک و خانگی کمک کرده‌ایم.

به اعتقاد مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعامل با خیرین بازار و اتحادیه‌های صنفی، موجب تقویت بنیه مالی موسسات خیریه و فراهم کردن زمینه فروش محصولات اصناف می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      با وام دادن فشار بیشتر بر مردم وارد می شه و کاری حل نمی شه مشکل بیکاری و بی پولی حل بشه وام که چاره نیست مدیریت که نیست فقر زیاد و زیاد تر می شه

    • بدون نام

      حالا می گویند وام می دهیم عمل بشه که نمی شود سه ساله است وعده های خالی می دهند خلاصه سرگمان می کنند فقط امیدتان به خدا باشد

    • zohre

      واما رو ب افرد با نفوذ میدن.این اشخاص ی درصدی از وام رو برمیدارن و ب دیگران مبدن. سال گذشته بازاری براشون درست شده بود. مثلا برای ی وام 10میلیونی 1میلیون از شخص میگیرن.

    • zohre

      متاسفانه وام ها رو ميدن به اشخاص با نفوذ. اين اشخاص وام رو با در صدي به كساني كه مد نظرشونه ميدن. مثلا از يه وام 10 ميليوني يك ميليون تومان رو بر مي دارن براي خودشون. سال گذشته بازاري براي اين اشخاص درست شده بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج