اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۱۰۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مریل استریپ: دوست دارم نقش هیلاری را بازی کنم

در حالی که جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از امروز (سه‌شنبه) با نمایش فیلم «فلورنس فاستر جنکینز» با بازی مریل استریپ افتتاح می‌شود، بازیگر امریکایی برنده اسکار با حضور در نشست خبری این رویداد سینمایی درباره همکاری با استیون فری‌یرز کارگردان، در ژاپن حرف‌های جالبی زده است.

وب‌سایت آی ‌سینما: در حالی که جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از امروز (سه‌شنبه) با نمایش فیلم «فلورنس فاستر جنکینز» با بازی مریل استریپ افتتاح می‌شود، بازیگر امریکایی برنده اسکار با حضور در نشست خبری این رویداد سینمایی درباره همکاری با استیون فری‌یرز کارگردان، نقش شخصیت عجیب و غریبی که در این فیلم بازی کرده، سیاست روز امریکا، جنبش حمایت از زنان و همچنین حضورش در ژاپن حرف‌های جالبی زده است.
مریل استریپ: دوست دارم نقش هیلاری را بازی کنم

به گزارش «چنل نیوزآسیا»، استریپ درباره علت اصلی حضورش در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم توکیو گفت: «من در حال حاضر بیکار هستم و امکانش را داشتم که به اینجا بیایم.» بازیگر ۶۷ ساله در واکنش به خبرنگاری که با نقل قول از هیلاری کلینتون توضیح داده بود نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا شخصا استریپ را برای ایفای نقش خودش بر پرده سینما پیشنهاد داده، گفت: «بسیار خوشحالم که چنین چیزی می‌شنوم. اما باید منتظر پیشنهاد این نقش باشم. دستاوردهای بزرگ او (کلینتون) در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد خورد.»

استریپ در ادامه صحبت‌هایش و اشاره به فضای رقابتی میان نامزدهای ریاست جمهوری کشورش، یادآور شد این روند بسیار فرسایشی شده است: «این موضوع فشار زیادی را به همگی ما تحمیل کرده است.» او همچنین در توضیح امکان‌های تغییر جایگاه زنان در صنعت سرگرمی گفت: «تلویزیون جای مناسبی برای زنان بوده است و ثابت کرده مخاطبان خودش را دارد.»

استریپ در درام‌کمدی زندگینامه‌ای «فلورنس فاستر جنکینز» در نقش شخصیتی ثروتمند ظاهر شده که از قضا شیفته هنر است و با این که استعدادی در خوانندگی ندارد اما مصمم است پا به این عرصه بگذارد. استریپ که خودش دستی در خوانندگی دارد و آواز خواندن را بلد است، برای بازی در این نقش باید فوت و فن ناشیانه آواز خواندن را می‌آموخت.

بازیگر برنده اسکار با تایید حقایقی که فیلم درباره شخصیت جنکینز به تصویر می‌کشد، گفت: «تمام این تناقض‌گویی‌ها و بی‌ثباتی‌ها حقیقت دارد. او فقط ساندویچ و سالاد سیب زمینی می‌خورد و حقیقتا موجود عجیبی بود.»

بیست و نهمین جشنواره فیلم توکیو در تاریخ سوم نوامبر(۱۳ آبان) به کار خود پایان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج