خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
۴۰۲۴۲۳
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
۱۵۱۷
تسلا برای اولین بار در بین 100 برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال 2016 است و با ارزش تخمینی 4.011 میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: تسلا برای اولین بار در بین 100 برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال 2016 است و با ارزش تخمینی 4.011 میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.

 خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان

طبق اخبار منتشر شده از سوی اینتربرند، رشد تسلا با تغییر اولویت‌های مصرف‌کنندگان افزایش یافته است. نسل جدیدی از خریداران خودرو به دنبال ارزش، راحتی و راندمان بالا هستند که همین امر به تاثیر بالای برندهایی چون تسلا به منظور طراحی‌های جدید و برجسته اجازه می‌دهد.

 خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان

خودروسازان کلاً در این تحقیق خوب عمل کرده‌اند و در مجموع 15 برند خودروساز در بین 100 برند باارزش جهان دیده می‌شوند. تویوتا در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و نسبت به سال گذشته رشد یک پله‌ای را نشان می‌دهد. ارزش این برند 53.58 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. مرسدس بنز نیز دومین برند خودروسازی برتر با رتبه‌ی نهم است و ارزش آن 43.49 میلیارد دلار تخمین زده شده است. ب ام و نیز با ارزش تقریبی 41.535 میلیارد دلار در رتبه‌ی یازدهم قرار گرفته است.

 خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
 برای دیدن عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید.

خودروسازان حاضر در این لیست در مجموع ارزش 256.604 میلیارد دلاری دارند که طبق گفته‌ی اینتربرند نسبت به سال پیش رشد 9.5 درصدی را نشان می‌دهند. نیسان بیشترین رشد انفرادی را داشته و با رشد 22 درصدی ارزش 11.066 میلیارد دلاری دارد. جای تعجبی ندارد که فولکس‌واگن بزرگ‌ترین بازنده بوده و ارزش آن با 9 درصد کاهش به 11.436 میلیارد دلار رسیده است؛ اما آئودی و پورشه به ترتیب رشد 14 و 18 درصدی را داشته‌اند.

موتورسیکلت‌ساز افسانه‌ای هارلی دیویدسون نیز در مکان هشتادم این لیست قرار داشته و ارزش آن 5.527 میلیارد دلار است.

علیرغم عملکرد خوب خودروسازها، اینتربرند خاطر نشان کرده که صنعت خودرو با چالشی بزرگ در حفظ عملکرد خود در سال‌های آینده مواجه خواهد بود.
 
این گزارش می‌گوید: «مالکیت یک خودرو برای نسلی که درباره‌ی اثرات زیست‌محیطی و هزینه‌های بالای خودرو نگران هستند اهمیت کمتری می‌یابد.»

همان‌گونه که چشم‌انداز صنعت خودرو تغییر می‌کند، خودروسازها مجبور خواهند بود تا خود را با واگرایی گروه‌های مصرف‌کننده تطبیق دهند.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
15:30 - 1395/07/18
صنعت مونتاژکاری و عقب افتاده خودروسازی ایران هیچ جایگاهی درجهان نداردولی بهترین تخصص و مهارت را در خالی کردن جیب مردم دارد.ایرانخودرو و سایپا که دو شرکت ظالم و مونتاژ کار هستند انحصاری و غیررقابتی میباشند.
Iran, Islamic Republic of
16:31 - 1395/07/18
بنظرم منتاژکارای ایرانی پولدارتر ازین حرفا باشن
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج