اشتباهات رایج رژیمی که کاهش وزن نمی آورد!
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
دکتر نداف کرمانی 1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
فرش مرتضوی_1
دکتر نداف کرمانی 3
فرش مرتضوی_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
دکتر نداف کرمانی 4
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دکتر نداف کرمانی 2
فرش مرتضوی_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۴۱۶۰۳
۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
۱۰۳۷۰
شما برای خودتان برنج و سبزیجات کشیده اید تا بخورید و دوستتان در حال خوردن کیک شکلاتی است و تقلا می کنید که وزنتان را کم کنید. با خوردن نوشابه و آب نبات و شیرینی هم می توان وزن کم کرد. برعکس اگر دائماً سالاد و سبزیجات و بروکلی بخورید هم ممکن است وزنتان افزایش یابد!

برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها:

اشتباهات رژیمی که کاهش وزن را کند می کنند

1. شیرینی نخوردن

شما برای خودتان برنج و سبزیجات کشیده اید تا بخورید و دوستتان در حال خوردن کیک شکلاتی است و تقلا می کنید که وزنتان را کم کنید. با خوردن نوشابه و آب نبات و شیرینی هم می توان وزن کم کرد. برعکس اگر دائماً سالاد و سبزیجات و بروکلی بخورید هم ممکن است وزنتان افزایش یابد. مطالعات نشان می دهند آنچه می خوریم مهم است. نباید سالاد و سبزیجات و غیره را کنار بگذارید، ولی باید در رژیم شما تنوع هم وجود داشته باشد.




2. مصرف غذاهای بدون گلوتن

نباید از مواد غذایی مهم موجود در حبوبات و فولیک اسید و فیبر بگذرید. غذاهای بدون گلوتن به معنای غذاهای کم کالری نیستند. پس چند بار در هفته، ساندویچ ناهار خود را با نان گندم و سالاد پر پروتئین درست کنید. ولی فرآورده های گلوتنی را کلاً حذف نکنید، مگر آنکه عذر پزشکی داشته باشید.




اشتباهات رژیمی که کاهش وزن را کند می کنند


3. حذف کربوهیدرات برای سرعت دادن به کاهش وزن

استفاده از غذاهای کم کبوهیدرات همیشه خوب نیست و می توانید تأثیرات بلندمدت داشته باشد. در شش ماهه اول می تواند وزن بیشتری کم کند، ولی در عرض یک سال، نتایج آن مثل یک روش متعادل هستند. پس بجای این کار سعی کنید کربوهیدرات های خالص مثل نان، کلوچه و برنج سفید را حذف کنید و بجای آنها از حبوبات سالم استفاده کنید که معده شما را پر کند و آهسته تر هضم شود.




4. خوردن فیبر زیاد

اگر فکر می کنید برای آنکه سبک تر شوید باید فیبر زیادی بخورید، در اشتباهید. فقط خوردن فیبر نتیجه معکوس دارد. وقتی فیبر زیادی مصرف می کنید باید مایعات بیشتری هم مصرف کنید. اگر این کار را نکنید، بیش از حد معمول احساس پر شدن خواهید کرد. باید به تدریج میزان فیبر را افزایش دهید. در غیر این صورت لوله گوارشی شما دچار ناراحتی می شود.




5. خوردن چندین وعده غذایی کوچک در طول روز

شاید فکر کنید غذای کمتر به معنای کاهش وزن است، ولی ناخونک های کوچکی که به این غذا و آن می زنید واقعاً به افزایش وزن کمک می کنند. برای مثال اسنک ها را در نظر بگیرید. شما فکر می کنید اسنک ها میان وعده هایی هستند که کالری زیادی ندارند، در حالیکه هر بسته از آنها 300 تا 400 کالری دارد و چربی و کالری آنها معادل یک وعده غذایی است.




اشتباهات رژیمی که کاهش وزن را کند می کنند


6. خوردن اسنک قبل و بعد از ورزش

اگر برای ماراتن آماده نمی شوید، قبل و بعد از ورزش و تمرین به غذا نیاز ندارید. خانم ها به باشگاه ورزشی می روند تا وزن کم کنند و همانجا یک آّبمیوه 600 کالری هم می نوشند. این کار درست نیست. بجای آن باید چند دانه بادام یا وعده کوچکی حبوبات پس از تمرین مصرف شود، ولی تنها در صورتی که واقعاً گرسنه باشید.




7. خوردن بیش از حد غذاهای کم چربی

مردم فکر می کنند اگر غذایی کم چربی باشد، یعنی کم کالری است. این مطلب درست نیست. باید کل برچسب محصول را بخوانید و ببینید که چقدر کالری دارد. خانم ها اغلب لوبیا، مغزها و حبوبات و کره های آنها را نمی خورند، زیرا فکر می کنند وزنشان زیاد می شود. در حالیکه پزشکان می گویند یک قاشق غذاخوری کره بادام یا بادام زمینی روی کرفس یا نان تست خود بمالید و آن را بخورید. خوردن غذاهای پروتئین دار، به خصوص منزیم، ویتامین های ب و ای و فیبر به میزان کالری موجود در آنها می ارزد.




اشتباهات رژیمی که کاهش وزن را کند می کنند

8. همیشه سالاد خوردن

دوست نداریم این را بگوییم، ولی سالاد خوردن همیشه هم سالم نیست. میزان سالاد و سسی که روی آن می ریزید هم مهم است. افرادی هستند که روی سالاد خود مواد پر کالری مانند پنیر، سس، سیب زمینی، تن ماهی، و تکه های نان و ژامبون می ریزند. باید مواردی که روی سالاد می ریزید را محدود کنید.

انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:1
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش ریحان 1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_1
فرش تارنگ_1
اپیلاسیون نانا 3
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
شیرآلات زمانی_3
فرش تارنگ_4
اپیلاسیون نانا 4
فرش ریحان 4
شیرآلات زمانی_4
فرش ریحان 2
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
فرش تارنگ_2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
سفیر بار ساقدوش_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
کالابرد_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
فرش تارنگ_فوتر
شفا_فوتر
استیل رگال_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
فنی آتل_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر