۴۲۵۲۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

طراحی جزیره در دکوراسیون آشپزخانه به تازگی از سوی مشتریان منازل مورد توجه زیادی قرار گرفته است. طراحان مشهور دنیا چند طرح متفاوت و هماهنگ با دکورهای مختلف ارائه کرده اند که چند نمونه از آنها را در این مطلب برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم.

برترین ها:

۱. تیره و روشن

برای کانتر‌های جزیره‌ای شکل می‌توان از ترکیب رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم استفاده کرد. به طور مثال، می‌توانید سنگ کانتر را از انواع تیره و کابینت‌های زیر آن را توسی روشن انتخاب کنید. این رنگ‌ها در کنار وسایل آشپزخانه سفید رنگ، ترکیب فوق العاده جذابی می‌سازند.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۲. سایه‌ای از رنگ قهوه‌ای

قرار دادن سنگ اوپن تیره رنگ روی کابینت‌های چوبی با رنگ قهوه ای، جزیره زیبایی در آشپزخانه می‌سازد. صندلی‌های پایه بلند فلزی با رنگ شکلاتی نیز به زیبایی بیشتر این ترکیب کمک می‌کند.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۳. استفاده از میز‌های قدیمی

برای ساختن جزیره‌ای زیبا در آشپزخانه خود می‌توانید از میز‌های بلند و قدیمی کمک بگیرید. برای این کار باید این میز استحکام و دوام کافی را داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان کانتری برای انجام کار‌های آشپزخانه استفاده کرد. حتی می‌توان اطراف آن صندلی گذاشت و به عنوان ناهارخوری استفاده کرد.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۴. طرح خانه‌های روستایی اروپایی

این جزیره‌ای که در عکس می‌بینید با فلز گالوانیزه تهیه شده است و جایی برای قرار دادن ظروف در داخل خود دارد. این طرح همچون آشپزخانه‌های قدیمی خانه‌های اروپایی است که همه چیز در دسترس بوده است. با گذاشتن صندلی‌های پایه دار می‌توانید برای صرف غذا نیز از این جزیره استفاده کنید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۵. سفید و استیل

ترکیب استیل و رنگ سفید، نمای فوق العاده زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. حتی می‌توانید برای کانتر جزیره وسط آشپزخانه نیز از استیل‌های ضدزنگ استفاده کنید در حالیکه کابینت‌ها و کشو‌های سفید رنگ در زیر آن قرار دارند. قرار دادن صندلی‌های چوبی به رنگ سفید نیز بر جذابیت جزیره می‌افزاید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۶. جزیره سیاه و سفید

کفپوش چوبی تیره، سنگ اوپن سبز و صندلی‌های بی پشتی، باعث زیبایی بیشتر جزیره سفید رنگ شده اند. همه کابینت‌ها و کشو‌های این جزیره سفید رنگ هستند و سنگ کانتر آن نیز سبز تیره است که ترکیب فوق العاده‌ای ایجاد کرده است.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۷. منظره روشن

این جزیره سفارشی از تنه‌های رگه دار چوبی ساخته شده و کانتر آن را ورقه‌ای فلزی تشکیل داده است. ستون‌هایی که در اطراف این جزیره کار گذاشته شده اند، باعث شده اند نور در فضا جریان داشته باشد و کانتر برای تهیه یا صرف غذا روشن باشد.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۸. استفاده از رنگ

حتی جزیره‌های ساده وسط آشپزخانه را نیز می‌توان بدون ایجاد تغییر و فقط استفاده از صندلی‌هایی با رنگ متضاد و قالیچه‌ای رنگی - همچون قرمز - تغییر داد. یا مثلا می‌توان دستگیره‌های کابینت‌های زیر جزیره را عوض و طرحی جذاب برای آن‌ها انتخاب کرد.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۹. ترکیب قدیم و جدید

جزیره چوبی مستطیل شکل با کانتر سفید رنگ، ترکیب جالبی با وسایل استیل آشپزخانه می‌سازند. همان طور که در عکس می‌بینید، این آشپزخانه ترکیبی از طراحی قدیمی و مدرن است.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۰. جزیره بازسازی شده

این جزیره از اتصال بخش‌های مختلف یک قفسه چوبی قدیمی ساخته شده است. در بالای آن یک لوستر بزرگ و روبه رویش یخچالی زیبا گذاشته شده است تا کانتر در این فضای کوچک بهتر خودنمایی کند.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۱. زیبایی خانه روستایی

جزیره آشپزخانه می‌تواند یک میز ساده و آنتیک بدون هیچ کابینت یا صندلی‌ای باشد. فقط کافیست فضایی داشته باشید که بتوانید روی آن غذا را آماده کنید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۲. استفاده از ترفند‌های جالب

از کمد‌ها و کابینت‌های بزرگ چوبی نیز می‌توان به عنوان جزیره در آشپزخانه استفاده کرد. در کشو‌های این کمد می‌توانید وسایل مختلف را نگهداری کنید. کافیست آن‌ها را به رنگ دلخواه نقاشی کنید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۳. جزیره طلایی و مشکی

کابینت‌های مشکی و تیره زیبایی ویژه‌ای به آشپزخانه می‌بخشند. این زیبایی زمانی بیشتر می‌شود که جزیره‌ای نیز با همین رنگ داشته باشید. برای خودنمایی بیشتر می‌توانید از سنگ گرانیت طلایی برای کانتر جزیره و روی کابینت‌ها استفاده کنید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۴. اتاق سبز

کابینت‌های سفید مایل به سبز، دیوار‌های سبز روشن و کانتر چوبی ترکیب فوق العاده‌ای است.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۵. محل انبار وسایل

در این آشپزخانه، کابینت‌ها و قفسه موجود برای بشقاب‌ها محل خوبی برای انبار وسایل آشپزخانه هستند. اما می‌توان از جزیره‌ای نیز استفاده کرد که در زیر خود فضای بازی دارد تا بتوان وسایل مختلف را روی آن جا داد. این آشپزخانه با کانتر سنگی تیره، اجاق گاز زرد و کاشی‌های سفید ترکیبی از طراحی قدیم و جدید دارد.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

۱۶. وسایل ارزان قیمت

وقتی هدف از تغییر فقط سادگی است، نیازی نیست پول زیادی برای کابینت‌های سفارشی و کانتر‌های گرانیتی آشپزخانه خرج کنید. می‌توانید با ساده‌ترین چیز‌هایی که دارید، برای آشپزخانه خود یک جزیره درست کنید. به طور مثال، میز کوچک مربعی شکل با صندلی‌های چوبی می‌تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد. فقط کافیست آن‌ها را به رنگ‌های دلخواه رنگ کنید.

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج