۴۰۶۱۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یکی از دلایل احتمالی انفجار نوت ۷ مشخص شد

احتمالا تا به حال مطلع شده‌اید که چه بر سر نوت ۷ آمد و پس از انفجار گوشی‌هایی که یک بار بازگردانده شده بودند و ظاهرا سالم بودند سامسونگ به تولید گلکسی نوت ۷ پایان داد. اما شاید یکی از اصلی‌ترین سوال‌ها که هنوز ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده علت این انفجارها باشد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت سامسونگ در این روزها تلاش کرده همه دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ را جمع‌آوری کند. احتمالا تا به حال مطلع شده‌اید که چه بر سر نوت ۷ آمد و پس از انفجار گوشی‌هایی که یک بار بازگردانده شده بودند و ظاهرا سالم بودند سامسونگ به تولید گلکسی نوت ۷ پایان داد. اما شاید یکی از اصلی‌ترین سوال‌ها که هنوز ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده علت این انفجارها باشد. تا به امروز دقیقا علت مشخصی برای انفجارها عنوان نشده و فقط به شکل کلی به مشکلاتی در باتری این گوشی اشاره شده است.
یکی از دلایل احتمالی انفجار نوت 7 مشخص شد

اما حال یک گزارش جدید می‌تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارمان بگذارد. طبق این گزارش که وال‌استریت ژورنال آن را منتشر کرده مشخص شده که سامسونگ در زمان تولید نوت ۷ تصمیم گرفته باتری‌های این گوشی را در آزمایشگاه‌های خودش تست کند. این در حالی است که سایر تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند از جمله شرکت اپل از یکی از ۲۸ آزمایشگاه تایید شده دیگر که به خود تولید‌کننده‌ها مرتبط نیستند استفاده می‌کنند.

در این آزمایشگاه‌ها برخی استانداردهای لازم برای گوشی‌های هوشمند سنجیده می‌شوند و ظاهرا سامسونگ تنها شرکتی بوده که این کار را در آمایشگاه‌های خودش انجام می‌داده.

این اطلاعات توسط سخنگوی شرکت سامسونگ هم تایید شده اما سامسونگ اعلام کرده این موضوع حاوی هیچ نکته‌ای که با مشکلات پیش آمده برای گوشی نوت ۷ مرتبط باشد نیست. اما برخی معتقدند با توجه به اینکه سامسونگ در ماه سپتامبر مشکل نوت ۷ را در باتری آن عنوان کرده بود این اظهارنظر سخنگوی سامسونگ کمی عجیب به نظر می‌آید.

سامسونگ هفته گذشته اعلام کرد که پس از مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ قصد دارد در زمینه تضمین کیفیت محصولاتش برخی تغییرات را ایجاد نماید. شاید یکی از این تغییرات مربوط به همین مساله شود؛ اینکه سامسونگ از این پس برای تست باتری‌هایش از آزمایشگاه‌های مورد تایید دیگر به جای آزمایشگاه شرکت خود استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج