اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۷۲۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند

گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود ۲۵۰۰ پهپاد کارما که طی ۱۶ روز فروخته شده‌اند، را اعلام کرده است زیرا در برخی از موارد بسیار نادر، این پهپاد حین پرواز به صورت ناگهانی دچار نقص در میزان شارژ و توان میشود.

وب سایت تک شات: گوپرو که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دوربین‌های اکشن است حدود یک ماه و نیم پیش از ورودش به عرصه پهپادها خبر داد و از اولین پهپاد تاشوی خود به نام کارما رونمایی کرد. در هر حال آن دسته از مشتریانی که یکی از پهپادهای کارمای گوپرو را خریداری کرده‌اند باید در اولین فرصت آن را به این شرکت تحویل دهند.
گوپرو پهپادهایش را جمع آوری می کند

گوپرو به صورت رسمی فراخوان حدود ۲۵۰۰ پهپاد کارما که طی ۱۶ روز فروخته شده‌اند، را اعلام کرده است زیرا در برخی از موارد بسیار نادر، این پهپاد حین پرواز به صورت ناگهانی دچار نقص در میزان شارژ و توان میشود. گوپرو قصد ارایه پهپاد جایگزین را ندارد و از تمامی مشتریانش خواسته با مراجعه به مکانی که پهپاد را از آنجا خریداری کرده‌اند، تمامی پول پرداختی را پس بگیرند. زمانی که این مشکل به صورت کامل حل شود، فروش و ارسال این پهپاد دوباره آغاز خواهد شد.

گوپرو در صفحه پرسش‌های متداول وب سایت خود اطلاعات دقیق‌تری درباره این فراخوان ارایه کرده است، برای مثال نیازی به قبض اولیه خرید نیست و تمامی بخش‌های پهپاد باید پس داده شوند تا تمامی پول پرداختی به مشتری بازگردانده شود.

نیکولاس وودمن مدیر عامل گوپرو در بیانیه‌ای اعلام کرد: "امنیت اولویت اصلی ماست، تعداد انگشت شماری از مالکان کارما از نقص عملکرد این پهپاد حین پرواز خبر داده‌اند. به همین دلیل به سرعت وارد عمل شدیم تا تمامی نسخه‌های فروخته شده را از بازار جمع آوری کرده و مشکل را بررسی کنیم. در این زمینه با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده و اداره هوانوردی فدرال نیز کاملا همکاری می‌کنیم. از اینکه مشتریانمان را به زحمت انداخته‌ایم بسیار ناراحت هستیم و تمامی اقدامات لازم برای راحت‌تر شدن مراحل مرجوع کردن پهپاد و پرداخت کامل پول را انجام خواهیم داد."

گوپرو در زمان بسیار نامناسبی مجبور به فراخوان کارما شده است زیرا برای خروج از رکود فروش، تا حدی زیای روی این پهپاد و دوربین‌های Hero ۵ حساب باز کرده بود. مشکلات تولید و افت فروش ۱۶۰ میلیون دلاری در مقایسه با مدت زمان سال گذشته موجب شد که سهام گوپرو به ازای هر سهم کمتر از ۱۰ دلار به فروش برسد. ارزش سهام گوپرو دو سال پیش در بالاترین حالت به ۸۰ دلار به ازای هر سهم رسیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج