۴۱۹۲۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

در این تصویر سعی شده نشان داده شود که چه چیزی در زیر پوشش‌های استتاری نمونه‌های در حال آزمایش نسل آیندهٔ مرسدس بنز A کلاس پنهان شده است

وب سایت پدال - امیر دهقان: در این تصویر سعی شده نشان داده شود که چه چیزی در زیر پوشش‌های استتاری نمونه‌های در حال آزمایش نسل آیندهٔ مرسدس بنز A کلاس پنهان شده است.
تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

مرسدس بنز سال گذشته کوچک‌ترین محصول خود یعنی A کلاس را مورد فیس‌لیفت ظریفی قرار داد اما این شرکت آلمانی در حال حاضر بر روی توسعه و ساخت نسل چهارم A کلاس با کد W۱۷۷ تمرکز کرده و معرفی آن برای اواخر سال آینده یا اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.
در حال حاضر پروتوتایپ‌های نسل جدید A کلاس درحالی‌که به‌شدت پنهان شده‌اند، در حال آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ دیده شده و توسط دوربین جاسوسان شکار شده‌اند؛ حال بر اساس این تصاویر جاسوسی، یک رندر از طراحی احتمالی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس طراحی شده است و سعی شده نزدیک‌ترین نما به طراحی نهایی این هاچ‌بک اشتوتگارتی را نشان دهد.

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

انتظار می‌رود در نسل جدید A کلاس چراغ‌های جلوی باریک کاملاً LED بکار رفته باشد که ظاهر شیک‌تری به خودرو بخشیده‌اند. همچنین این خودرو در طول و عرض نسبت به نسل قبلی رشد خواهد داشت. این امر موجب شده که A کلاس W۱۷۷ از فضای زانو و فضای پای بیشتری برخوردار شده و حجم صندوق بار آن نیز افزایش یابد که موجب استفادهٔ راحت‌تر در سفرهای نه‌چندان طولانی می‌شود.

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

از نمای داخلی A کلاس جدید هیچ تصویری موجود نیست اما ارائهٔ یک صفحه آمپر تمام دیجیتال در دستور کار قرار دارد. بااین‌حال به‌احتمال‌زیاد مرسدس بنز این مورد را به‌عنوان یک آپشن سفارشی ارائه می‌کند یعنی درست مانند صفحه آمپر مجازی دیجیتالی آئودی که به‌صورت سفارشی برای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ A۳ ارائه می‌گردد.

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

A کلاس ۲۰۱۸ یک مدل کاملاً جدید نخواهد بود چراکه همچنان بر روی نسل دوم همان پلت‌فرم MFA مرسدس بنز ساخته شده است. همچنین احتمالاً در ساخت این خودرو به‌صورت گسترده از آلومینیوم استفاده خواهد شد اما هنوز برای اطمینان از این مورد خیلی زود است. در تصاویر جاسوسی از پروتوتایپ‌های در حال آزمایش، در قسمت جلو دوربین و سنسورهایی دیده می‌شود که این یعنی نسل جدید A کلاس به سیستم‌های ایمنی و کمک‌رانندهٔ جدیدی مجهز خواهد بود که برخی از آن‌ها به‌صورت استاندارد و برخی دیگر به‌عنوان آپشن‌های سفارشی ارائه می‌گردند.

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

برای نسل چهارم مرسدس بنز A کلاس، موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژ در دستور کار قرار گرفته است درحالی‌که نمونهٔ کارآمدتر پلاگین‌هیبریدی آن‌هم تولید خواهد شد. همچنین نسخهٔ نیمه اسپرتی بنام A۴۰ AMG (این نام قطعی نیست) هم دیده شده که با قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار، برای پر کردن شکاف بین A کلاس معمولی و مدل پرچم‌دار A۴۵ AMG به بازار می‌آید. A۴۵ نیز احتمالاً اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده و بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

تصاویری از نسل آینده مرسدس بنز A کلاس

بیش از یک سال پیش گزارشاتی مبنی بر برنامهٔ مرسدس بنز برای عرضهٔ نسل آیندهٔ A کلاس در ایالات‌متحده منتشر شد. اگر این اتفاق روی دهد، به‌احتمال‌زیاد A کلاس جدید در کارخانه‌ای که با سرمایه‌گذاری مشترک دایملر و رنو-نیسان در مکزیک احداث شده است تولید خواهد شد درحالی‌که این خودرو برای بازار اروپا همچنان در شهر راشات آلمان به تولید خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج