اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کروس: برنامه من بازنشستگی در رئال است

صبح روز پنجشنبه تونی کروس، هافبک تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد تمدید قرارداد خود که روز گذشته به طور رسمی تا سال ۲۰۲۲ به امضا رسید، با خبرنگاران گفتگو کرد.

وبسایت نود: صبح روز پنجشنبه تونی کروس، هافبک تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد تمدید قرارداد خود که روز گذشته به طور رسمی تا سال ۲۰۲۲ به امضا رسید، با خبرنگاران گفتگو کرد.

وی به سؤالات زیر پاسخ داد:

بعد از امضای قرارداد جدید چه حسی دارید؟

امروز برای من روز ویژه ای است، این از آن دسته قرارداد هایی است که در زندگی تنها یک بار یا حداکثر دو بار امضا می کنید. خیلی خوشحالم که اینجا در بزرگترین باشگاه دنیا حضور دارم. دو سال فوق العاده اینجا سپری کرده ام، و امیدوارم سال های بیشتری پیش رو باشد. برنامه من این است که اینجا بازنشسته شوم. از روی هوی و هوس قرارداد امضا نمی کنم. قرارداد من ۶ ساله است و متعهد هستم که هر ۶ سال را اینجا بازی کنم. وقتی تمام شود ۳۲ ساله خواهم شد و فرصت فوق العاده ای است تا اینجا بازنشسته شوم. نمی توانم تصور کنم که در ۳۶ سالگی هنوز بازی می کنم.

می خواهم اینجا قهرمان لیگ شوم. این برای ما مهم است. در رئال مادرید شما باید همه چیز را فتح کنید. قهرمان اروپا شده ام اما لیگ را هم می خواهم. گاهی اوقات ثبات نداریم و شاید به همین خاطر است که قهرمان لیگ نشده ایم.

کروس: برنامه من بازنشستگی در رئال است

در تابستان می دانستید که قرارداد جدیدی امضا خواهید کرد؟

بله، اما هرگز چیزی نگفتم چون همیشه شایعاتی وجود دارد. در رئال مادرید خیلی خوشحالم - از اولین روزی که به اینجا آمدم خوشحال بودم - و هیچوقت به چیزی جز ماندن فکر نکرده ام. فقط می توانم خوشحال باشم که دیدگاه باشگاه هم همینطور است.

حالا شما طولانی ترین مدت قرارداد را در باشگاه دارید. این برای شما چه معنایی دارد؟

مشخص است که این تصمیم را من و باشگاه نه تنها بر پایه گذشته و حال، بلکه برای آینده گرفته ایم. یک قرارداد طولانی مدت به این معنی است که هر دو طرف می خواهند برای مدتی طولانی در کنار هم بمانند. خیلی خوشحالم. از اولین روزی که آمدم واقعاً حس کردم استقبال خوبی از من شده است. عشق از سوی هواداران نیز بسیار خاص بوده است. همچنین خیلی خوب است که آنها برای من آنقدر ارزش قائل اند که تمدید قرارداد را در وقفه بازی های ملی اعلام کردند.

به عملکرد تیم در این فصل نگاه کنیم، بدون کاسمیرو و مودریچ چگونه اوضاع تغییر می کند؟

بدیهی است که کار سخت می شود؛ آنها دو بازیکن بسیار مهم هستند. اما شخصاً سبک بازی من چندان تغییر نکرده است. وقتی کاسمیرو حضور ندارد، من نقش دفاعی تری دارم. از بازی در کنار لوکا لذت می برم بنابراین مهم است که هر دوی آنها زودتر باز گردند.

برداشت شما از انتقاداتی که از زیدان می شود، چیست؟

خیلی روزنامه ها را نمی خوانم و نمی دانم چه چیز هایی گفته شده است، اما زیدان برای باشگاه فوق العاده ارزشمند است. بازی های زیادی را مساوی کرده ایم، که خوب نیست، و شایسته انتقادات هستیم. اما بازی هایی هم وجود داشته که علیرغم تساوی، شایسته پیروزی بوده ایم. مهم این است که همچنان مثل یک تیم بازی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش بر میگشت بایرن مونیخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج