۴۲۷۳۳۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

متیو مک‌کانهی در «یک پسر سفید پوست»

متیو مک‌‌مکانهی بازیگر برنده اسکار («باشگاه خریداران دالاس») این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان پروژه‌ای مستقل با عنوان «ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) است که با اقتباس از داستان زندگی ریچارد ورشه جونیور تبهکار معروف سال‌های دهه ۱۹۸۰ تهیه و تولید خواهد شد.

وبسایت آی ‌سینما: متیو مک‌‌مکانهی بازیگر برنده اسکار («باشگاه خریداران دالاس») این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان پروژه‌ای مستقل با عنوان «ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) است که با اقتباس از داستان زندگی ریچارد ورشه جونیور تبهکار معروف سال‌های دهه ۱۹۸۰ تهیه و تولید خواهد شد.
متیو مک‌کانهی در «یک پسر سفید پوست»

یان دیمانژ فیلمساز مستقل فرانسوی که با فیلم تحسین شده «۷۱» به شهرت رسید، دومین فیلم بلند کارنامه خود را بر اساس فیلمنامه‌ای از لوگان و نوآ میلر مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش «ددلاین»، چنانچه بازیگر ۴۷ ساله امریکایی با سازندگان «ریک پسر سفیدپوست» به توافق نهایی برسد، در نقش پدر ریچارد ظاهر خواهد شد. ریچارد ورشه جونیور تنها پسر سفیدپوست منطقه‌ای یهودی‌نشین در دیترویت امریکا بود که دورگه‌های افریقایی-امریکایی بر آن مسلط بودند و در سن خیلی پایین به یکی از تبهکاران موفق زمان خودش بدل شد.

در واقع، ماجرا از جایی آغاز شد که ریچارد به عنوان خبرچین به استخدام نیروی پلیس درآمد اما در سال ۱۹۸۷، در حالی‌که ۱۷ سال بیش‌تر نداشت به همراه هشت کیلو کوکایین دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.

تیم تهیه‌کننده این پروژه مستقل قصد دارد فیلمبرداری را از مارس ۲۰۱۷ در لوکیشن‌های میشیگان و اوهایو آغاز کند. دارن آرنوفسکی، جان لشر، اسکات فرانکلین و جان سیلک از جمله تهیه‌کنندگان این درام گانگستری هستند.

مک‌کانهی که اخیرا بازی در نقش شخصیت منفی «برج تاریک» را به پایان رسانده است، از ۲۵ دسامبر (چهارم دی) با درام حادثه‌ای «طلا» به سالن‌های سینما می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج