۳۹۹۷۵۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینتل، مد و تکنولوژی را با هم پیوند می‌دهد

خیلی‌ها فکر می‌کنند مدل بودن کار خیلی ساده‌ای است. پس از آراستن سر و صورت روی صحنه‌ حاضر می‌شوی و لباس‌هایی که پوشیدی را به نمایش ‌می‌گذاری و کلی هم پول در می‌آوری. با این حال ماجرا به این سادگی نیست.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: خیلی‌ها فکر می‌کنند مدل بودن کار خیلی ساده‌ای است. پس از آراستن سر و صورت روی صحنه‌ حاضر می‌شوی و لباس‌هایی که پوشیدی را به نمایش ‌می‌گذاری و کلی هم پول در می‌آوری. با این حال ماجرا به این سادگی نیست. دست کم یکی از فاکتورها که باعث می‌شود این شغل آنقدرها هم ساده نباشد میزان استرسی است که به مدل‌ها وارد می‌شود. ظاهرا حضور بر روی صحنه و قرار گرفتن پیش چشم تماشاگران و دوربین‌ها به افراد استرس وارد می‌کند.
اینتل، مد و تکنولوژی را با هم پیوند می‌دهد

در این میان شرکت اینتل سعی کرده در هفته مد پاریس پیوندی میان مد و تکنولوژی برقرار کند. این شرکت نوعی گجت پوشیدنی خاص ساخته که امکان می‌دهد حضار بتوانند سطوح استرس مدل را هنگام راه رفتن ببینند.

این گجت پوشیدنی شامل یک کمربند و عینک است. این عینک می‌تواند از فرد نوار مغزی تهیه کند و بخشی که روی بینی فرد قرار می‌گیرد نوعی سنسور دارد که ضربان قلب را می‌سنجد. این اطلاعات پردازش می‌شوند و بعد وارد کمربند می‌شود.
این کمربند هم نوعی پروژکتور است که می‌تواند تصویر و انیمیشن را روی یک سطح پخش کند تا از طریق آن در لحظه متوجه میزان سطوح استرس فرد شویم. به هر حال معلوم نیست که این دستگاه‌ها واقعا در زندگی عادی هم به کار می‌آیند یا نه ولی به هر حال پیوند میان تکنولوژی و صنعت مد پیوندی است که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج